Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Al die nummers, het wordt tijd voor een nummertje.....
@dame30, weet je dat ik een half uur naar je avatar heb zitetn staren en dacht van wtf is dat ...

En nu zie ik het !! Tis een ooglid met makeup en vingers enzo..

@lavendel78 tuurlijk mag je dat als een eisenpakket neerzetten bij je nr2: geile smsjes, wilde seks en wat al niet meer!
quote:petrageluk schreef op 10 augustus 2012 @ 08:01:

Klinkt niet sletterig? Zou je dat ook denken als je moeder of dochter dit zou schrijven? Daar ben ik toch wel benieuwd naar.

Jazeker klinkt het sletterig, ben ik met je eens. Alleen.. hoe erg is een beetje sletterig?

Aviv, het is idd een oog met schelpen enzo. Moest er ook een keer of 12 naar kijken Hele eeeh bijzondere ava!
beetje sletterig is juist helemaal van deze tijd... leven toch niet meer in 'zwarte kousen' tijd?
Nou nou.. ho ho, tussen sletterig en zwarte kousen zit ook nog een groot grijs gebied hoor.

Ik ben een groot voorstander van grijze gebieden.. al kan een beetje sletterigheid op zijn tijd best.

Maar goed, tegenstanders van vreemdgaan veroordelen elke post op dit topic sowieso dus dat is een discussie die ik in elk geval op dit topic niet meer aan ga.
quote:dame30 schreef op 09 augustus 2012 @ 20:00:

[...]

Wat leuk!!! Is het die van die lekke band??

Ik zou ook best een leuke nr2 willen maar helaas willen de mannuh mij niet

Of wil ik de meeste mannen nou niet??

Zijn jullie kieskeurig wat een nr2 betreft? Of "loop/liep je er gewoon tegen aan"?

Ik heb er even over nagedacht maar ik denk niet dat ik blij zou zijn als een nr2 vertelde dat hij vader werd... voelt toch als: goffer, je hoort dus je vrouw te steunen ipv rond te n**ken!..

@sparkle4: jammer dat het over is.. wel goed dat jullie die afspraak hadden gemaakt, zodat je weet waar je aan toe bent.. heb jij zelf ook een nr1??

Goedemorgen,

Nee is niet van de lekke band...erg ben ik he ahhaha, ja heb wel gemerkt dat je of goed moet zoeken of er echt tegenaan moet lopen...

Heb ik ook gehad hoor maar onze liefde of lust ging daarna dus gewoon verder en voor de rest is hij natuurlijk niet alleen vader maar ook een eigen persoon met keuzes...

Morgen gaat het dan gebeuren....

Hoop ik wahahah je weet maar nooit!!

Xitsmex
Haha het is idd een ooglid met schelpjes enzo.. moest iets verzinnen

Ik ga ook geen discussies aan over al dan niet vreemdgaan, ik vind dat nr1 ook buiten de deur mag snoepen, maar hij wil niet.

@Lavendel: ik krijg geen positieve energie meer van exit-nr2, qua inhoud van berichtjes weet ik dat hij "into" me is, maar qua frequentie is het een drama... na de laatste date, stuurt hij NOG trager terug, al merk ik aan zijn tekst dat hij me lief vind

(ik ken 'm nu 3 jaar, heb hem ook heel afstandelijk meegemaakt, dus denk het wel aan te kunnen voelen hoe of wat).

Ik ga niet vragen waarom hij afstand neemt, hoef ik niet te weten omdat het me niet meer zo heul erg interesseert eigenlijk ..

Jammer de bammer.
Aangezien ik al maanden geen bericht van Stew heb gelezen ga ik ervan uit dat zij heel andere zaken aan haar hoofd heeft.

Ik zal een nieuw "minnaar" deel openen.

Bij deze zit minnaar deel 17 dan ook op slot.
wacht geduldig op deel 18

skiet es effe op Roos!

* Trommelt met vingers op tafel...

Zei je iets roosje?

:P
Het nieuwe topic staat er allang hoor Sense!!

Kijkt met moeilijke blik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven