Wat eet je op dit moment?
woensdag 22 februari 2012 om 08:30
Het valt me op dat ik 's ochtends de meest rare dingen naar binnen schuif.
Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.
Wat eet jij op dit moment?
Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.
(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.
Wat eet jij op dit moment?
Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.
(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
dinsdag 12 juni 2012 om 20:26
dinsdag 12 juni 2012 om 21:45
quote:sri schreef op 12 juni 2012 @ 20:52:
Half bakje hüttenkäse en een glaasje rode wijn om niet te gezond te worden Haha, een echte Indische! Ik eet dat ook vaak en mijn moeder ook, meegekregen van onze Indische tak. Terwijl die helemaal niet zoveel zuivel aten en huttenkase vroeger niet konden krijgen. Toen at mijn familie hangop of griesmeel
Half bakje hüttenkäse en een glaasje rode wijn om niet te gezond te worden Haha, een echte Indische! Ik eet dat ook vaak en mijn moeder ook, meegekregen van onze Indische tak. Terwijl die helemaal niet zoveel zuivel aten en huttenkase vroeger niet konden krijgen. Toen at mijn familie hangop of griesmeel
dinsdag 12 juni 2012 om 23:48
woensdag 13 juni 2012 om 08:17
Even een vraagje voor de mango-eters hier. Hoe weet je dat zo'n geval rijp is? Heb er gister een meegenomen (1 euro in de bonus bij de AH) en ik heb eigenlijk geen flauw idee wanneer ik hem kan eten
Zo een boterham met rauwe ham en wat groene ijstee van Arizona. Ben erachter gekomen dat die erg lekker en zonder kunstmatige zooi is.
Zo een boterham met rauwe ham en wat groene ijstee van Arizona. Ben erachter gekomen dat die erg lekker en zonder kunstmatige zooi is.