Centraal Moderatortopic deel 3

28-04-2012 21:01 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ben echt benieuwd welke regel er mogelijk wordt overtreden. Niet om over te discussieren maar puur ter informatie.
Ik ook, zeker gezien het feit dat de TO ook echt niet lijkt te snappen wat er aan de hand is. Op basis van wat er in de topics tot nu toe geschreven is verdient de TO gewoon het voordeel van de twijfel, er is niets wat wijst op trollen, behalve dan forummers die tegenwoordig bij alles troll roepen.

En als het om illegaliteit gaat: ook daarover worden regelmatig topics geopend hier, dus dan zou gelijke monnikken, gelijke kappen moeten gelden en zouden meer topics verwijderd moeten worden.
Am Yisrael Chai!
Niet weer?! Waarom toch?
Beste Mods,

Laat die chantagetopics toch eens staan! Er ontstaat een goede discussie en steeds kunnen we weer opnieuw beginnen. Wordt er een beetje moe van.
quote:hekje schreef op 12 juni 2012 @ 14:03:

Niet weer?! Waarom toch?
Welke tante beslist dit nou iedere keer? Komen er klachten binnen?
Omdat het strafbaar is wat TO heeft gedaan dus logisch dat het off-line wordt gehaald.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het gaat zo snel dat ik al die nieuwe topics niet eens gezien heb :'(
quote:fashionvictim schreef op 12 juni 2012 @ 13:50:

Ik ook, zeker gezien het feit dat de TO ook echt niet lijkt te snappen wat er aan de hand is. Op basis van wat er in de topics tot nu toe geschreven is verdient de TO gewoon het voordeel van de twijfel, er is niets wat wijst op trollen, behalve dan forummers die tegenwoordig bij alles troll roepen.

En als het om illegaliteit gaat: ook daarover worden regelmatig topics geopend hier, dus dan zou gelijke monnikken, gelijke kappen moeten gelden en zouden meer topics verwijderd moeten worden.Eens.
He verdorie, hou daar toch eens mee op, mods! je kan ook gewoon erkennen dat je de eerste keer te snel op je delete knop hebt gedrukt en de volgens de regels verlopende nieuwe topics gewoon laten staan.

Wat ontzettend irritant dit, zeg. Wat nou als deze mevrouw echt is, waar het inmiddels wel gewoon op begint te lijken?
Am Yisrael Chai!
Geen discussie over het beleid, maar wel een vraagje. Worden topics als het Chantagetopic, waarin de TO een strafbaar feit erkent, door Viva eigenlijk gemeld bij de politie? Zo niet, dan zou ik dat namelijk zelf graag doen.
quote:fashionvictim schreef op 12 juni 2012 @ 13:50:

En als het om illegaliteit gaat: ook daarover worden regelmatig topics geopend hier, dus dan zou gelijke monnikken, gelijke kappen moeten gelden en zouden meer topics verwijderd moeten worden.Helemaal mee eens. Niet alleen de wegen van de Here zijn ondoorgrondelijk, die van de mods ook steeds vaker.
Sinds wanneer is het strafbaar om te vertellen dat je iets strafbaars hebt gedaan, wát een onzin, zeg.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik snap ook de verwijdering niet helemaal. Volgens mij is TO geen troll. Bovendien was er een inhoudelijke discussie aan de gang waar niet alleen TO maar ook de rest baat bij heeft.
quote:nouschi schreef op 12 juni 2012 @ 14:05:

Omdat het strafbaar is wat TO heeft gedaan dus logisch dat het off-line wordt gehaald.Drugs is ook illegaal en daar zijn in de loop der jaren god weet hoeveel topics over geopend. Wat een betutteling weer.
Am Yisrael Chai!
Wat een geneuzel.
Het komt nu gewoon over als een staaltje 'even laten zien wie hier de baas is'. Erg flauw.
In de regels staat - volgens mij - nergens dat je niet mag schrijven over een strafbaar feit. Je mag niet linken naar iets illegaals, zoals downloadsites, maar ik kan niets vinden over het niet mogen schrijven over iets dat strafbaar is.

Er wordt toch wel vaker geschreven over strafbare feiten?
Zit ik een hele reply te typen in dat chantageforum en hups, weg! Het topic van een 19jarige die sinds haar 17e een relatie met de vader van een vriendin heeft bleef ook staan, is van hetzelfde kaliber imo.
quote:Susan schreef op 12 juni 2012 @ 14:09:

Het komt nu gewoon over als een staaltje 'even laten zien wie hier de baas is'. Erg flauw.Misschien is Juniormod wel alleen en inmiddels in een paniekaanval geschoten?
quote:_origami_ schreef op 12 juni 2012 @ 14:10:

Misschien is Juniormod wel alleen en inmiddels in een paniekaanval geschoten?Dan moet ze even lekker een kopje thee gaan drinken.
quote:bloemetje77 schreef op 12 juni 2012 @ 14:10:

Zit ik een hele reply te typen in dat chantageforum en hups, weg! Het topic van een 19jarige die sinds haar 17e een relatie met de vader van een vriendin heeft bleef ook staan, is van hetzelfde kaliber imo.

Exactly.

Junior heeft te snel op delete gedrukt en wil nu geen gezichtsverlies lijden. Dat topic was niet tegen de regels en de reacties ook niet.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 12 juni 2012 @ 14:07:

[...]

Drugs is ook illegaal en daar zijn in de loop der jaren god weet hoeveel topics over geopend. Wat een betutteling weer.Precies. Er zijn tig topics zelfs waar uitgebreid uitleg gegeven wordt over harddrugs & seks, oftewel wappen. Dat mag al jaren.
Dan mogen topics over belastingdienst/overheid naaien ook wel dicht.
quote:bloemetje77 schreef op 12 juni 2012 @ 14:10:

Zit ik een hele reply te typen in dat chantageforum en hups, weg! Het topic van een 19jarige die sinds haar 17e een relatie met de vader van een vriendin heeft bleef ook staan, is van hetzelfde kaliber imo.Nee, dat klopt niet. Ten eerste gaat dat over nu volwassenen, en ten tweede is sex met iemand boven de 16 niet meer strafbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven