Gewoon borsten tonen?
donderdag 14 juni 2012 om 19:18
Hoi,
Ik heb vaak contact met een meisje waarvan ik merk dat ze op me valt. Nu houd ik dat af omdat ik gehuwd ben, en geen affaire wil beginnen met iemand die ik ook in het dagelijks leven vaak ontmoet.
Nu vroeg ik me af: als zij avances maakt en ik vertel haar eerlijk dat ik er niet kan op ingaan, maar dat ik wel haar borsten eens zou willen zien, denk je dan dat ze ze zal tonen? Houdt er rekening mee dat ze me echt leuk vind. En ik kan dat ook grappig vragen ofzo.
Ze heeft volgens mij prachtige borsten.
O, en ik wil gerust zelf ook iets tonen.
Alvast bedankt.
Ik heb vaak contact met een meisje waarvan ik merk dat ze op me valt. Nu houd ik dat af omdat ik gehuwd ben, en geen affaire wil beginnen met iemand die ik ook in het dagelijks leven vaak ontmoet.
Nu vroeg ik me af: als zij avances maakt en ik vertel haar eerlijk dat ik er niet kan op ingaan, maar dat ik wel haar borsten eens zou willen zien, denk je dan dat ze ze zal tonen? Houdt er rekening mee dat ze me echt leuk vind. En ik kan dat ook grappig vragen ofzo.
Ze heeft volgens mij prachtige borsten.
O, en ik wil gerust zelf ook iets tonen.
Alvast bedankt.
donderdag 14 juni 2012 om 23:00
quote:alviraan schreef op 14 juni 2012 @ 22:45:
[...]
OK, dan maar:
Jij kent mijn vrouw duidelijk niet. Ze is wel serieus verdikt sedert ons huwelijk. Vroeger kon ze in een maatje 36, met een mooie C-cup. Nu is dat bijna maat 40 en van de borsten zullen we maar zwijgen (na 2 bevallingen).
Dan is het toch niet raar dat ik eens wat anders wil? Als man zijnde?
Denk dat jouw vrouw ook wat anders wil dan een werkeloze loser met een rechtszaak aan zijn broek.
Wie heeft het hek van Tokkie-Town open gelaten?
[...]
OK, dan maar:
Jij kent mijn vrouw duidelijk niet. Ze is wel serieus verdikt sedert ons huwelijk. Vroeger kon ze in een maatje 36, met een mooie C-cup. Nu is dat bijna maat 40 en van de borsten zullen we maar zwijgen (na 2 bevallingen).
Dan is het toch niet raar dat ik eens wat anders wil? Als man zijnde?
Denk dat jouw vrouw ook wat anders wil dan een werkeloze loser met een rechtszaak aan zijn broek.
Wie heeft het hek van Tokkie-Town open gelaten?
donderdag 14 juni 2012 om 23:05
quote:Mopsie41 schreef op 14 juni 2012 @ 23:00:
[...]
Mijn vrouw werkt ook niet. Ze loopt godganse dagen door stad met onze kinderen. Terwijl ze eigenlijk op school moeten zitten. Wie is hier nu de slechte ouder ????????? !!! ?????
[...]
Mijn vrouw werkt ook niet. Ze loopt godganse dagen door stad met onze kinderen. Terwijl ze eigenlijk op school moeten zitten. Wie is hier nu de slechte ouder ????????? !!! ?????
donderdag 14 juni 2012 om 23:20
quote:x-oblak-x schreef op 14 juni 2012 @ 23:18:
Hé, Baviaan, je moet jer vrouw niet zo afvallen !
Neem aan dat t ook jouw keuze was kinderen te wllen. Dat is iets van sámen.
Ik vind 't vreselijk als je dan zegt dat 't haar nu (tijdelijk) aan te zien is, en wreed, maar ook krom, om dat te gebruiken als excuus om als een potloodventer door 't kantoor te banjeren.
Trek dan een maillot aan op kantoor, zelfs dat is al beter.
En dat je de reageerders simpel vond, dan mis je de crux, dat je vrouwelijke bekoorlijkheden en potloodventen niet op eén hoop kunt gooien.
Je slaat de plank niet alleen mis, je zwaait doelloos om je heen.
En ik denk dan weer dat jij een plank nog niet zou zien als ze vlak voor je ogen hangt.
Zo heeft iedereen iets.
Hé, Baviaan, je moet jer vrouw niet zo afvallen !
Neem aan dat t ook jouw keuze was kinderen te wllen. Dat is iets van sámen.
Ik vind 't vreselijk als je dan zegt dat 't haar nu (tijdelijk) aan te zien is, en wreed, maar ook krom, om dat te gebruiken als excuus om als een potloodventer door 't kantoor te banjeren.
Trek dan een maillot aan op kantoor, zelfs dat is al beter.
En dat je de reageerders simpel vond, dan mis je de crux, dat je vrouwelijke bekoorlijkheden en potloodventen niet op eén hoop kunt gooien.
Je slaat de plank niet alleen mis, je zwaait doelloos om je heen.
En ik denk dan weer dat jij een plank nog niet zou zien als ze vlak voor je ogen hangt.
Zo heeft iedereen iets.
zaterdag 16 juni 2012 om 01:41
zaterdag 16 juni 2012 om 10:22
quote:dubiootje schreef op 16 juni 2012 @ 07:47:
Verwarrend om te zien hoeveel mensen TO serieus nemen.
Dat is ook mijn conclusie. Ik startte dit topic in de geest van sommige andere 'mannentopics' die niet uitblinken in tact of fijngevoeligheid. Ikzelf vond dat wat over the top, maar goed.
Zegt veel over het gemiddeld niveau van de mannen in het leven van de hierboven hyperventilerende dames.
Verwarrend om te zien hoeveel mensen TO serieus nemen.
Dat is ook mijn conclusie. Ik startte dit topic in de geest van sommige andere 'mannentopics' die niet uitblinken in tact of fijngevoeligheid. Ikzelf vond dat wat over the top, maar goed.
Zegt veel over het gemiddeld niveau van de mannen in het leven van de hierboven hyperventilerende dames.
zaterdag 16 juni 2012 om 10:32
Quote:
---------------------------------------------------------
En DIT moeten wij geloven??
---------------------------------------------------------
En DIT moeten wij geloven??
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zaterdag 16 juni 2012 om 11:34
quote:jaschenca_2 schreef op 16 juni 2012 @ 11:10:
Ach, het welbekende spiegeltje dat ons weer eens door een man wordt voorgehouden? Nou deze spiegel slaat als een tang op een varken, dat is mijn persoonlijke conclusie.Nee hoor, geen spiegeltje. Zo gepland is het ook allemaal niet. Noem het oprechte verbazing.
Ach, het welbekende spiegeltje dat ons weer eens door een man wordt voorgehouden? Nou deze spiegel slaat als een tang op een varken, dat is mijn persoonlijke conclusie.Nee hoor, geen spiegeltje. Zo gepland is het ook allemaal niet. Noem het oprechte verbazing.
zaterdag 16 juni 2012 om 11:38