nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb thuis gekeken, gelukkig... Had dit niet in de kroeg willen zien. Wel terecht als we niet verder gaan, gewoon niet goed gespeeld.

Onze katten zijn na t 1e doelpunt an Dld demonstratief naar de slaapkamer vertrokken... So much for a mascotte
De rode ging zich zitten schamen voor zijn kleur en die ander ging hem toen pesten. Want zo zijn ze wel, die katten.

MissP, je zegt het helemaal goed! Ik ga je mailen.
m.a.w. als ik leer om wat relaxter te zingen is mijn bereik misschien best nog een stukkie hoger dan nu? Der holle rache: eat your heart out

heb jij dat 'relax' zijn ook moeten leren of ging het vanzelf? valt dat eigenlijk wel te leren?

he ik moet es ophouden over dat gezang, je wordt nog es gek van me ;)

nutteloos: als ik gewerkt heb moet ik altijd ff rusten. enkel ik ben nie zo moe... mezelf toch maar ff in bed gegooid. phoebsman zegt vaak als ik rusten moet van hem maar schreeuw dat ik niet moe ben 'ik ken jou, je slaapt binnen 2 minuten, dat weet ik zeker...' moet zeggen dat hij meestal gelijk heeft
quote:Missphoebe schreef op 14 juni 2012 @ 14:57:

he ik moet es ophouden over dat gezang, je wordt nog es gek van me ;)

(geintje MP)

Hier net lekker gelopen, 5km in net ietsje meer dan 32 minuten. 9,4km/u dus, voor mij erg goed!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
[quote]Soezie81 schreef op 14 juni 2012 @ 18:17:

[...]

(geintje MP)

quote]

Isa voor de zekerheid check wederom mn vorige bericht.

danke schön...
Heel goed Soezie! Dat is ook ongeveer mijn tempo.... Ik ga zo even met buurman lopen.
OETL, normaal loop ik met de buuf, maar die kon niet. Dus nu gelopen met man en kinderen in bakfiets naast mij ! Erg gezellig, en motiverend, zo bleek!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Tja, het schijnt dat we het niet meer over zingen mogen hebben...Mij heeft het slechts 15 jaar gekost en nog leer ik dagelijks bij...Maar over het algemeen is op de goede manier spanning geven wel te leren, ja.

Ik begin steeds meer te balen van een kapotte tv: Ik ben moe en kan niet meer denken na een dag op duf kantoor. Dus ik wil gewoon tv hangen! Liefje vindt dat we moeten proberen de tv naar de monteur te brengen. Ik vind het wat overdreven voor een veel te goedkope tv die drie jaar oud is. Gewoon nieuwe kopen van beter kwaliteit.
Vaak ben je met een reparatie (bijna) net zoveel kwijt als een (goedkope) nieuwe... Dus als t geen Bang & Olufsen is kan ik me jouw standpunt goed voorstellen, Isa.

Ik moet dat lopen mss ook maar weer eens oppakken. Lekker buiten zijn. Ga wel 3x pw naar de sportschool, dus kom wel aan mn beweging.
En bravo voor alle hardlopers en sporters en afvallers hier! Ik had mij voorgenomen mij niet meer druk te maken over sporten, maar nu ik een half jaar mijn sportschoolabonnement heb opgezet, begint dat vervelende stemmetje in mijn hoofd weer te zeuren over steviger spieren, minder vet en betere conditie.

"Inside me lives a skinny woman crying to get out, but I can usually shut her up with cookies"
even een druk druk, niet normaal druk, maar wel erg gezellig druk.

Lag gisteren al om half 10 knock out. Vandaag wordt een betere (werk)dag, dus we gaan ervoor.

Voor ik nuttig word; het lijkt wel herfst met die regen, bah.

Zat net een mus in de tuin, ik dacht dat het een muis was, totdat hij weg vloog, haha.
Was het geen vleermuis MDF?
ok heb een mega baaldag vandaag. ben vrij dus komt goed uit.

heb half uurtje gesport, daarna met dvd in bed gekropen .

mezelf er net toch maar uitgesleept, gedouched en aangekleed.

phoebsman zou gister en vandaag vrij zijn, maar ivm ziekte moet ie toch werken + het weekend.

zucht. vind het echt niet erg om alleen te zijn hoor, maar soms heb ik er geen zin in. en dan net kan niemand afspreken.

ben heel zielig......

heb zelfs geen zin om te bloggen, moet ook nog boodschappen doen maar het regent. bleeeeeeeeeeeeehhhh..........
nutteloze voor MP...
quote:isadoro schreef op 14 juni 2012 @ 20:56:

Tja, het schijnt dat we het niet meer over zingen mogen hebben...Mij heeft het slechts 15 jaar gekost en nog leer ik dagelijks bij...Maar over het algemeen is op de goede manier spanning geven wel te leren, ja.

Ik begin steeds meer te balen van een kapotte tv: Ik ben moe en kan niet meer denken na een dag op duf kantoor. Dus ik wil gewoon tv hangen! Liefje vindt dat we moeten proberen de tv naar de monteur te brengen. Ik vind het wat overdreven voor een veel te goedkope tv die drie jaar oud is. Gewoon nieuwe kopen van beter kwaliteit.

15 jaar, joepie

waarom koop je op marktplaats of bij de 2e handswinkel

geen tv? zijn prima dingen en kost geen drol..

dank je soezel
Wil niet zeggen dat het in die 15 jaar niet leuk is om te zingen hè, MP! Het wordt vast gewoon steeds leuker!

*Hoort zichzelf aan en denkt: ik ga maar eens even wat eten... Als ik zelfs ga reageren op zingdingen is het tijd om weg te gaan *
juist niet Soezeldepoezel. dit is toch juist het NUTTELOZE topic, bovendien heb je zo je plichten als je mede forummer een mega baaldag heeft...

nutteloos: shit welke seizoenen van Samsam heb ik nou op de digitale tv gezien? heb 5 en 6 thuis. ik ga niet op bol.com bestellen wat ik al gezien heb. al weet ik dus niet welke seizoenen dat zijn...

zucht zie je nou hoe zwaar ik het heb
MP, je hebt een heel zwaar leven...Ik overdreef een beetje over dat zingen. Op een gegeven moment heb je het trucje wel in de basis door, maar je blijft altijd bijschaven om het nog meer te verbeteren.

En Samsam, is dat niet van 100 jaar geleden? Was wel leuk.

Ik ga eens op Marktplaats kijken of er tv's tussen staan.
Dames: ik twijfel om lid te worden van een atletiekvereniging. Voordeel: je traint afwisselend en het kan heel gezellig zijn. Nadeel: het kost veel meer tijd.

Nou, kom maar op met de tips en adviezen!
OETL, heb je niet net als ik een buuf waarmee je gezellig kan gaan hardlopen?

Atteletiek (zoals wij dat vroeger altijd noemden) is natuurlijk ook heel leuk, en als er een leuke groep is, waarom niet? Waarom kost het meer tijd? Sporten kost gewoon wat tijd...

Al moet ik zeggen dat ik met mijn hardlopen vaak niet meer dan 3 uurtjes in de week kwijt ben, en dat is inclusief douchen. Dus dat valt wel mee toch? En dat is als ik dus 3x ga. Soms ga ik ook maar 2x.

Heb je eerder atletiek gedaan?

MP, sorry dat ik verzuimd heb mijn plichten op dit forum na te komen. Kan ik het nog goedmaken?

Nutteloos: er staat bovenop mijn schoorsteen in de patio een emmertje met orchideeën-dompelwater en het moet niet veel meer regenen want dan loopt ie over.
Soezie, wat is er bijzonder aan een orchdee-dompelwateremmertje? Zit daar apart water in? Is het emmertje van aluminium of van goud?

Atletiek in een groep lijkt me wel leuk, omdat je dan een doel hebt om naartoe te werken. En dat je veel verschillende dingen kan doen. Of ga je alleen voor het hardlopen?

MissP, hoe is het met de verveling? Ben je al weer fijn in de ruststand beland?
ik voel me alweer een stuk beter, dank je.

laatste zang-zeurvraagje (kan het niet laten)

net weer es ff wat gezongen braaf ongeveer 5 minuten ingezongen, maar merk dat ik bij de wat hogere tonen weer helemaal 'verkramp'. komt dat omdat de boel 'lui' is geworden?

heb natuurlijk het afgelopen jaar nauwelijks wat gedaan....

is het hele zang gedoe gewoon een kwestie van bijhouden?

vergelijkbaar bij een topsporter, als die 6 maanden niks doet zal die ook niet meteen weer naar de olympische spelen kunnen lijkt me.

oww hihi ik begreep dat je overdreef, echter het was wel een goede opmerking van je. ik denk dat ik sommige dingen maar gewoon even kunnen moeten. echter vergeet wel eens dat je sommige dingen wel eerst ff moet trainen en leren, en als ik ooit over 50 jaar 'Der Holle Rache' wil kunnen dan mot ik er wel ff iets voor doen... (kutlied, hahaha)

nutteloos: geen idee waarom maar iek heb pijn aan mijn pols....

oww en ga nu maar ff cheesecake muffins in mekaar flanzen...

soezie: het is je vergeven....kom maar muffins eten :-)
Soezie, heb wel eerder bij een atletiekvereniging gelopen, maar dat was in het tijdperk BC (before children). Kost meer tijd omdat je er naar toe moet en een kwartier later vertrekken maakt dan wel degelijk uit. Dan zijn ze nl al weg....als je zelf loopt maakt dat allemaal niet uit. Maar het is wel een mooie stok ahter de deur voor een regenahtige avond.....
Theezoon zit te boetseren met zijn brood.
OETL, dat is ook ontzettend leuk! Dat doe ik ook wel eens met mijn brood. Maar ik mag het tegenwoordig :-)

Over zingen...Als je heel vaak op een verkeerde manier gaat zingen, zal je dat dus vaker doen. Als je vaak goed zingt, dan kan je dat ook makkelijker herhalen. Je bent nu natuurlijk ook echt gefixeerd op die hoge noten. Als ik je af zou leiden en iets heel anders liet doen, pak je die tonen waarschijnlijk veel makkelijker. Raar, zoals onze hersenen werken...

cheescakemuffins! Dat klinkt goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven