Good Luck!
dinsdag 1 april 2008 om 20:56
Zo hé, ik heb voor het eerst twee kinderen in mijn eentje naar bed gebracht, en zit nu alweer beneden met een kopje thee en zo'n heerlijk stukje monchoutaart achter mijn kiezen! Ik ben echt goehoed!!!
Star: wat een lieffie!!! Leuk hoor, hoe gaat hij dan heten?
Amalia: haha in een zakje, met een tupperbakje. dat is toch wat, kan toch niet in 't gooi!
4 weken nog, gaat best snel. En nu maar hopen dat dan wel alles goed is...
Star: wat een lieffie!!! Leuk hoor, hoe gaat hij dan heten?
Amalia: haha in een zakje, met een tupperbakje. dat is toch wat, kan toch niet in 't gooi!
dinsdag 1 april 2008 om 20:58
Avond al te saam,
Nou het laatste nieuws is dat de volgende Kruidvattest vanmorgen ook negatief was en ik me zwaar naar voel: duizelig, moe, licht misselijk, hoofdpijn. Naar huisarts geweest en die zegt 2 weken aankijken en dan nog niet ongesteld dan bloedprikken op HCG. Bloeddruk was wel te hoog: 150/95 maar nog niet hoog genoeg voor alarm. Het zou volgens hem kunnen dat testen negatief blijven maar heeft er weinig hoop op. Ik dus ook maar niet meer. Jammer is dat ik me wel zwanger voel dus de hoofd/gevoel-kwestie is in de war. Niet handig....
Ga morgen dus niet testen. Ik zie het volgende week wel weer eens.
Ik baal, baal, baal...
Verder alles ok, geen spierpijn en vond het wel heerlijk relaxed zo. Heb ook goed geslapen vannacht en vanmiddag bij middagdut Julia was ik ook zo weer weg.
Nou ja, sorry voor ego-bericht maar mijn kop knalt uit elkaar dus ik ga naar bed.
xx Suus
Nou het laatste nieuws is dat de volgende Kruidvattest vanmorgen ook negatief was en ik me zwaar naar voel: duizelig, moe, licht misselijk, hoofdpijn. Naar huisarts geweest en die zegt 2 weken aankijken en dan nog niet ongesteld dan bloedprikken op HCG. Bloeddruk was wel te hoog: 150/95 maar nog niet hoog genoeg voor alarm. Het zou volgens hem kunnen dat testen negatief blijven maar heeft er weinig hoop op. Ik dus ook maar niet meer. Jammer is dat ik me wel zwanger voel dus de hoofd/gevoel-kwestie is in de war. Niet handig....
Ga morgen dus niet testen. Ik zie het volgende week wel weer eens.
Ik baal, baal, baal...
Verder alles ok, geen spierpijn en vond het wel heerlijk relaxed zo. Heb ook goed geslapen vannacht en vanmiddag bij middagdut Julia was ik ook zo weer weg.
Nou ja, sorry voor ego-bericht maar mijn kop knalt uit elkaar dus ik ga naar bed.
xx Suus
dinsdag 1 april 2008 om 21:01
dinsdag 1 april 2008 om 21:03
Oooh Bridges, ik breng bijna elke avond 2 kinderen naar bed!!! Lastig hè? Maar knap hoor! Het is zo;n gehannes. Ik moet zeggen dat het makkelijker wordt nu B groter is. Hoe heb je het gedaan? Ik leg berend wel eens op het aankleedkussen op de grond in de kamer van Laurens. Dan is hij er wel bij, en hoef ik niet steeds te tillen. Of ik leg hem in Laurens bed. Berend gaat later naar bed, vandaar. Als ik eerst B naar bed zou brengen zou het allemaaal wat handiger zijn, maargoed.
dinsdag 1 april 2008 om 21:10
dinsdag 1 april 2008 om 22:18
het is idd ruk Bridges 
Het went zelfs zo dat ik gisteren 2 kinderen in bad deed terwijl lief gewoon thuis was en daarna met een huilende berend laurens naar bed bracht en lief gewoon naar beneden liep!! Noujaaaa. Lag ie beneden op de bank. Ik zei: jij bent lekker zeg. Zegt ie: oh, ik vroeg nog of ik moest helpen, maar je zei niets.
Nee, ik hoor ook zo lekker wat met een huilend kind in mijn oor.
Maargoed, hij had lekker thee gezet, dus het een beetje goed gemaakt. En daarnaast was hij een keer om 4 uur thuis (hij is dus niet élke avond laat), dus ik heb het hem maar vergeven. Waarschijnlijk zag het er allemaal heel soepel uit wat ik deed met het naar bed brengen.
maar ik ben wel een beetje flauw, want lief brengt Laurens zo'n 2 keer door de weeks naar bed en ook vaak in het weekend. Dan belt ie dat ie onderweg is, en hou ik laurens nog even wakker. En dan is het feest boven hoor!!! Die 2 lopen dan echt te keten. Dus hij is niet iedere avond laat! Het zijn periodes, dan is hij heel druk en laat.
Beetje rare film, dat White orleander. Het gaat niet echt ergens over maar ook weer wel. Ben benieuwd wat het einde is, want naar mijn gevoel wordt er niet echt ergens heen gewerkt. Het is toch ook een boek?
Het went zelfs zo dat ik gisteren 2 kinderen in bad deed terwijl lief gewoon thuis was en daarna met een huilende berend laurens naar bed bracht en lief gewoon naar beneden liep!! Noujaaaa. Lag ie beneden op de bank. Ik zei: jij bent lekker zeg. Zegt ie: oh, ik vroeg nog of ik moest helpen, maar je zei niets.
Nee, ik hoor ook zo lekker wat met een huilend kind in mijn oor.
Maargoed, hij had lekker thee gezet, dus het een beetje goed gemaakt. En daarnaast was hij een keer om 4 uur thuis (hij is dus niet élke avond laat), dus ik heb het hem maar vergeven. Waarschijnlijk zag het er allemaal heel soepel uit wat ik deed met het naar bed brengen.
maar ik ben wel een beetje flauw, want lief brengt Laurens zo'n 2 keer door de weeks naar bed en ook vaak in het weekend. Dan belt ie dat ie onderweg is, en hou ik laurens nog even wakker. En dan is het feest boven hoor!!! Die 2 lopen dan echt te keten. Dus hij is niet iedere avond laat! Het zijn periodes, dan is hij heel druk en laat.
Beetje rare film, dat White orleander. Het gaat niet echt ergens over maar ook weer wel. Ben benieuwd wat het einde is, want naar mijn gevoel wordt er niet echt ergens heen gewerkt. Het is toch ook een boek?
woensdag 2 april 2008 om 10:45
He gatsie Suus, bij de huisarts dus ook geen vrolijk nieuws. Weet je eigenlijk nog niks (is eigenlijk 9 van de 10 keer zo bij de huisarts nu ik er bij nadenk)... Na, het is wel heel raar zo, met die hoge bloeddruk en dat geduizel. Dan houdt je lichaam je wel erg goed voor de gek. He meis, sterkte...
Mal, wow, dat is een flink groeispurt! Lekker hoor. Hihi, je avatar trekt zelf complimenten van over de grens!
Bridges en Amalia, twee kinders naar bed brengen, ik vind jullie stoer!
Oh, ik ben alweer de eerste vanochtend zie ik. Wat doen jullie toch allemaal 's ochtends?!
Mmm, allebei de KDVs in E hebben inmiddels bericht dat er plek is. Moeten we kiezen. Zal eens afspraken maken om te gaan kijken.
Mal, wow, dat is een flink groeispurt! Lekker hoor. Hihi, je avatar trekt zelf complimenten van over de grens!
Bridges en Amalia, twee kinders naar bed brengen, ik vind jullie stoer!
Oh, ik ben alweer de eerste vanochtend zie ik. Wat doen jullie toch allemaal 's ochtends?!
Mmm, allebei de KDVs in E hebben inmiddels bericht dat er plek is. Moeten we kiezen. Zal eens afspraken maken om te gaan kijken.
woensdag 2 april 2008 om 11:27
Hoi en doei. Heb bijgelezen maar moet kind weer ophalen. Tijd vliegt.
Suze, knuffel.
Star, lief konijn
Mal, goed dat Jonathan zo is gegroeid.
Amaal, ik had die film opgenomen, maar het is dus niks.
Hel, meer misselijk dan bij Lianne en veel meer moe. Gisteren was het weer prut. En mijn borsten..... au, au, au!
Ik ga!
Suze, knuffel.
Star, lief konijn
Mal, goed dat Jonathan zo is gegroeid.
Amaal, ik had die film opgenomen, maar het is dus niks.
Hel, meer misselijk dan bij Lianne en veel meer moe. Gisteren was het weer prut. En mijn borsten..... au, au, au!
Ik ga!
woensdag 2 april 2008 om 13:17
Zooo, laurens zag me nieteens meer staat op de psz! Hij was zo onder de indruk van al het speelgoed en grote kinderen. Hij is natuurlijk de jongste. Helemaal goed. ik heb hem om 11 uur opgehaald. Hij ging wel mee, maar als ik later was gekomen was het ook prima geweest wat hem betreft. De juffies vonden hem ook erg leuk (tja, zouden ze wat anders kunnen zeggen tegen een moeder?). Helemaal goed dus. Ben meteen dringend verzocht te komen helpen met schoonmaken voor de zomer en er werd ook met klem gezegd dat hij een andere tas moet hebben die groter is. Tssss. En een met een rits, die hij zelf open en dicht kan maken. Ze zijn erg van de zelfstandige daar.
Mijn ouders zijn er, ik ga weg
Mijn ouders zijn er, ik ga weg
woensdag 2 april 2008 om 13:25
Oehh..spannend, de bevalling van mn zusje is waarschijnlijk begonnen. Ze heeft vanmorgen wat bloed en vruchtwater verloren en heeft nu weeen om de ongeveer 10 minuten.
Ze is zaterdag uitgerekend, dus ik ben benieuwd!
Morgen gaat Tobias voor het eerst naar het kdv en nu is ie ziek!
Hij is echt nooit ziek! Balen!
Hij is aan het hoesten en heeft pijn in zn keel. En de tranen blijven uit zn ogen lopen. Echt heel zielig en gister had hij koorts. Nu niet echt geloof ik.
En we moeten straks ook nog naar het cb. Maar ik ga zo eerst maar eens kijken hoe hij wakker wordt.
Zo nu nog even bijlezen.
Ze is zaterdag uitgerekend, dus ik ben benieuwd!
Morgen gaat Tobias voor het eerst naar het kdv en nu is ie ziek!
Hij is echt nooit ziek! Balen!
Hij is aan het hoesten en heeft pijn in zn keel. En de tranen blijven uit zn ogen lopen. Echt heel zielig en gister had hij koorts. Nu niet echt geloof ik.
En we moeten straks ook nog naar het cb. Maar ik ga zo eerst maar eens kijken hoe hij wakker wordt.
Zo nu nog even bijlezen.
woensdag 2 april 2008 om 13:37
Fijn Amalia, dat Laurens het gelijk leuk vindt! Beetje jammer dat je dan gelijk commentaar krijgt op zn tas...tsss En nog gelijk aan de schoonmaak ook. Zo zo..
Star, wat een schattig konijn zeg! Dat wordt vast een grote!
Suze, wat klote zeg
Helen, fijn zo'n luxe probleem. Kiezen uit kdv's. Dat heb je niet overal!
Mal wat goed dat Jonathan zo goed gegroeid is! Fijn!
Bam wat goed dat je zo aan het sporten bent en dat je het óók nog leuk vindt
Compu gaat het goed met de gebaren? Is het goed te leren?
Bridges goed hoor in je 1tje 2 kinderen op bed leggen! Lijkt me inderdaad ook een heel geregel.
Zo dat was het weer voor nu. Ga me psychisch voorbereiden op het cb
Star, wat een schattig konijn zeg! Dat wordt vast een grote!
Suze, wat klote zeg
Helen, fijn zo'n luxe probleem. Kiezen uit kdv's. Dat heb je niet overal!
Mal wat goed dat Jonathan zo goed gegroeid is! Fijn!
Bam wat goed dat je zo aan het sporten bent en dat je het óók nog leuk vindt
Compu gaat het goed met de gebaren? Is het goed te leren?
Bridges goed hoor in je 1tje 2 kinderen op bed leggen! Lijkt me inderdaad ook een heel geregel.
Zo dat was het weer voor nu. Ga me psychisch voorbereiden op het cb