TTTOT-kluphuis deel 8
donderdag 14 juni 2012 om 14:45
Als je door velden en bossen, langs beken en rivieren, over heuvels en bergen bent gekomen om ons kluphuis te bezoeken... wees dan ook zo verstandig niet in de trollenvallen te trappen. Eenieder is hier welkom, maar hou het volgende in gedachten:
Als je komt met goed bedoelingen: kom binnen!
De deur is open en verschaft toegang tot onze heerlijke binnenplaats.
Waar 's ochtens het ontbijt wordt geserveerd, en waar op ieder tijdstip van de dag koude en warme dranken, taart, koekjes, sushi en andere snacks verkrijgbaar zijn.
De binnenplaats leidt naar de gallerijen waar de slaapkamers zijn gesitueerd, zodat je je altijd even terug kan trekken als je behoefte hebt aan rust of privacy.
Bedenk wel voor je hier binnentreedt: alle bewoners zijn Koekoek en hebben daar zelfs een speciaal lied voor gecomponeerd.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
En ego-posten is ten alle tijden toegestaan. Daar zijn geen excuses oid voor nodig. Ego posten is vrijwillig verplicht!
KOEKOEK!
Als je komt met goed bedoelingen: kom binnen!
De deur is open en verschaft toegang tot onze heerlijke binnenplaats.
Waar 's ochtens het ontbijt wordt geserveerd, en waar op ieder tijdstip van de dag koude en warme dranken, taart, koekjes, sushi en andere snacks verkrijgbaar zijn.
De binnenplaats leidt naar de gallerijen waar de slaapkamers zijn gesitueerd, zodat je je altijd even terug kan trekken als je behoefte hebt aan rust of privacy.
Bedenk wel voor je hier binnentreedt: alle bewoners zijn Koekoek en hebben daar zelfs een speciaal lied voor gecomponeerd.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
En ego-posten is ten alle tijden toegestaan. Daar zijn geen excuses oid voor nodig. Ego posten is vrijwillig verplicht!
KOEKOEK!
donderdag 14 juni 2012 om 16:12
quote:Maja82 schreef op 14 juni 2012 @ 16:09:
Eigenlijk vind ik dat je mensen die door werk met psychische problemen thuis zitten dat niet aan zou mogen bieden zonder dat iemand bijstand heeft vanuit de ARBO / UWV. Dit hoor en lees je echt te vaak. GRRRRR
Helemaal mee eens!
Als je met psychische klachten thuis bent, ben je per definitie niet volledig toerekeningsvatbaar. Hoe kun je dan verantwoordelijk zijn voor papieren die je tekent?
Eigenlijk vind ik dat je mensen die door werk met psychische problemen thuis zitten dat niet aan zou mogen bieden zonder dat iemand bijstand heeft vanuit de ARBO / UWV. Dit hoor en lees je echt te vaak. GRRRRR
Helemaal mee eens!
Als je met psychische klachten thuis bent, ben je per definitie niet volledig toerekeningsvatbaar. Hoe kun je dan verantwoordelijk zijn voor papieren die je tekent?
donderdag 14 juni 2012 om 16:13
quote:Maja82 schreef op 14 juni 2012 @ 16:09:
Zo hebben ze er mij ook uitgegooid
Vuillakken!!
Yez, de wellies zijn er in alle maten en alle kleuren
Zo hebben ze er mij ook uitgegooid
Vuillakken!!
Yez, de wellies zijn er in alle maten en alle kleuren
donderdag 14 juni 2012 om 17:43
Heppie njew toppik!
Wat een leuke fleurige OP!
Angel, geen paniek....
Je hebt gedaan wat het beste voelde.
Adem in, adem uit...
Ik had wel recht op ww met wederzijds goedvinden. Niet al te zeer op de feiten vooruit lopen nu.
Adem in en adem uit....
Nu gelijk ww aanvragen, neem aan dat je je al ingeschreven hebt bij werk.nl?
Je moet dat wel vandaag doen. Naar werk.nl en daar inschrijven, kun je gelijk uitkering aanvragen.
Op de dag dat je weet dat je ontslag neemt, moet je je inschrijven.
Rest wijst zich vanzelf...
Laat de rust ook over je komen. Dat je dus niet meer naar dat ontzettende kutbedrijf met hun kutregeltjes en hun andere gekut hoeft!
Heerlijk!
Ruimte om verder te gaan!
Wat een leuke fleurige OP!
Angel, geen paniek....
Je hebt gedaan wat het beste voelde.
Adem in, adem uit...
Ik had wel recht op ww met wederzijds goedvinden. Niet al te zeer op de feiten vooruit lopen nu.
Adem in en adem uit....
Nu gelijk ww aanvragen, neem aan dat je je al ingeschreven hebt bij werk.nl?
Je moet dat wel vandaag doen. Naar werk.nl en daar inschrijven, kun je gelijk uitkering aanvragen.
Op de dag dat je weet dat je ontslag neemt, moet je je inschrijven.
Rest wijst zich vanzelf...
Laat de rust ook over je komen. Dat je dus niet meer naar dat ontzettende kutbedrijf met hun kutregeltjes en hun andere gekut hoeft!
Heerlijk!
Ruimte om verder te gaan!
donderdag 14 juni 2012 om 18:17
Mijn verhaal in het lang:
Ik zat dus op t werk. Moest eerst 5 minuten wachten.
Gesprek begon (met boekhouder erbij), dus aangegeven dat ik het niet voorbereid had etc. Maar goed, moest alsnog luisteren.
Ze hadden wat (privé)documenten gevonden op de pc. Blablabla, waren sollicitatiebrieven die ik nakeek voor een buurmeisje (niet goed in NL), heb haar altijd geholpen.
In de stille momenten was dat mijn tijdsverdrijf. Dacht dat ik het verwijdert had, niet dus.
Dus al met al was er een reden voor staande voet. Maar dat wilde ze niet, want ze wilde me nog wel aankijken etc.
Toen over mijn ziekmelding, dat alles teveel voor me was (dus werk/thuis/ma) en blablabla.
Maar ik kan heel slecht tegen autoriteit, kan dan alleen maar Ja zeggen en heb geen weerstand enzo
Ik zat dus op t werk. Moest eerst 5 minuten wachten.
Gesprek begon (met boekhouder erbij), dus aangegeven dat ik het niet voorbereid had etc. Maar goed, moest alsnog luisteren.
Ze hadden wat (privé)documenten gevonden op de pc. Blablabla, waren sollicitatiebrieven die ik nakeek voor een buurmeisje (niet goed in NL), heb haar altijd geholpen.
In de stille momenten was dat mijn tijdsverdrijf. Dacht dat ik het verwijdert had, niet dus.
Dus al met al was er een reden voor staande voet. Maar dat wilde ze niet, want ze wilde me nog wel aankijken etc.
Toen over mijn ziekmelding, dat alles teveel voor me was (dus werk/thuis/ma) en blablabla.
Maar ik kan heel slecht tegen autoriteit, kan dan alleen maar Ja zeggen en heb geen weerstand enzo