Gewoon borsten tonen?
donderdag 14 juni 2012 om 19:18
Hoi,
Ik heb vaak contact met een meisje waarvan ik merk dat ze op me valt. Nu houd ik dat af omdat ik gehuwd ben, en geen affaire wil beginnen met iemand die ik ook in het dagelijks leven vaak ontmoet.
Nu vroeg ik me af: als zij avances maakt en ik vertel haar eerlijk dat ik er niet kan op ingaan, maar dat ik wel haar borsten eens zou willen zien, denk je dan dat ze ze zal tonen? Houdt er rekening mee dat ze me echt leuk vind. En ik kan dat ook grappig vragen ofzo.
Ze heeft volgens mij prachtige borsten.
O, en ik wil gerust zelf ook iets tonen.
Alvast bedankt.
Ik heb vaak contact met een meisje waarvan ik merk dat ze op me valt. Nu houd ik dat af omdat ik gehuwd ben, en geen affaire wil beginnen met iemand die ik ook in het dagelijks leven vaak ontmoet.
Nu vroeg ik me af: als zij avances maakt en ik vertel haar eerlijk dat ik er niet kan op ingaan, maar dat ik wel haar borsten eens zou willen zien, denk je dan dat ze ze zal tonen? Houdt er rekening mee dat ze me echt leuk vind. En ik kan dat ook grappig vragen ofzo.
Ze heeft volgens mij prachtige borsten.
O, en ik wil gerust zelf ook iets tonen.
Alvast bedankt.
donderdag 14 juni 2012 om 19:20
Ik mis de optie
Ze trekt haar wenkbrauwen op en vraagt of jij wel goed bij je hoofd bent..
stel, je hebt een man op je werk en hij denkt dat jij wel op hem valt. Hij wil niets van je, want je bent beide getrouwd, maar zou wel graag je borsten zien. Deze man stapt op je af met deze vraag, wat is daarop jouw antwoord?
EN jahoor, hij wil ook best z'n lul even aan je laten zien, geen probleem.
edit: Oké, ik zie dat je een man bent. Stel dat dit aan je vrouw gevraagd werd?
stel, je hebt een man op je werk en hij denkt dat jij wel op hem valt. Hij wil niets van je, want je bent beide getrouwd, maar zou wel graag je borsten zien. Deze man stapt op je af met deze vraag, wat is daarop jouw antwoord?
edit: Oké, ik zie dat je een man bent. Stel dat dit aan je vrouw gevraagd werd?
Later is nu
donderdag 14 juni 2012 om 19:21
quote:alviraan schreef op 14 juni 2012 @ 19:18:
Nu houd ik dat af omdat ik gehuwd ben, en geen affaire wil beginnen met iemand die ik ook in het dagelijks leven vaak ontmoet.
Maar als het een totaal onbeende is kan het wel, vreemdgaan?
Hoe zou jij het vinden als jouw vrouw zo bezig is met een ander?
Nu houd ik dat af omdat ik gehuwd ben, en geen affaire wil beginnen met iemand die ik ook in het dagelijks leven vaak ontmoet.
Maar als het een totaal onbeende is kan het wel, vreemdgaan?
Hoe zou jij het vinden als jouw vrouw zo bezig is met een ander?
donderdag 14 juni 2012 om 19:22
quote:dreamer schreef op 14 juni 2012 @ 19:20:
Ik mis de optie
edit: Oké, ik zie dat je een man bent. Stel dat dit aan je vrouw gevraagd werd?Haha!! Geweldig!! Zo droog
Ik mis de optie
edit: Oké, ik zie dat je een man bent. Stel dat dit aan je vrouw gevraagd werd?Haha!! Geweldig!! Zo droog
donderdag 14 juni 2012 om 19:30
quote:koettie schreef op 14 juni 2012 @ 19:27:
"Hee, ik ga geen affaire met je aan maar je bent wel lekker dus mag ik ff je tieten zien? Hang ik m'n lul eruit, verder niets."
Zoiets?
Ja, iets van die strekking. Misschien een cadeautje erbij? Pralines ofzo?
Ik zie dat ik nog maar 70% knietjes krijg. I like those odds !
"Hee, ik ga geen affaire met je aan maar je bent wel lekker dus mag ik ff je tieten zien? Hang ik m'n lul eruit, verder niets."
Zoiets?
Ja, iets van die strekking. Misschien een cadeautje erbij? Pralines ofzo?
Ik zie dat ik nog maar 70% knietjes krijg. I like those odds !