Vreemdgaan als wraak
woensdag 13 juni 2012 om 17:34
Als eerste, nee ik zou het niet doen, maar ik vroeg het me wel af vandaag of vrouwen vreemd zijn gegaan om zich te wraken op hun vreemdgaande partner. En hielp het in het verwerkingsproces of kwam alleen schuldgevoel ook nog bovenop de hoop schuldgevoelens.
Ikzelf zou het niet doen, ook niet de behoefte aan gehad na ontdekking van overspel, puur omdat ik zelfs in mijn woede en verdriet iemand van wie ik hield en hou zoveel pijn en verdriet niet aan zou willen doen.
Ikzelf zou het niet doen, ook niet de behoefte aan gehad na ontdekking van overspel, puur omdat ik zelfs in mijn woede en verdriet iemand van wie ik hield en hou zoveel pijn en verdriet niet aan zou willen doen.
woensdag 13 juni 2012 om 17:41
woensdag 13 juni 2012 om 17:45
Ooit... Het was technisch gezien geen vreemdgaan, het was immers al uit en het was ook niet echt perse uit wraak.
Meer de drang om het gevoel te krijgen dat ik nog aantrekkelijk was, dat het niet aan mij lag. Het stond wat dat betreft los van de gevoelens van de ex an sich, meer het gevoel van eigenwaarde dat ik - op de verkeerde manier - wilde opkrikken.
Misschien droop het al van mijn bericht af, maar het werkte niet echt, eigenlijk
Het is in ieder geval niet aan te raden. Voor elke reden (smoes!) die je ervoor kan verzinnen is een betere methode te bedenken.
Meer de drang om het gevoel te krijgen dat ik nog aantrekkelijk was, dat het niet aan mij lag. Het stond wat dat betreft los van de gevoelens van de ex an sich, meer het gevoel van eigenwaarde dat ik - op de verkeerde manier - wilde opkrikken.
Misschien droop het al van mijn bericht af, maar het werkte niet echt, eigenlijk
Het is in ieder geval niet aan te raden. Voor elke reden (smoes!) die je ervoor kan verzinnen is een betere methode te bedenken.
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
woensdag 13 juni 2012 om 18:09
Het lijkt me ook niet dat je je er beter door voelt. Wat ik op dit moment wel heb is dat ik meer merk als er 'mannelijke' aandacht is. Dat is genoeg voor een ego boost (dat en het feit dat het bedrogen vrouwtje dieet het meest effectieve dieet ter wereld is en ik nu weer een figuurtje heb om jaloers op te zijn
).
woensdag 13 juni 2012 om 18:15
Endan..? Moet degene waarmee jij (jij in het algemeen, voel je niet aangesproken want jij zou het niet doen)wraak hebt genomen, weer wraak op jou gaan nemen met n ander,(want die voelt zich gebruikt natuurlijk als hij/zij erachter komt en die dan ook weer. Wordt een eindeloze ketting van ellende.
Meste wraak: leuk leven gaan leiden
Meste wraak: leuk leven gaan leiden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert