gedumpt

12-06-2012 19:50 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo.

enkele dagen trug heeft men vrindin (ex :s) me gedumpt.

via de gsm...

de dag ervoor had ik gevraagd of ze kwam eten

en had dan iets klaargemaakt. maar dat vond ze niet zo goed...

dus at ik het mijne ook maar niet op

het botste al een paar dagen

ik maak te veel fouten volgens haar. ik pakte haar niet vaak genoeg vast, wat ik niet begryp van mezelf, khou zielsveel van haar kzie haar zo graag!

Vandaag mijn eerste vrygzelwerkdag is compleet in t 100 gelopen.

doe nix goed, ben met men gedachten constant by haar...

voor onze relatie consumeerde ik veel bier en zat altijd by men vrienden. voor haar heb ik dit alles laten vallen...

ze heeft me een paar keer gezegd dat ik meer uit men eigen moet doen(haar vastpakken enzo), maar ik durfde nooit echt goed, wou niets verkeerd doen (ben nogal onzeker van mezelf).

nu was voor haar de maat vol. genoeg zei ze en ze is boos vertrokken.

dag erna heb ik haar gebeld en toen zei ze dat ze de relatie wou stopzetten... kheb gevraagd en gevraagd voor nog een poging..

maar tevergeeft...

ik wil haar constant sturen maar helft van de tyd reageert ze niet..

ik had haar eens gevraagd in sms : heb je je leven voortgezet ....

ze zei dak een rotzak ben omdat ik dat denk...

paar berichten later zei ze dat ik haar met rust moest laten...

ik vroeg haar of het kon goedkomen

ze zei daar weet je het antwoord op.

vandaag nog paar berichten gestuurd dak wil praten met haar

ze zei "alsk nie wil praten komk nie pech"

ze wil me niet zien, niet horen...

heb eerder al een brief in haar bus gestopt maar ze zei dat helpt niet

ik ben ervan overtuigd dat zij de ware en de goede is...

ik ga haar nu ff gerust laten (by een eerdere ruzie deed ik dat ook

en ben weggeweest voor een week zonder bereikbaar te zijn en ze is me overal gaan zoeken en toen is het trug goedgekomen.

wat moet ik volgens jullie doen?

uit sommige van haar reacties merk ik op dat ze nog met me inzit...

wil ze me een lesje leren of????

kan iemand me helpen met wat ik kan doen voor het trug goed te laten komen??

danku

Max_xaM
Allereerst: je spelling een beetje aanpassen zodat het toch enigszins leesbaar is. En verder denk ik dat hoe meer je pusht, hoe verder ze zal wegrennen.
Ik denk dat je moet ophouden met blowen.

EDIT Hij blowt niet.
anoniem_132859 wijzigde dit bericht op 12-06-2012 20:16
Reden: foutje
% gewijzigd
Jee, wat schrijf je beroerd! Inhoudelijk: meisje met rust laten.
je stalkt haar nu, meteen mee kappen.

En leer spellen, dit is niet leesbaar.
Kom je van Belgie? Wat saracenen zegt, niet pushen en kijken of ze vanzelf weer contact opneemt.
Als ik het zo lees heeft ze het met haar volle verstand uitgemaakt en heeft ze geen behoefte aan contact.

Gun haar de ruimte.

Niet om haar terug te krijgen, maar omdat ze daar om vraagt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Pffffff......leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands schrijven zeg!
Volgens mij ben je nog erg jong. Klopt dat? Wil je samen zijn met iemand die op zo'n manier een punt zet achter een relatie. Neem gewoon de tijd voor jezelf om orde op zaken te stellen. Neem ook afstand van haar. Wat je nu doet, werkt nl averechts. Nooit achter iemand aan blijven rennen en blijven pushen. Dat is erg onaantrekkelijk.

Verder een tip voor jouw reacties in dit topic. Gebruik hoofdletter, punten en graag ook een Nederlandse spelling. Dat leest veel beter. ;)
quote:summerville schreef op 12 juni 2012 @ 19:55:

Volgens mij ben je nog erg jong. Klopt dat? Wil je samen zijn met iemand die op zo'n manier een punt zet achter een relatie. Neem gewoon de tijd voor jezelf om orde op zaken te stellen. Neem ook afstand van haar. Wat je nu doet, werkt nl averechts. Nooit achter iemand aan blijven rennen en blijven pushen. Dat is erg onaantrekkelijk.

Verder een tip voor jouw reacties in dit topic. Gebruik hoofdletter, punten en graag ook een Nederlandse spelling. Dat leest veel beter. ;)Op deze manier uitgemaakt? Ik heb idee dat meisje al meermaals heeft aangegeven het niet meer te zien zitten. O.a. via sms.
Volgens mij laat je de helft van het verhaal weg.

Zoals jij het inhoudelijk opschrijft is het namelijk volkomen onlogisch en erg onwaarschijnlijk. Geen advies dus.

Als ik naar je schrijfstijl kijk, dan denk ik dat je nog heel erg veel jaren hebt om een partner te vinden die wel bij je past.
Allee da wort niks.
Ja en?
mijn excuses voor de spelling.

Ik blow niet.

Ik ben 25jaar.

Ben belg.

Het voelt gewoon zo raar aan, zo halsoverkop gedaan.

Als ze boos is zegt ze altijd : laat me met rust.

Een brief in de bus doen is ook pushen?

Dus gewoon geen contact meer opnemen?

als ik dat doe lijkt het toch of ik haar niet mis....

En wat kan ik doen om mijn pijn een beetje te verzachten?

Ik begrijp het gewoon niet.

Allesinds al bedankt voor te reageren, dat gaat wel snel hier op dit forum
quote:saracenen schreef op 12 juni 2012 @ 19:53:

Allereerst: je spelling een beetje aanpassen zodat het toch enigszins leesbaar is. En verder denk ik dat hoe meer je pusht, hoe verder ze zal wegrennen.

ik zal het proberen...

Maar als ik niets van haar hoor, mag ik dan na een week of 2 ook niet contact zoeken.

Ik wil het echt goedmaken.
quote:jo12345 schreef op 12 juni 2012 @ 20:05:

Volgens mij laat je de helft van het verhaal weg.

Zoals jij het inhoudelijk opschrijft is het namelijk volkomen onlogisch en erg onwaarschijnlijk. Geen advies dus.

Als ik naar je schrijfstijl kijk, dan denk ik dat je nog heel erg veel jaren hebt om een partner te vinden die wel bij je past.Hoe bedoel je inhoudelijk onlogisch en erg onwaarschynlijk?
Het is een onduidelijk verhaal. Ze was al langer ontevreden, komt langs, gaat boos weg, belt later op om het uit te maken. En dat heeft ze vervolgens weer per sms gedaan. Zoiets?
quote:max_xam schreef op 12 juni 2012 @ 20:09:Allesinds al bedankt voor te reageren, dat gaat wel snel hier op dit forum

Ja, dat kan hier heel snel gaan .

Toen jullie bij elkaar waren, liet je niet goed en voldoende zien dat je haar leuk vindt. En nu dat het te laat is, heb je spijt. Dat is wat ik van je verhaal begrijp. Als dat zo is, dan zou ik toch een tijdje afstand van haar nemen. Hoe meer je contact zoekt, hoe meer je haar van je wegduwt. Ze is er klaar mee, denk ik. Zij heeft (voor haar gevoel) alles gedaan en nu is de maat vol. Geef haar ruimte om jou weer te missen. Maar geef haar ook de vrijheid om jou niet meer in haar leven te willen hebben. Dat is niet makkelijk. Maar liefde laat zich niet dwingen. Veel sterkte.
quote:max_xam schreef op 12 juni 2012 @ 19:50:

ik ben ervan overtuigd dat zij de ware en de goede is...

ik ga haar nu ff gerust laten (by een eerdere ruzie deed ik dat ook

en ben weggeweest voor een week zonder bereikbaar te zijn en ze is me overal gaan zoeken en toen is het trug goedgekomen.

Hoi Max, ik denk dat dit niet goed is geweest. Boos weglopen en dan een week niet bereikbaar zijn is echt heel dom om te doen. Als dit vaker jouw reactie is, kan ik mij voorstellen dat het voor haar niet meer hoeft.

Had ze meer klachten over jou? Of bleef het bij meer vastpakken?
quote:paloma schreef op 12 juni 2012 @ 20:18:

[...]

Ja, dat kan hier heel snel gaan .

Toen jullie bij elkaar waren, liet je niet goed en voldoende zien dat je haar leuk vindt. En nu dat het te laat is, heb je spijt. Dat is wat ik van je verhaal begrijp. Als dat zo is, dan zou ik toch een tijdje afstand van haar nemen. Hoe meer je contact zoekt, hoe meer je haar van je wegduwt. Ze is er klaar mee, denk ik. Zij heeft (voor haar gevoel) alles gedaan en nu is de maat vol. Geef haar ruimte om jou weer te missen. Maar geef haar ook de vrijheid om jou niet meer in haar leven te willen hebben. Dat is niet makkelijk. Maar liefde laat zich niet dwingen. Veel sterkte.

Bv ook nog, als ze bleef slapen, ik moest opstaan om gaan te werken. Wou haar dan een kusje op voorhoofd geven, maar durfde niet omdat ik ze niet wakker wou maken....

hoe langer we samen waren, des te onzekerder werd ik, wou haar niet kwijtspelen.

Ik had haar al eens gezegd dat ik niet goed durfde haar vast te pakken enzo ookal wou ik dat dolgraag doen(dat heb ik ook gezegd.) hoe dat komt weet ik niet, misschien van in mijn vorige relatie enkele jaren trug ook serieus gekwetst te zijn, zonder dat er toen klachten over me waren. Toen werd ik bedrogen.

Ik ben iemand, ik denk over alles veel te veel na.

ik zeg soms dingen zonder erby na te denken.

Dus misschien is er nog een kleine kans?

Hoeveel tijd zou ik erover moeten laten gaan?

Ik wil haar zo graag trug, Ik zou haar constant in mijn armen nemen, haar hand vasthouden, door haar haren strelen...
Allereerst sterkte, gedumpt worden is klote...

Op je vragen.

Dat ze dat nu weer zegt, hoeft dus niet te betekenen dat ze boos is, maar het kan zijn dat ze gewoon echt met rust gelaten wil worden.

Een brief in de bus doen is ook pushen? ja!

Dus gewoon geen contact meer opnemen? nee, niks meer.

als ik dat doe lijkt het toch of ik haar niet mis.... ze weet wel dat jij haar wel mist. Maar dat maakt niet uit in deze situatie, ze heeft je gedumpt.. Dat jij haar mist betekend niet dat jij haar weet terugkrijgt.

En wat kan ik doen om mijn pijn een beetje te verzachten? je zinnen verzetten, vrienden bellen, computerrspel spelen, biertje drinken (met mate), wandeling maken..

Ik begrijp het gewoon niet. snap ik, maar tijd heelt alle wonden. Komt goed, heus!
quote:huismuts schreef op 12 juni 2012 @ 20:18:

[...]

Hoi Max, ik denk dat dit niet goed is geweest. Boos weglopen en dan een week niet bereikbaar zijn is echt heel dom om te doen. Als dit vaker jouw reactie is, kan ik mij voorstellen dat het voor haar niet meer hoeft.

Had ze meer klachten over jou? Of bleef het bij meer vastpakken?

ze vroeg me toen om haar met rust te laten.

Ik had toen halsoverkop een week vrijgenomen, en ben naar buitenverblijf van men ouders gegaan, een beetje vissen en zinnen verzetten enzo. Men gsm werkt daar niet. ze heeft na 2 dagen me gestuurd, maar merkte dat ik niet antwoorde. toen heeft ze gebeld, by men thuis gaan kijken enzo... Uiteindelijk had ze men broer gezien en die zei waar ik was.

Broer had mij gebeld en ik heb dan op mijn beurt naar haar gebeld.

de dag erna is ze ook naar daar gekomen.

Maar nu kan ik niet zonder gsm, nodig voor werk en wekker, da is ook een probleem.

Ze klaagde ook over dat ik dingen te direct zei, en veel dingen vergeet. (komt door een zwaar auto ongeval ma da ging er by haar niet goed in)

kheb alle respect voor haar, ik waardeer haar, ik kan/kon uren in haar ogen kijken. kmis haar zo
quote:nettel schreef op 12 juni 2012 @ 20:36:

Allereerst sterkte, gedumpt worden is klote...

Op je vragen.

Dat ze dat nu weer zegt, hoeft dus niet te betekenen dat ze boos is, maar het kan zijn dat ze gewoon echt met rust gelaten wil worden.

Een brief in de bus doen is ook pushen? ja!

Dus gewoon geen contact meer opnemen? nee, niks meer.

als ik dat doe lijkt het toch of ik haar niet mis.... ze weet wel dat jij haar wel mist. Maar dat maakt niet uit in deze situatie, ze heeft je gedumpt.. Dat jij haar mist betekend niet dat jij haar weet terugkrijgt.

En wat kan ik doen om mijn pijn een beetje te verzachten? je zinnen verzetten, vrienden bellen, computerrspel spelen, biertje drinken (met mate), wandeling maken..

Ik begrijp het gewoon niet. snap ik, maar tijd heelt alle wonden. Komt goed, heus!ok. voorlopig geen contact meer opnemen, geen brieven, nix.
wel ff erbij vermelden.

Men schoonzus had haar gevraagd (gisteren)

Of het nog kon goedkomen ...

men vrindin (ex :s) had geantwoord : we zien wel...

En ze heeft bovendien mijn sleutels ook nog...
Max, misschien, als het nog goed komt, vraag haar dan of ze wil zeggen wat ze van je wil. En als jij haar wilt vastpakken of gewoon een kus wil geven, doe het dan. En als je je daar onzeker over voelt, zeg dat tegen haar. Misschien wil ze vaker horen dat je van haar houdt. Gewoon zeggen. Maar het belangrijkste is praten, zeggen waarom je dingen wel/niet doet.

We kennen je ex vriendin niet, dus het kan ook zijn dat zij onredelijk is. Maar meestal wil een vrouw voelen dat ze geliefd is. Ik hoop voor jou dat het goed komt. Maar nu niet achter haar aan lopen, laat het haar zelf even uitzoeken. Als ze echt wil, komt ze terug. Als ze niet wil, wordt ze alleen maar kwaad als je achter haar aan blijft zitten.
Ja, de ware en goeie dumpt je om de haverklap. Wat is gelukkig zijn toch overrated. Het is uit. Vraag je sleutels terug en morgen weer een nieuwe dag. Je gaat je toch niet aan het lijntje laten houden?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven