Vreemdgaan als wraak

13-06-2012 17:34 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als eerste, nee ik zou het niet doen, maar ik vroeg het me wel af vandaag of vrouwen vreemd zijn gegaan om zich te wraken op hun vreemdgaande partner. En hielp het in het verwerkingsproces of kwam alleen schuldgevoel ook nog bovenop de hoop schuldgevoelens.

Ikzelf zou het niet doen, ook niet de behoefte aan gehad na ontdekking van overspel, puur omdat ik zelfs in mijn woede en verdriet iemand van wie ik hield en hou zoveel pijn en verdriet niet aan zou willen doen.
Ik heb een keer uit wraak met een ontzettend lekker ding zitten zoenen, hetgeen ik nooit doe als ik een relatie heb. Daarna voelde ik me eigenlijk alleen maar rot en kwam tot de conclusie dat het helemaal nergens op sloeg.

Was heel lang geleden en is bij die ene keer gebleven.
Ooit... Het was technisch gezien geen vreemdgaan, het was immers al uit en het was ook niet echt perse uit wraak.

Meer de drang om het gevoel te krijgen dat ik nog aantrekkelijk was, dat het niet aan mij lag. Het stond wat dat betreft los van de gevoelens van de ex an sich, meer het gevoel van eigenwaarde dat ik - op de verkeerde manier - wilde opkrikken.

Misschien droop het al van mijn bericht af, maar het werkte niet echt, eigenlijk

Het is in ieder geval niet aan te raden. Voor elke reden (smoes!) die je ervoor kan verzinnen is een betere methode te bedenken.
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
Nee, maar op zich zou ik het ergens wel kunnen begrijpen als iemand dat zou doen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nee ga mezelf niet verlagen!. ik dump diegene eerst en ga dan verder op avontuur!!!
1x een beetje onbewust, op het moment zelf was het een niet-zo-slimme actie, en vond ik die jongen gewoon erg leuk. Achteraf heb ik wel gedacht dat wraak de eigenlijke reden was.

Tja. Werkte niet inderdaad
Het lijkt me ook niet dat je je er beter door voelt. Wat ik op dit moment wel heb is dat ik meer merk als er 'mannelijke' aandacht is. Dat is genoeg voor een ego boost (dat en het feit dat het bedrogen vrouwtje dieet het meest effectieve dieet ter wereld is en ik nu weer een figuurtje heb om jaloers op te zijn :-)).
Hey astrid1974! Sluit me bij jou laatste bericht aan...dat ervaar ik ook zo. Alsof je bewuster geworden bent van je vrouwelijkheid. En daarbij ook meer beseft dat er genoeg (leuke) andere mannen zijn.
Endan..? Moet degene waarmee jij (jij in het algemeen, voel je niet aangesproken want jij zou het niet doen)wraak hebt genomen, weer wraak op jou gaan nemen met n ander,(want die voelt zich gebruikt natuurlijk als hij/zij erachter komt en die dan ook weer. Wordt een eindeloze ketting van ellende.

Meste wraak: leuk leven gaan leiden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Haha, ik weet nog dat ik die periode bijzonder goed in mijn vel zat (buiten de relatie om dan) en opeens mooie kleren, rokjes, jurkjes ging dragen. Terwijl ik normaal van de tshirt/spijkerbroek ben

Tja
Ha ha, hier ook. Uiterlijk verbergt zeker de innerlijke onzekerheden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven