Gewoon borsten tonen?

14-06-2012 19:18 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb vaak contact met een meisje waarvan ik merk dat ze op me valt. Nu houd ik dat af omdat ik gehuwd ben, en geen affaire wil beginnen met iemand die ik ook in het dagelijks leven vaak ontmoet.

Nu vroeg ik me af: als zij avances maakt en ik vertel haar eerlijk dat ik er niet kan op ingaan, maar dat ik wel haar borsten eens zou willen zien, denk je dan dat ze ze zal tonen? Houdt er rekening mee dat ze me echt leuk vind. En ik kan dat ook grappig vragen ofzo.

Ze heeft volgens mij prachtige borsten.

O, en ik wil gerust zelf ook iets tonen.

Alvast bedankt.

Wat zal ze doen:

Totaal aantal stemmen: 82

borsten tonen (9%)
borsten niet tonen (7%)
borsten een beetje tonen, snel snel (6%)
ander lichaamsdeel tonen (5%)
knietje (73%)
Ik ben toch blij dat 3,99 vrouwen hun borsten wilden tonen (7% van 57).

Dan heb ik vandaag toch virtueel bijna 8 borsten gezien.

Dat wordt weer een wilde nacht.
Gefeliciteerd
quote:alviraan schreef op 14 juni 2012 @ 22:45:

[...]

OK, dan maar:

Jij kent mijn vrouw duidelijk niet. Ze is wel serieus verdikt sedert ons huwelijk. Vroeger kon ze in een maatje 36, met een mooie C-cup. Nu is dat bijna maat 40 en van de borsten zullen we maar zwijgen (na 2 bevallingen).

Dan is het toch niet raar dat ik eens wat anders wil? Als man zijnde?

Denk dat jouw vrouw ook wat anders wil dan een werkeloze loser met een rechtszaak aan zijn broek.

Wie heeft het hek van Tokkie-Town open gelaten?
Hoe triest ben je als man zijnde mocht dit serieus zijn. Dan schaam je je als zijn vrouw zijnde toch ook dood dat je überhaupt bent getrouwd. Ik had meteen de scheiding aangevraagd als ik hier achter zou komen. Royal sadness.
quote:Mopsie41 schreef op 14 juni 2012 @ 23:00:

[...]

Denk dat jouw vrouw ook wat anders wil dan een werkeloze loser met een rechtszaak aan zijn broek.

Mijn vrouw werkt ook niet. Ze loopt godganse dagen door stad met onze kinderen. Terwijl ze eigenlijk op school moeten zitten. Wie is hier nu de slechte ouder ????????? !!! ?????
Slaap lekker vannacht, TO!

.
quote:x-oblak-x schreef op 14 juni 2012 @ 23:18:

Hé, Baviaan, je moet jer vrouw niet zo afvallen !

Neem aan dat t ook jouw keuze was kinderen te wllen. Dat is iets van sámen.

Ik vind 't vreselijk als je dan zegt dat 't haar nu (tijdelijk) aan te zien is, en wreed, maar ook krom, om dat te gebruiken als excuus om als een potloodventer door 't kantoor te banjeren.

Trek dan een maillot aan op kantoor, zelfs dat is al beter.

En dat je de reageerders simpel vond, dan mis je de crux, dat je vrouwelijke bekoorlijkheden en potloodventen niet op eén hoop kunt gooien.

Je slaat de plank niet alleen mis, je zwaait doelloos om je heen.

En ik denk dan weer dat jij een plank nog niet zou zien als ze vlak voor je ogen hangt.

Zo heeft iedereen iets.
quote:alviraan schreef op 14 juni 2012 @ 23:20:

[...]

En ik denk dan weer dat jij een plank nog niet zou zien als ze vlak voor je ogen hangt.

Zo heeft iedereen iets.De een wat meer dan de ander.
quote:amand1969 schreef op 14 juni 2012 @ 22:43:

[...]

Hoest met je ava-crisis?Goed, zoals je ziet
quote:alviraan schreef op 14 juni 2012 @ 23:05:

[...]

Mijn vrouw werkt ook niet. Ze loopt godganse dagen door stad met onze kinderen. Terwijl ze eigenlijk op school moeten zitten. Wie is hier nu de slechte ouder ????????? !!! ?????

Really?!

JIJ dus.

Want jij laat het toe.

Irritant mannetje ben je
quote:Kier_V schreef op 16 juni 2012 @ 01:41:

[...]

Really?!

JIJ dus.

Want jij laat het toe.

Irritant mannetje ben jeOntzettend eens
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Verwarrend om te zien hoeveel mensen TO serieus nemen.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 16 juni 2012 @ 07:47:

Verwarrend om te zien hoeveel mensen TO serieus nemen.

Dat is ook mijn conclusie. Ik startte dit topic in de geest van sommige andere 'mannentopics' die niet uitblinken in tact of fijngevoeligheid. Ikzelf vond dat wat over the top, maar goed.

Zegt veel over het gemiddeld niveau van de mannen in het leven van de hierboven hyperventilerende dames.
Quote:

---------------------------------------------------------

En DIT moeten wij geloven??
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ach, het welbekende spiegeltje dat ons weer eens door een man wordt voorgehouden? Nou deze spiegel slaat als een tang op een varken, dat is mijn persoonlijke conclusie.
quote:jaschenca_2 schreef op 16 juni 2012 @ 11:10:

Ach, het welbekende spiegeltje dat ons weer eens door een man wordt voorgehouden? Nou deze spiegel slaat als een tang op een varken, dat is mijn persoonlijke conclusie.Nee hoor, geen spiegeltje. Zo gepland is het ook allemaal niet. Noem het oprechte verbazing.
quote:alviraan schreef op 16 juni 2012 @ 11:34:

[...]

Nee hoor, geen spiegeltje. Zo gepland is het ook allemaal niet. Noem het oprechte verbazing.Aha, je opent een topic om reacties te krijgen en bent oprecht verbaasd als je die krijgt? Helder.
Nou Alice, veel succes in wonderland.
Geniaal topic geworden dit
Mmmm ik krijg dat soort vragen nou nooit, terwijl ik er best voor open sta. Zou het komen door mijn kledingstijl?

achterlijke gladiool ben je, niet meer en niet minder.
Je vrouw heeft, na 2 kinderen te hebben gekregen, maat 40?!?!?!

Ja, dan wordt het serieus tijd naar iets anders uit te kijken. Maat 40...hoe dúrft ze!

En verder gaat alles wel goed met je?
Ik denk dat mijn man het wel prettig zou vinden, als ik nog maat 40 had
Later is nu
Ik zou je graag de mijne laten zien. Maar denk nie dat je daarin bent geinteresseerd. Ik heb dezelfde verhoudingen als je vrouw :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven