Werk & Studie alle pijlers

2nd opinion: Probleemstelling

13-06-2012 13:32 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallooo

Wie zou er even willen kijken naar mijn probleemstelling?

Ben net begonnen met mijn afstudeerscriptie religiestudies en erg onzeker over mijn probleemstelling. Wie mag ik mailen?

Ik ontvang graag commentaar, tips, aanvullingen, op- en aanmerkingen, (opbouwende) kritiek...

Groetjes en alvast bedankt!
Heb je op school geen begeleider?
Daarvoor zijn nou scriptiebegeleiders......
Studenten kunnen ook veel voor elkaar betekenen. Nooit een paper/werkstuk/betoog/idee aan een ander voorgelegd om even de kwaliteit te peilen voor het definitief naar een docent te sturen?

Graag alleen even reageren als je wilt kijken, anders nog een fijne dag
Ja, aan mijn medestudenten. Dit forum is er niet om jou met je huiswerk te helpen.
quote:ilomarinka schreef op 13 juni 2012 @ 13:49:

Studenten kunnen ook veel voor elkaar betekenen. Nooit een paper/werkstuk/betoog/idee aan een ander voorgelegd om even de kwaliteit te peilen voor het definitief naar een docent te sturen?

Graag alleen even reageren als je wilt kijken, anders nog een fijne dag

Met/op deze toon, gaat het je helemaal niet lukken hier.

Succes!.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik zou dus nooit een afstudeerscriptie online naar mensen sturen die je niet kent.

Denk dat je beter om je heen kan kijken of er iemand is die je mogelijk kan helpen.

Succes!
Kunnen we misschien overnieuw beginnen...?

Nooit de bedoeling gehad een bepaalde toon aan te slaan Dacht alleen: waarom niet gewoon dit topic negeren in bovenstaande reacties Geen kwaad in de zin!!! Sorry als het zo over is gekomen en het is natuurlijk niet de bedoeling iemand te vragen mijn huiswerk te doen... Druk me alleen wat ongelukkig uit

Zie wel vaker iemand voorbij komen die even zijn paper door een ander wil laten bekijken, daarom dat ik nu deze vraag over mijn probleemstelling schrijf. Ben gewoon onzeker.
Waar kan ik mijn email adres kwijt. Ik wil wel kijken.
O ja, ik ben een man van 44 met brede algemene belangstelling en ook nog enigszins religieus opgevoed. (rk)
@Ilomarinka Hoi, Ik heb een vriendschasverzoek gestuurd, zodat ik mijn emailadres kan doorgeven.
Kan je je probleemstelling niet hier even posten?

Ik zie dat wat je schrijft over papers laten lezen trouwens echt nooit hier??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven