Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Mogguh maisjes,

Het regent hier, grrrrr.

Moet ik daar op de fiets doorheen.

..

Veel plezier bij Sam, Zoeb.

Fijne dag maisjes
Hoop dat je een beetje droog op je werk bent aangekomen Gold.

Bah wat een weer.

Maar ik zie dat we volgende week beter weer krijgen,lekker genieten van het zonnetje!

Oudste is voor haar laatste lessen naar school,maandag nog sportdag en dan vakantie..Wat is dit jaar snel gegaan zeg.

Lijstje vandaag:

wassen,vouwen en strijken

stoffen en zuigen beneden

keuken dweilen

wc poetsen

trap stofzuigen

wvttk
Ik had vorige week wat visitekaartjes van vriend opgehangen in de supermarkten in de buurt,daar zijn al 3 nieuwe klusjes uitgekomen!Vriend blij en ik ook
Strijken doe ik morgen wel,geen zin meer in nu.

Straks nog koken en vanavond visite.
Slim Coe, goede actie!

Oranje... Tsja, jammer, maar ik geloof er niet meer in...

Zo meteen boodschappen doen en dan zoef zoef naar huis, ik mis m'n mannen!

Morgen heb ik afgesproken met vriendinnen, leuk!

Mamzie, ben je er nog?
Fijn van die nieuwe klussen Coetje!

Een vriendinnendagje, wat gezellig MissM. Veel plezier!

Was Sam-dag weer leuk Zoeb?

Ik heb een dagje gewerkt en Goldman en ik zijn net nog even de stad terug ingegaan want er was van alles te doen. Jammer dat het regende.

Op een gegeven moment gingen mijn voeten krampen dus ik was blij dat we weer thuis waren.

Morgen een dagje bijkomen en ondertussen rustig aan de berg was wegwerken.
Wat een goed idee Coetje. Fijn dat het wat oplevert. Dat hebben jullie wel verdiend na al die pech. Zit de vakantie er dan misschien nog in? Vind het zo sneu voor jullie.

Kramp in je voeten van het vele lopen zeker Gold?

MissM wat klinkt dat leuk. Dat je je mannen mist. Fijn een dagje met vriendinnen. Heb jij ook wel eens verdiend.

Ik heb de berg was in de kasten en bijna lege wasmanden. Huis is schoon. Sam was weer een schatje de hele dag. Wat een plezier om met het manneke naar de winkel te gaan. Hij lacht ook tegen iedereen. En hij vind het nog steeds heerlijk om tegen me aan te zitten. Dan geniet ik. Ik ben verliefd. Op mijn kleinzoon dan wel hè.

Morgen een dagje naar de Floriade. Ben benieuwd of het echt zo mooi is als ze zeggen.
Mogguh.

En meteen tot vanavond. Moet vroeg weg.

Mamzie joehoeoeoeo, hoe is het?
Moggu..

Zoeb,veel plezier op de Floriade,ik ben ook benieuwd,hoor er wisselende dingen over.Maar samen met jou is alles gezellig

Vriend heeft contact gehad met campingbaas en gewoon alles verteld,die man gaat kijken of er nog iets van het bedrag af kan en belt ons maandag terug,hij vond het heel erg sneu voor ons als we helemaal niet zouden kunnen komen.En hij wilde in de olieboot rijden.(die man is ook gek van Amerikanen en wilde voor een dag onze bus lenen,gekke mensen he)

Ik denk dat we dus wel gaan,maar ipv 6 weken gaan we er 3 ofzo,eten en drinken moeten we thuis ook en dat kun je zo duur maken als je zelf wil.(ik dus gewoon koken ipv uit eten maar dat vind ik niet erg)

Volgende week hakken we de knoop door,maar ik heb goede hoop dat het ons toch gaat lukken.

Nu moet ik nog een ander kado verzinnen voor vaderdag,had voor vriend een carkit besteld voor zijn nieuwe telefoon,krijg ik gister een mail dat dat ding pas over 3 weken leverbaar is..

En ik heb hem al betaald dus laat de bestelling maar gewoon doorgaan,alleen heb ik dan morgen niks dus..

Nu ga ik als een dolle boodschappen doen,want vriend moet om half 10 weer weg.

Fijne dag,allerleukste meisjes van het forum
Het voordeel van zo vroeg opstaan en aan de slag gaan is dat ik nu helemaal klaar ben en lekker met een boek op de bank ga.

Uk is bij een vriendje spelen en de oudste 2 zijn zwemmen met ex-schoonouders.
Lekker he Coetje?

Veel plezier (alweer) Zoebje!

Was nummer 1 en 2 zijn gedaan en ik heb de hele benedenverdieping gestofzuigd.

Droge was opgevouwen en nieuwe natte was opgehangen.

Goldman stofzuigd de bovenverdieping.

Het huis oogt weer redelijk aan kant dus wat mij betreft is het even goed zo.

Gisteravond toch weer veel pijn (niet alleen mijn voeten maar heel mijn onderlijf en een heel zwaar gevoel in mijn armen) gehad, die wandeling na een dag werken was duidelijk te veel van het goede.

Straks doen we toch weer een klein rondje stad. Gewoon proberen maar weer.
Bij gebrek aan bbq-weer gaan we vanavond maar gourmetten.

Ook gezellig .
Eet smakelijk Gold!

Uk heeft een happy-meal op en ik een gevulde aubergine.

Vriend is nog werken en oudste 2 worden zo thuisgebracht.
Waarmee had je die aubergine gevuld Coetje?
Floriade was mooi hoor, maar ik denk dat ik er niet zoveel geld aan uit zou geven. ¤ 30.- met de kabelbaan erbij en ¤ 10.- parkeren. Koffie was wel een normale prijs, maar het eten was duur. Nou ja, we gingen met de personeelsvereniging en we kregen er nog een restaurant voucher bij van ¤ 15.-

Dus een leuk en goedkoop dagje uit.

Wel heel veel mooie bloemen en planten gezien. En hele mooie kleuren en ook gelachen. Kennis gemaakt met een leuk Belgisch stel, die we daarna nog drie keer tegenkwamen en iedere keer lol. We zaten samen voor het huisje van Slowakije aan de Slowaakse wijn. Wat een lol. We kochten twee flesjes wijn en kregen er een verrassing bij. Twee mooie wijnglazen die we dus meteen in gebruik hebben genomen. Zaten we opeens met het Belgische jonge stel te pimpelen voor het huisje van Slowakije naast een mooie meid (pop in klederdracht) waar heel veel foto's van werden gemaakt en waar ik dus naast zat. Haha, midden op de Floriade aan een glas wijn waar echt duizenden mensen langsliepen.

Jammer van de regen na vier uur. Ik had drijfvoeten.

Maar het was wel erg leuk.
Moggu..
Zoeb,met jou erbij gebeurt er altijd wel iets lachwekkends

Zet je nog wat foto's op de BH?

Gold,ik had eerst een tomatensausje gemaakt:uitje fruiten met wat knoflook,blik gepelde tomaten erbij en wat zout+peper+oregano (eventueel een beetje suiker als je het te zuur vind) Dit even lekker laten pruttelen.

Aubergine in de lengte doormidden snijden en het vruchtvlees eruit halen en in kleine blokjes snijden.

Rundergehakt met teentje knoflook en stukjes aubergine rul bakken,ik had er nog wat chiliflakes en oregano doorheen gemikt.

Aubergine's in ovenschaal,gehaktmengsel erin,saus had ik ernaast gelegd want doe ik er op het laatst pas over.

Dan ongeveer 20 min in de oven,laatste 5 min heb ik er nog wat feta-kaas overheen gebrokkeld.

Ik heb gesmuld en voor vanavond heb ik er nog 1
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 17-06-2012 09:57
Reden: stukjes aubergine vergeten..
% gewijzigd
Coe ik heb geen foto's. Mijn toestel weigerde.

Vriendin had ook geen toestel bij zich.

Helaas.

Nu snel aankleden en op de visite wachten. Anders zit ik nog in joggingbroek als iedereen binnen valt.

Lekker, die aubergine Coe, ik ga het ook eens maken.

Lachen Zoeb, jij staat dus op heel veel foto's

Gisteren was erg leuk, alleen jammer dat ik flink keelpijn heb en overal spierpijn. Maar met wat paracetamol er in gaat het wel.

Ik denk dat M het ook heeft, die hoest en snottert al een paar dagen en eet slecht,

Nu dus even thuis, en dus weer puinruimen (was en vaat draaien al weer) en dan straks 2 verjaardagen en voetbal.
Halllooow maisjes...

Een relaxte Vaderdag zo te lezen?

Mamzie, voor jullie zal het wel een vreemde Vaderdag zijn. Hoe zijn de jongens er onder?

Wij waren met het hele gezin even bij mijn vadertje. Broer kwam ook nog even binnenvallen, even gezellig gekletst.

Zoeb, klinkt heel erg gezellig.

Vandaag alle kinders oven de vloer?

Het auberginerecept gaat hier ook een keer gemaakt worden Coetje. Het lijkt me makkelijk maar ook erg lekker.

Morgen mijn laatste werkdag!!!
Oh MissM, zo relaxed klink jij niet eigenlijk.

2 verjaardagen op één dag is wat veel.

Ik snotter trouwens ook al twee dagen.

Echt raar.
Mogguh

Hmm, een week later inloggen, ben ik er dan of ben ik er niet?

Zoebie, ik heb van jou waslijsten voorbij zien komen. Je hebt je vakantie meer dan verdiend zou ik zeggen.

Coe, ik hoop dat het akkoordje tussen jullie en de vakantieman ook werkt.

Goldie, we hebben vandaag een vriendje over de vloer bij wie de vader ook redelijk afwezig is (hoewel: hij gaat er in de zomer wel mooi naartoe voor vijf weken) en het onderwerp komt dus eigenlijk niet ter sprake. Ik krijg nog een kadootje van Muis, Oudste heeft zijn pleegmoeder een wafel gegeven en Middelste heeft iets moois gemaakt voor zijn hele pleeggezin, inclusief pleeghondje.

Ze waren al niet erg gewend aan vaderdag vieren met hun vader...

Ik ben erg aan vakantie toe En aan de uitslag voor Oudste, of 'ie nu wel of niet op zijn school blijft. Ik denk dat hij voorwaardelijk over mag, anders verschillen de school en ik erg van mening over tijdig vertellen dat hij ergens anders naartoe moet.

Oudste is al aan het genieten van zijn vrijheid, terwijl de anderen nog twee weken moeten. Best apart.
Lola doet er nog even een lief neusje bij.
Het duurt idd wel erg lang eer jullie daar duidelijkheid over hebben Mamzie. En hij heeft dus al vakantie?

Troela heeft deze week nog één dag les, een dag softbaltoernooi, schoolreisje en dan boeken inleveren.
Moggu..

Wat een weertje...en Oudste heeft sportdag..Buiten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven