nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe de examinator is vast het gewenste antwoord
Isa in da house!

Ik ben niet aan het werk, maar ik word wel uitgeput. Ik mag weer op mijn neefje passen. Hij is bijna drie. Het was wel een beetje lastig dat hij in gedachten een tante Isa had van wie alles mocht (niet slapen, planten uit de grond trekken, weg oversteken alleen) en vanochtend mocht hij opeens van tante Isa de slakken niet doodtrappen. Dus heeft hij nu 'tante Isa', zijn denkbeeldige vriendin van wie alles mag. En tante Isa, de zus van zijn moeder. Dat is net zo makkelijk.

Over zingen: Keelpijn betekent meteen stoppen! Dan ben je echt niet goed bezig. Wacht nou maar tot je zangles :-)

Die paniek om door de wekker heen te slapen is ook niet fijn. Vooral als het niet terecht is. Ik heb het een keer gehad, maar toen was ik ook te laat: ik zou met mijn moeder naar Spanje gaan op vakantie en ze belde of ik al bijna bij Schiphol was...Een taxi bood uitkomst, maar dit verslapen was niet bevorderlijk voor mijn bloeddruk.
Dank Isa! en perse die hoge noten eruit willen persen is ook niet goed lijkt me? klopt het dat dat een kwestie van trainen is?

ik dacht dat je je bereik gewoon hebt zeg maar, dat je dat niet kan verrruimen door oefenen zeg maar, maar volgens mij gaf je laatst al aan dat dat niet klopt en dat dit dus wel kan?

en zonder inzingen hoog willen zingen werkt al helemaal niet lijkt me..... (nu stel ik denk ik allemaal vragen waar ik het antwoord al op weet, maar goed, vergeef me )

vermoeiend he, kinderen. voordeel van tante zijn: na een paar uur ben je ervan af...

nutteloos: eten is klaar, maar vind het nog wat vroeg.

heb wel trek... wachten of niet, that's the question...
Zingen... Alleen onder de douche voor mij Heb wel eens zangles overwogen voor oefening ademhaling (praat nogal snel soms).

Meestal is mijn wekkerangst ongegrond... Nutteloos dus

Als je anders gaat snaaien zou ik zeggen alvast eten, anders glas water en over een half uurtje? Dat is te overzien en kan je alvast aftellen
nee hoor, heb gewoon lekker gegeten. 18u, zo vroeg is dat niet....

iedereen kan trouwens zingen. ok, de ene heeft het misschien wat meer in zich dan de andere, maar leren kan altijd.

ik ben sowieso erg musicaal, kon bijna eerder noten lezen dan praten
MP, ik zou bijna zeggen: je krijgt van mij een nieuwe auto als jij mijn vent kan leren zingen... Ik geloof namelijk ècht niet dat dat lukt, hahaha. Maar omdat ik geen geld heb om je een auto te kopen zeg ik het toch maar niet .
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Wat een lief snuitje is jouw avatar, Soezie, is dat jouw kat?

Ben jij zangcoach MP?
KK, yep, is mijn lieve katerbeest

Zo, nu eens even douchen, net lekker hardgelopen. Ben wel tevreden!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Goed bezig! Ik kon t niet opbrengen vandaag. Morgen weer een dag.

Heb je meer huisdieren? Wij hebben sinds een tijdje ook twee poezenbeesten en ze zijn zo lief
Goedemorgen!

Ik lig nog lekker in mijn bed :-)
quote:kathykatinka schreef op 12 juni 2012 @ 21:40:

Wat een lief snuitje is jouw avatar, Soezie, is dat jouw kat?

Ben jij zangcoach MP?

hihihi nee ik niet, Isa, Soezel vraag maar aan haar

ik zing al wel een aantal jaar.

Isa: (ff gekopieerd van boven....) Dank Isa! en perse die hoge noten eruit willen persen is ook niet goed lijkt me? klopt het dat dat een kwestie van trainen is?

ik dacht dat je je bereik gewoon hebt zeg maar, dat je dat niet kan verrruimen door oefenen zeg maar, maar volgens mij gaf je laatst al aan dat dat niet klopt en dat dit dus wel kan?

en zonder inzingen hoog willen zingen werkt al helemaal niet lijkt me..... (nu stel ik denk ik allemaal vragen waar ik het antwoord al op weet, maar goed, vergeef me )
MissP, dat zijn wel lastige vragen die ik niet zomaar kan beantwoorden. En daarbij zou het antwoord veel te nuttig zijn. Je moet echt een keer langskomen :-)

Kort maar krachtig: Bereik heb je (kan je een beetje uitbreiden, maar niet zo veel). Alleen hoe je het gebruikt kan je heel veel verbeteren. En dat is dus wat er nu mis gaat bij jou, je weet niet hoe je die hoogte moet gebruiken. Ik zou zeggen: ga op zangles.

KK: Ik geloof dat iedereen kan zingen. In ieder geval kan iedereen leren om 'lang zal die leven' niet al te onzuiver te zingen. Maar dat vraagt bij de een wat meer werk dan bij de ander :-)

Vanavond kookt mijn liefje, hoera!
quote:isadoro schreef op 13 juni 2012 @ 15:46: je weet niet hoe je die hoogte moet gebruiken. Ik zou zeggen: ga op zangles

wat bedoel je daar pcies mee? dat ik te krampachtig ben bij hoge tonen?

ja schattebout, dat wilde ik ook, maar jij mailde niet meer terug

nutteloos: heb in het kader van voetbal oranje gazpacho gemaakt....
Wat heb ik toch een heerlijk werk... Tijdens mijn lunch (die dus een beetje in het water viel) weer eens tweedehands chocolade mogen opruimen...

KK, heb twee poezenbeesten, zou wel meer willen, maar daarvoor vind ik mijn huis toch echt te klein... Maar ben helemaal verzot op katten!
Hmmm, was ik toen niet op vakantie? Uitnodiging blijft staan. Het is dus lastig uitleggen via forum. Ik denk dat je te veel druk zet om de toon te halen. Maar als je te weinig druk zet, haal je het niet. Je moet dus leren de goede druk te zetten.

Tv nog steeds stuk. We kijken nu voetbal via schokkerige internetverbinding.
isa hast du meiner vorige reactione gelezen? foei foei...

om in de sfeer te komen had ik oranje gazpacho gemaakt
Ah... Dus er is nog hoop Thanks Isa!

Jij bent goed bezig MP, oranje gazpacho. Mijn katten zijn oranje... eentje van zichzelf en de ander heb ik een oranje sjaal om gedaan (duurde niet lang overigens).

Twee is ook echt de max voor ons huis. Maar eentje weer net te weinig (vooral als je beide werkt)

Kijken jullie de wedstrijd? Thuis of elders?
Ja, ik zit thuis geïnstalleerd, theeman staat in de kroeg. Theekinderen liggen gewoon te slapen. Zonder oranje pyamaatjes.
Haha, oranje pyjamaatjes... hoe oud zijn ze?

Nutteloos: zat net te bedenken dat ik een voetbalwedstrijd zo lekker 'opgeruimd' vind als het net begint. Iedereen staat dan nog op zn eigen helft, op zn 'eigen' positie. Nu is t alweer een rommeltje
Theedochter is net 3 en theezoon net 1.

Nutteloos: ik vind voetbal alleen leuk als we winnen.

Waar kijk jij KK? In het oranje?
Alles komt goed! Ik heb net de oranje-chips open getrokken....
isa hast du meiner vorige reactione gelezen? foei foei...

(niet de vorige maar die daarvoor...dit is kopiehie...)

phoebsman is naar de kroeg, ik lekker thuis. Ben ik erg blij mee,

dit wordt helemaal niks...

kk ik had mijn kat een hoedje opgedaan. duurde ook niet lang.

mijn katten zijn niet oranje en doen een werkwijgering, ze liggen alledrie te pitten, vandaar de slechte stand...
Ga maar thee zetten....
Meine liebe MissP, hast Du meine Reaction gelesen? Und beantwoordt dat je vragen nog niet?

"Hmmm, was ik toen niet op vakantie? Uitnodiging blijft staan. Het is dus lastig uitleggen via forum. Ik denk dat je te veel druk zet om de toon te halen. Maar als je te weinig druk zet, haal je het niet. Je moet dus leren de goede druk te zetten."

Of had ik iets moeten vinden over oranje gazpacho? Was 'ie lekker?

Ik heb helaas het grootste deel van de wedstrijd gemist (Belangrijke Afspraak van Niet-Voetballiefhebbers, was wel heel nuttig en leuk). Ik heb net het doelpunt van Van Persie gezien. Ik hoop op een wonder op zondag.

MissP, ik dacht echt dat je een tribune ging bouwen met stoelen op tafels enzo. Maar je ging dus gewoon heel veel stoelen klaar zetten? Was het gezellig?
jawoll meiner lieber, aber du hast die reactie daarna niet gelezen.

zal em ff kopieren:

dit had ik gezegd (als reactie op jouw reactie)

wat bedoel je daar pcies mee? dat ik te krampachtig ben bij hoge tonen?

ja schattebout, dat wilde ik ook, maar jij mailde niet meer terug

zie nu net dat je dit al wel beantwoord had , oeps.

nou ja mail me maar dan maken we nieuwe afspraak...

hey maar wacht eens even, ik begin het te begrijpen.

waarschijnlijk is mijn bereik wel vrij hoog (in ieder geval tot c3, misschien nog hoger) maar ik zet die druk verkeerd wat jij zegt, en doe bij die hoge tonen veel te krampachtig, waardoor ze er niet lekker uit komen. klopt dat? en is het te leren dat dat relaxder gaat? ik kan me dat niet voorstellen...

gazpacho was wel ok, tribune niet gebouwd want wist niet hoe...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven