Wat eet je op dit moment?

22-02-2012 08:30 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt me op dat ik 's ochtends de meest rare dingen naar binnen schuif.

Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.

Wat eet jij op dit moment?

Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.

(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
Beker chocolademelk (warm!) en een stuk zelfgebakken boterkoek.
Koffie verkeerd met suiker en 2 plakken kruidkoek gebakken door oudste.
Net zowat een heel stuk brie met wat appelstroop op bij wijze van 2e dessert
Nectarine
Ik heb net mijn avondeten op. (beetje laat)

2 shoarmabroodjes met kipshoarma (kipfilet met shoarmakruiden), paprika, champignon en ui. En één of ander sausje. Erbij een salade van komkommer, rode ui, olijven en balsamico.

Zit nu behoorlijk vol. Dus ik stel mijn toetje nog maar even uit
blikje energydrank (en blobs ik moet nog eten, dus ben nog later dan jij)
O, m'n avond eten was:

Gele curry, (met gehakt, ananas en courgette en verse munt/koriander)

Jasmijn rijst.

Papadums

En chutney uit een potje, bah. Maak volgende keer weer zelf. Dit was meer zoet-zoeter-zoetst.
De laatste nog in de diepvries ronddwalende mini magmuns, 2 witte want die blieven ze hier niet. Dus offer ik mezelf maar op.
net 1.5 bolletje Ben & Jerry's: Berry White plus 1,5 bolletje Karamel Sutra op... jammie! de rest netjes in de vriezer
Half bakje hüttenkäse en een glaasje rode wijn om niet te gezond te worden
Sri, jij leeft wel echt op huttenkase hè?

één na laatste stukje rabarbertaart hier, met een kopje koffie.
Nog een kom van mijn snelle soort van soto ajam van het avondeten.
quote:blobs schreef op 12 juni 2012 @ 21:12:

Sri, jij leeft wel echt op huttenkase hè?

één na laatste stukje rabarbertaart hier, met een kopje koffie. yep
3 Time Out koekjes en een Kriek biertje.
Zelfgemaakte teh bottol, met stevia ipv suiker. Mjam!
quote:sri schreef op 12 juni 2012 @ 20:52:

Half bakje hüttenkäse en een glaasje rode wijn om niet te gezond te worden Haha, een echte Indische! Ik eet dat ook vaak en mijn moeder ook, meegekregen van onze Indische tak. Terwijl die helemaal niet zoveel zuivel aten en huttenkase vroeger niet konden krijgen. Toen at mijn familie hangop of griesmeel
Ik eet eigenlijk helemaal niks op dit moment 's Avonds heb ik genoeg aan een lekker kopje thee!
Glas versgeperst sinaasappels want de laatste perssinaasappels moesten op. Leendert ook.
Eh, Leendert ook een glas versgeperst sinaasappelsap dus. Leendert hoeft niet op.
Ik zit aan de droge Melba-toastjes en en glas water. Helaas voedselvergiftiging opgelopen dus kan niet normaal eten of het komt er weer uit.
Hè getver, dat is minder. Je kunt ook een beetje bouillon proberen. Beetje zout aanvullen als je steeds moet spugen. Anders word je zo flauw. Eventueel een beetje rijst meekoken in de bouillon kan ook.

Beterschap.
Thx Leentjedb, voel me inderdaad slapjes. Ik zal zo eens wat bouillon proberen.
Focaccia met knoflook en mozzzarella (per 2 uit de koeling van de Aldi, erg lekker) belegd met Parmaham, plakken trostomaat, verse basilicum en op allebei nog half bolletje mozzarella . Even onder de gril in de oven gehad. Met een glas rode wijn. Leendert met een biertje.
Koffie melk/suiker 2 pistolets boter en gatenkaas.
Even een vraagje voor de mango-eters hier. Hoe weet je dat zo'n geval rijp is? Heb er gister een meegenomen (1 euro in de bonus bij de AH) en ik heb eigenlijk geen flauw idee wanneer ik hem kan eten

Zo een boterham met rauwe ham en wat groene ijstee van Arizona. Ben erachter gekomen dat die erg lekker en zonder kunstmatige zooi is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven