Kussensloop zijslaapkussen

15-06-2012 14:07 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Helaas heeft Google me dit keer niet veel opgeleverd, daarom de vraag maar hier;

Waar kan ik een kussensloop voor een zijslaapkussen kopen? Bij voorkeur online (shoppen buiten de deur gaat momenteel wat moeilijk), maar lukt dat niet dan zijn fysieke adressen ook welom.

Heb online één adres gevonden, maar daar hadden ze alleen lichtblauwe kussenslopen. Wat meer variatie zou leuk zijn .
Ik heb een zij- en buikslaapkussen, maar daar passen alle gewone slopen gewoon omheen? Waarom bij die van jou niet?
Die van mij is vrij lang, dus ik kan er twee normale hoezen m heen doen, maar dan blijft er in het midden een heel stuk onbedekt....

Ik denk dat hij ongeveer zo lang is als drie normale hoofdkussens...
Je hebt geen moeder/buurvrouw/vriendin met een naaimachine, want van een laken kun je zo een kussensloop maken?
En bij de zaak waar je het kussen hebt gekocht? Verkopen ze daar geen slopen erbij?
Iemand er een laten maken is misschien nog een optie. Zou ik moeten kijken of ik iemand ken die dat kan en wil... Goede tip wel...

Ik heb hem gekregen, geen idee waar hij vandaan komt...
Ik weet niet wat een zijslaapkussen is maar het klinkt als een voedingskussen. Google daar eens op, hoezen daarvoor kun je kopen bij Hema, Prenatal, etc.
Om de paar maanden verkoopt Lidl zulke kussens en dan hebben ze ook bijpassende slopen.
Van die kussens die ze ook in Franse hotels hebben? Misschien bij Franse webshops dan.
Een voedingskussen heeft een ronding toch? Dit is echt een lang, recht kussen...

Lidl? Hmmm dat is iets om in de gaten te houden. Thnx!

Geen idee of het een kussen is die ze ook in Franse hotels hebben, ben nog nooit in Frankrijk geweest... Maar is wel het

onderzoeken waard...

Ik ga weer verder Googlen... Thnx tot zover!
Ik heb vlg mij ooit slopen gekocht bij BUT in F'rijk voor een dergelijk kussen.
http://www.but.fr/produit ... 0-cm-DREAMEA-CONFORT.html

voor zo'n kussen dus.
TO: als de Lidl die kussens verkoopt, hebben ze ook de slopen in het assortiment. Zelfs nog in 2 of 3 kleuren . . . . . . .
http://www.gezondkussen.n ... zijslaapkussen-blauw.html

Weet niet of het goede afmeting is?
Volgens mij gister gezien bij

Ikea. Stond bij dat het voor zijslaapkussens was. Heb niet naar de afmetingen gekeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven