Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
donderdag 14 juni 2012 om 11:13
Mogguh maisjes...
Ik kon vandaag uitslapen maar werd maar weer eens wakker gebeld.
Door vriendin, of ik zin had in koffie.
Nee! Ik wilde uitslapen! Grrrrr...
Later op de dag met Oudste om boodschappen en
stofzuigen.
Gisteren de huisarts gebeld om een afspraak voor de uitslag van het bloedonderzoek. Daar kan ik pas woensdag terecht.
Veel werk-plezier op je laatste dag Zoeb!
Ik kon vandaag uitslapen maar werd maar weer eens wakker gebeld.
Door vriendin, of ik zin had in koffie.
Nee! Ik wilde uitslapen! Grrrrr...
Later op de dag met Oudste om boodschappen en
stofzuigen.
Gisteren de huisarts gebeld om een afspraak voor de uitslag van het bloedonderzoek. Daar kan ik pas woensdag terecht.
Veel werk-plezier op je laatste dag Zoeb!
donderdag 14 juni 2012 om 11:30
Dat is nog best lang wachten op die uitslag Goldie.
Ik duim dat er niks gevonden wordt...al zou het natuurlijk ook fijn zijn als je wist wat er aan de hand is.Nou niks verontrustend,daar duim ik dan voor.
Wat jammer dat je wakker gebeld werd.
Uk sliep natuurlijk nog vanochtend maar hij was zo wakker toen ik met vriendje boven was..en ik ook,wat zijn die 2 druk samen
Vanmiddag naar mijn vader,zo geen zin in.
Ik duim dat er niks gevonden wordt...al zou het natuurlijk ook fijn zijn als je wist wat er aan de hand is.Nou niks verontrustend,daar duim ik dan voor.
Wat jammer dat je wakker gebeld werd.
Uk sliep natuurlijk nog vanochtend maar hij was zo wakker toen ik met vriendje boven was..en ik ook,wat zijn die 2 druk samen
Vanmiddag naar mijn vader,zo geen zin in.
donderdag 14 juni 2012 om 14:21
Vakantie voor Zoeb!!!
He he, de boodschappen zijn in huis.
Het leuke aan boodschappen doen samen met Oudste is dat ze zo leuk meedenkt over wat we kunnen eten de komende week.
Opvallend genoeg ben ik wel altijd veel meer geld kwijt als zij er bij is .
Maar goed, we kunnen er weer even tegen.
Nu zit ik even bij te komen en te bedenken of ik nog even bij mijn vadertje langs ga. Dat loop ik al de hele week uit te stellen.
He he, de boodschappen zijn in huis.
Het leuke aan boodschappen doen samen met Oudste is dat ze zo leuk meedenkt over wat we kunnen eten de komende week.
Opvallend genoeg ben ik wel altijd veel meer geld kwijt als zij er bij is .
Maar goed, we kunnen er weer even tegen.
Nu zit ik even bij te komen en te bedenken of ik nog even bij mijn vadertje langs ga. Dat loop ik al de hele week uit te stellen.
donderdag 14 juni 2012 om 14:26
donderdag 14 juni 2012 om 14:59
Waar heb je dat gelezen Coe? Altijd dat gedoe om andere mensen. Dat ze eens naar zichzelf kijken. Wat zou de wereld saai zijn als er alleen maar tiepetjes als die Gooise vrouwen rond zouden lopen. Juist leuk die verschillende mensen.
Lijkt me wel gezellig bij jou trouwens Coe.
Gold leuk dat oudste meedenkt. En ik snap dat je meer geld kwijt bent dan als je alleen gaat.
Hier draait ook was twee MissM. De kussens van de loungeset.
Die moesten nog. En die twee manden om te vouwen heb ik ook nog. Denk wel drie, maar het zijn handdoeken, dus die heb ik nogal eens snel klaar. Ben ik blij dat ik alles al heb gepoetst. Maandag komt een broer met zijn vrouw logeren. Kon het wel geroken hebben.
Mijn wasmachientje is klaar. Dus even ophangen.
Lijkt me wel gezellig bij jou trouwens Coe.
Gold leuk dat oudste meedenkt. En ik snap dat je meer geld kwijt bent dan als je alleen gaat.
Hier draait ook was twee MissM. De kussens van de loungeset.
Die moesten nog. En die twee manden om te vouwen heb ik ook nog. Denk wel drie, maar het zijn handdoeken, dus die heb ik nogal eens snel klaar. Ben ik blij dat ik alles al heb gepoetst. Maandag komt een broer met zijn vrouw logeren. Kon het wel geroken hebben.
Mijn wasmachientje is klaar. Dus even ophangen.
donderdag 14 juni 2012 om 15:04
donderdag 14 juni 2012 om 21:57