onzeker over theorie examen

12-06-2012 08:23 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vrijdag mijn theorie examen van de auto. Ik ken echt het hele boek uit mijn hoofd. Maar toch ben ik onzeker, want bijna niemand haalt het de eerste keer en dan zou ik het wel halen? Ik die alles pas de tweede keer haalt? Als ik daar zit moet ik mij per vraag denk concentreren en goed na denken, je hebt tenslotte nog een beetje tijd. Heeft iemand nog tips? Vrijdag ga ik denk super zenuwachtig zijn!
Wat maakt het uit als je het de eerste keer niet haalt? Voordeel is dat je de tweede keer dan weet wat je kan verwachten.

Ow en erger dan ik kan bijna niet want ik het 3x gedaan over m'n theorie en dat was nog oude stijl.

Vooral niet te moeilijk denken.

Succes!
Enige tip is: Eerst nadenken en dan pas drukken, corrigeren gaat vaak mis in de korte tijd.

Ik heb het ook in 1x gehaald, nooit verwacht, dus het gaat jou ook vast lukken!

Succes!
Het valt heel erg mee hoor! Ik hoor juist dat veel mensen het in 1x halen.. Heb ik ook gedaan! Veel de vragen oefenen van de cd-rom en je hoofd koel houden tijdens het examen.

Beetje vertrouwen in jezelf hebben!!
Idd corrigeren heb je vaak geen tijd voor. Vooral bij gevaarherkenning niet. Gewoon je eerste gevoel indrukken na gekeken te hebben bij dat deel. En vooral logisch nadenken als je een vraag krijgt die je misschien niet hebt gelezen in je boek. Veel oefenen online met examens.

Enne kijk vooral niet om je heen, want die examinatoren denken altijd meteen dat je afkijkt (hoe dat mogelijk is in die snelle tijd geen idee, maar daar zijn ze streng in )

Succes!
Oja ook in 1 keer gehaald! (Vorig jaar)
Ik weet ook zeker dat ik alles ken. Inderdaad rustig de vraag lezen, de antwoorden en dan goed nadenken.
Heeft iemand nog een site waar je goed op kan oefenen?
ik heb het ook in 1 keer gehaald, oefenen oefenen en gezond verstand.

weet even geen site voor je.
Ik ben al 3 maand aan het oefenen en leren. Soms haal ik de testjes wel en soms niet.
Veel succes vrijdag.

En anders doe je het gewoon nog een keer,

Beetje relaxed blijven.
Nou Geen paniek hoor! ik heb er 5 keer er over gedaan! en afrijden gelukkig wel in een keer gehaald;-)

Suc6
Leer je dan niet genoeg bloempje? Ik snap dat eigenlijk nooit zo dat sommige er zelfs wel 8 keer over doen
Ik heb het 3x in 1x gehaald. Dat rijbewijs echte rkoste me 5x. Vandaar dat steeds mijn theorie verliep (was het geld weer eens op)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:bloem55 schreef op 12 juni 2012 @ 08:23:

Ik heb vrijdag mijn theorie examen van de auto. Ik ken echt het hele boek uit mijn hoofd. Maar toch ben ik onzeker, want bijna niemand haalt het de eerste keer en dan zou ik het wel halen? Ik die alles pas de tweede keer haalt? Als ik daar zit moet ik mij per vraag denk concentreren en goed na denken, je hebt tenslotte nog een beetje tijd. Heeft iemand nog tips? Vrijdag ga ik denk super zenuwachtig zijn!

Ik weet niet wat de statistiek is en waarschijnlijk is het afhankelijk van het opleidingsniveau, maar ik en al mijn vriendinnen die tegelijkertijd aan het lessen waren hebben het in 1 keer gehaald. Het kan dus wel en het is geen uitzondering.

Je hebt drie maanden geleerd, dus een beetje vertrouwen in jezelf.
Ik heb het in 1 x gehaald, alweer een paar jaar geleden. Rustig blijven, en het is ook geen schande om de test een tweede keer te maken!
Positief blijven ,het is zonder van het geld maar je kunt het altijd over doen En je kent het hele boek schrijf je ,dan hoef je er toch helemaal niet tegenop te zien.

Suc 6
quote:bloem55 schreef op 12 juni 2012 @ 09:05:

Leer je dan niet genoeg bloempje? Ik snap dat eigenlijk nooit zo dat sommige er zelfs wel 8 keer over doen

Ja zeker heb ik toen die tijd goed geleerd.

Tja de een die haalt hem gelijk en de ander niet..
Het zal vast geen goede tip zijn, maar bij mij werkte het! Ik was ook ontzettend zenuwachtig van te voren, had niet zo heel goed geleerd dus ik had een instelling dat ik het niet zou halen. Daarom was ik heel relax en kon ik goed nadenken, ik had 1 fout;) vrij uniek volgens de examinator!
.
Veel mensen onderschatten het theorie examen en leren daarom niet of nauwelijks de eerste keer. En daardoor zakken ze dan vaak.

Maar jij hebt je wel goed voorbereid dus dat komt vast goed.

Succes!
quote:12twister schreef op 12 juni 2012 @ 11:31:

Veel mensen onderschatten het theorie examen en leren daarom niet of nauwelijks de eerste keer. En daardoor zakken ze dan vaak.

Maar jij hebt je wel goed voorbereid dus dat komt vast goed.

Succes!Klopt, keniemand die cum laude zijn HTS haalde, rijexamen zwaar onderschat dus dat haalde hij niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik had afgelopen zaterdag een theorielesdag van 8.30 tot 16.00. Dat was echt heel nuttig! Alles werd behandeld en we hebben examens geoefend. Gisteren examen en in 1 keer gehaald!

Eerste ingeving is altijd goed en ga niet veranderen!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2014 15:36
Reden: spam
% gewijzigd
[...]

Leuk zo'n oefenexamen.

Vooral wanneer achteraf pas blijkt dat je een facebook account moet hebben (en dat heb ik niet) om je volledige uitslag te kunnen zien.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-11-2014 15:36
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven