De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen (deel veel + 1)

woensdag 2 april 2008 om 08:59

We gaan vrolijk en onverstoorbaar verder met de zoektocht. Ben je op zoek naar een leuke man of vrouw, heb je tips of ervaringen of wil je juist je frustraties op dit gebied van je af schrijven: iedereen is welkom om mee te kletsen !
(het vorige topic is gesloten omdat een aantal mensen er niet meer op kon; hopelijk gaat het hier weer als een tierelier)
                    (het vorige topic is gesloten omdat een aantal mensen er niet meer op kon; hopelijk gaat het hier weer als een tierelier)
                                    Polygamie = intensieve vrouwhouderij

woensdag 2 april 2008 om 09:17

woensdag 2 april 2008 om 09:57

Goedemoggel,
DS vraag even aan Viev1 of ze het oude topic dan sluit. Dan zijn er geen vergissingen meer mogelijk. Of irritaties dat het topic niet werkt. Verder had ik zooooooo'n goede beschrijving gemaakt hoe je wel in het topic kon komen Boehoe!!! Dacht dat alle mannen wel technisch waren ))) *plaagt*
Min beterschap en van harte gefeliciteerd met wie er dan ook jarig is.
                    DS vraag even aan Viev1 of ze het oude topic dan sluit. Dan zijn er geen vergissingen meer mogelijk. Of irritaties dat het topic niet werkt. Verder had ik zooooooo'n goede beschrijving gemaakt hoe je wel in het topic kon komen Boehoe!!! Dacht dat alle mannen wel technisch waren ))) *plaagt*
Min beterschap en van harte gefeliciteerd met wie er dan ook jarig is.

woensdag 2 april 2008 om 23:19

donderdag 3 april 2008 om 10:45

Goedemorgen allemaal!
Ik heb een date afgewezen... Ben al bijna een maand ziek, en volkomen uitgeput door pijn, koortsaanval na koortsaanval en slaapgebrek. Voel me niet mezelf de afgelopen tijd, overemotioneel, oververmoeid en volkomen onredelijk. Kan echt om helemaal niks totaal over de zeik raken.
Niet echt de ingredienten voor een leuke date haha
Maar altijd leuk om te weten dat er een date voor me klaarstaat zodra ik eindelijk beter ben.
                    Ik heb een date afgewezen... Ben al bijna een maand ziek, en volkomen uitgeput door pijn, koortsaanval na koortsaanval en slaapgebrek. Voel me niet mezelf de afgelopen tijd, overemotioneel, oververmoeid en volkomen onredelijk. Kan echt om helemaal niks totaal over de zeik raken.
Niet echt de ingredienten voor een leuke date haha
Maar altijd leuk om te weten dat er een date voor me klaarstaat zodra ik eindelijk beter ben.

donderdag 3 april 2008 om 12:35

quote:robs21 schreef op 02 april 2008 @ 22:20:
lieve .....
Wanneer ik denk
aan liefde en aan vriendschap
wanneer ik denk
aan warmte en aan trouw
wanneer ik denk
aan al die mooie dingen
dan denk ik automatisch
steeds aan jou
van harte gefeliciteerd.Sorry Rob maar ik kan het niet laten en trek het je niet aan.... Maar waar heb je dit nou weer van overgeschreven? En vind je het erg als er een lach op mijn gezicht komt bij het lezen van de regel "aan warmte en aan trouw". Is wel grappig om dat uit jouw mond (lees toetsenbord) te horen....
                    lieve .....
Wanneer ik denk
aan liefde en aan vriendschap
wanneer ik denk
aan warmte en aan trouw
wanneer ik denk
aan al die mooie dingen
dan denk ik automatisch
steeds aan jou
van harte gefeliciteerd.Sorry Rob maar ik kan het niet laten en trek het je niet aan.... Maar waar heb je dit nou weer van overgeschreven? En vind je het erg als er een lach op mijn gezicht komt bij het lezen van de regel "aan warmte en aan trouw". Is wel grappig om dat uit jouw mond (lees toetsenbord) te horen....
                                    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten  doen.........

donderdag 3 april 2008 om 13:01

quote:Magiker schreef op 03 april 2008 @ 12:35:
[...]
Sorry Rob maar ik kan het niet laten en trek het je niet aan.... Maar waar heb je dit nou weer van overgeschreven? En vind je het erg als er een lach op mijn gezicht komt bij het lezen van de regel "aan warmte en aan trouw". Is wel grappig om dat uit jouw mond (lees toetsenbord) te horen....
" ... want ik was jou ... toch af en toe wel trouw ... "
(Herman Finkers )
                    [...]
Sorry Rob maar ik kan het niet laten en trek het je niet aan.... Maar waar heb je dit nou weer van overgeschreven? En vind je het erg als er een lach op mijn gezicht komt bij het lezen van de regel "aan warmte en aan trouw". Is wel grappig om dat uit jouw mond (lees toetsenbord) te horen....
" ... want ik was jou ... toch af en toe wel trouw ... "
(Herman Finkers )

donderdag 3 april 2008 om 14:58

quote:houvanjezelf schreef op 03 april 2008 @ 14:06:
Sooo, fikse vergadering gehad vannacht.
Zit nu een beetje te knikkebollen.
Kom op HVJ, niet zeuren kerel. 's nachts een grote vent, overdag óók een grote vent !!
Ik had gisteravond spoedvergadering en vanmorgen herhaling:
en ben nu gewoon aan het werk hoor !
                    Sooo, fikse vergadering gehad vannacht.
Zit nu een beetje te knikkebollen.
Kom op HVJ, niet zeuren kerel. 's nachts een grote vent, overdag óók een grote vent !!
Ik had gisteravond spoedvergadering en vanmorgen herhaling:
en ben nu gewoon aan het werk hoor !