VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Allereerst Pebbles.. wat heb je je gevoel en ervaring weer mooi weten te beschrijven Zo puur en echt! Meid, je bent een kanjer.

Gisteren begonnen bij nieuwe baan. Contractueel pas vandaag maar in het kader van cultuuromslag en daarom twee daagse met MT maandag en vandaag al meegeweest. We zaten in Domburg (Zeeland) en naast brainstormen dus ook gewandeld op het strand. Lekker! Dagen waren erg leerzaam en interassant. Héél anders dan vorige bedrijf maar dat kon haast niet anders. Wel fijn te ervaren dat mijn komst erg gewenst is. Maakt het allemaal nog interessanter. Moet veel geburen op P&O gebied en zit vol ideeen dus heel veel zin in!

Vorige week dinsdag zou ik gaan sporten maar toen barstende koppijn dus afgebeld . Ik kwam vanavond thuis en ben meteen doogegaan naar sportschool en heb heerlijk gesport. Meteen ingeschreven. Was lekker en leuk! Steppen en BBB oefeningen, perfect.
He Wind, ik wilde net gaan posten om te vragen hoe je eerste werkdag was.

Maar al twee dagen gehad dus. Klinkt goed. Fijn voor je
Ely, maar volgens mij is wat jij doet toch niet heel anders als wat anderen (iig ik) doen met eten? Ikzelf herken het in ieder geval heel erg van hoe het hier aan tafel gaat. Ook niet dwingen, en ook kijken afhankelijk van de dag of Schorrie goed gegeten heeft in mijn ogen. Hij mag altijd een toetje, maar als hij slecht eet dan beloof ik hem wel eens een lekkerder toetje, of iets anders. Nog even een filmpje afkijken ofzo. Ik ben ook meer van het belonen dan van het straffen merk ik. Is veel leuker en gezelliger.
Leuk Wind dat het allemaal goede eerste indruk is! En knapperd dat je gelijk ook sportschool hebt bezocht! petje af meid.
Wind, wat goed dat je gesport hebt, nu volhouden!!

Ik wist niet dat je gisteren al begon, dan was mijn succeswens een dag te laat. Maar niet minder gemeend. Vond je het niet eng om gelijk extern te gaan met mensen die je niet kent? Lijkt mij doodeng.
Toetjes is hier gewoon eten en daar dreig ik dus ook nooit mee. Kinderen zien het grappig genoeg ook niet als 'extra' maar meer als erbij, gedeelte van maaltijd.
Nathje, wat voor maat pootjes heeft Japie nu? Ik heb nog 2 paar schoenen die Mormel alleen voor de sier heeft aangehad (teva's en petitshoes in mt 20)
Hier ook stimuleren met spellen en klappen bij leeg bord.

Toetjes horen bij maaltijd en worden niet geskipt.

Was echt onwijs leuk! Hele andere mensen. Meeste hebben minimaal 2 WO studies gedaan maar bewust gekzoen voor product en echte liefhebbers. Superintelligente mensen. Meestal maakt mij dat onzeker, maar in deze groep helemaal niet. Zij bewonderen mij om mijn talent en kunde.Bij vorige werkgever zaten veel mensen die ik ook in mijn vriendenkring kon tegenkomen, maar hier absoluut niet en dat voelt goed en professioneel.

Nee, vond twee daagse aftrap absoluut niet eng. Juist leuk! Perfecte kennismaking met de mensen. Morgen kennismaken met de assistenten. Ook leuk!
Ik 'dreig' ook nooit met geen toetje.

Ik ben ook van mening dat toetje onderdeel van de maaltijd is.

Maar anderzijds, vind ik het wel raar dat ze geen warm eten willen, omdat ze ' vol' zijn en vervolgens wel een bak vla naar binnen willen werken. Tja, zo werkt het dus niet.

Maar het is hier geen straf.

Morrie, ik heb ook niet het gevoel dat ik het compleet anders doe hoor.

Vond het alleen leuk om mijn ervaring te delen
Klinkt alsof je hier ook weer veel kunt leren Wind, leuk!

Ik ga slapen, morgen ben ik hier weer te vinden.
Slaap lekker!
Oh Wind, helemaal vergeten je te mailen. Doe ik gauw. Jij kunt mij ook mailen op mailmeave@gmail. com.

Klinkt goed!
[

Ik ga slapen, morgen ben ik hier weer te vinden.[/quote]

Fijn, dat we weten, waar we je kunnen bereiken
Schorrie zit nooit vol. Die zegt gewoon altijd dat hij iets niet lust. Of hij zegt dat hij iets niet mag eten van de dokter, hoe hij daar nou bij komt!

Ely, ik dacht dat je dacht dat je je moest verdedigen. Niet dat je dat zei, dat vulde ik zelf in -).

O ja, nog iets: Schorrie vroeg in de auto: "Krijgen wij een zwarte baby?"

Ik vroeg hoe hij daar bij kwam, wie dat gezegd had.

Schorrie: "de dokter".

Hij bedoelde dus de echo, die is natuurlijk zwart-wit en nu denkt hij dat we een zwarte baby krijgen
De bedoeling van het melden is dat jullie er dan ook zijn, dat is gezellig :-)
Meave, je hebt mail.

Nu Gordon Ramsay kijken!
Trouwens, by the way, ik ben zwanger
Rot op!

Gordon wacht maar even..
quote:Elyane schreef op 01 april 2008 @ 22:35:

Trouwens, by the way, ik ben zwangerDa's toevallig, ik ook!
Trouwens, is het bij jullie ook 1 april?
quote:dropje schreef op 01 april 2008 @ 22:57:

Trouwens, is het bij jullie ook 1 april?

\\:-)//

Wel gezellig Drop, zijn wij ook nog eens samen zwanger voor een dagje
Kutje! En dan ook nog eens 20 minuten weg blijven.
Oh, wat erg! Ik trap echt altijd in 1 april grapjes, zo suf!

Hij was wel leuk
Wind, ben je onderhand wel aan Gordon begonnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven