Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?

20-03-2010 23:49 3148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuw topic.
quote:sartan schreef op 09 juni 2012 @ 07:29:

Heb gisteren Snow White and the Huntsman gezien, verwachtte er niet zoveel van maar ik kwam blij verrast de bioscoop uit, ik vond het een hele mooie en vooral mooi gemaakte (special effects, cinematografie) film. Beetje a la LOTR qua sfeer zeg maar. En met diverse appetijtelijke heren vooral Chris Hemsworth doet het kwijl langs mijn kin lopen... maar dat kan ook aan mij liggen

Bij mij was het precies andersom haha. Ik had er heel veel van verwacht, maar vond hem eigenlijk heel erg langzaam en veel dingen werden eigenlijk te weinig uitgewerkt.

Wel vond ik Charlize Theron helemaal ge-wel-dig!
One day. Vond het saai en voelde me kut bij het einde
This means war, saaie film.
Heb een aantal films van Stanley Kubrick gekeken als voorbereiding op een expo van hem in EYE.. Beide had ik ze al eerder gezien,maar lang geleden.

Eyes wide shut:sfeervol gefilmd en diepzinnig. Nicole Kidman op haar allermooist.

The Shining:in mijn herinnering was ie doodeng,maar moest er nu vooral om lachen. Vooral om de gillende Shelley Duvall,Zo gaaf ge -acteerd.

Als ik tijd heb nog A clockwork Orange kijken.
Troy

Toch wel een actiefilm, wat ook de reden is dat ik 'm nu pas voor het eerst zie, ondanks twee van de mooiste acteurs (Pitt & Bloom). Vooral Brad Pitt vind ik erg smakelijk hier (zeer in shape, in actie en arrogant maar met klein hartje). Orlando vond ik niet erg goed acteren door de hele film. Het broekie weet ie heel goed over te brengen, maar van die grootse romantische teksten kwamen er niet echt overtuigend uit vond ik. Maar dat zou bij niemand wellicht het geval zijn geweest, aldus mijn ietwat cynische zelf :P

Boat Trip

Goed kijkbaar maar vréselijk Amerikaans en een echt niemendalletje.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Gisteren Boy's Don't Cry gezien.

Het verhaal komt langzaam op gang, na een uur wordt de film echt boeiend. Hillary Swank speelt een jongen die eigenlijk een meisje is. Heel heftig. En wat speelt zij die rol goed. Fenomenaal. Ook alle lof voor haar tegenspeelster die in de film haar vriendinnetje wordt terwijl ze denkt dat zij een jongen is. Akelig einde. De film raakte me.
Snow white and the huntsman (is geloof ik de titel). Ik vond de film mooi, en ook vermakelijk, maar de beide dames in de hoofdrollen vond ik nogal eens overdreven acteren. Die boezempartijen die zo woest op en neer gingen en Charlize met steeds tranen in haar ogen als wrede koningin...beetje jammer.
Naar Jacky geweest met Jelka en Carice van Houten.

Geweldig!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Snow White and the Huntsman.

Ik vond hem ontzettend slecht! Ik vind Charlize Theron en Chris Hemsworth wel leuk, maar Kristen Stewart was totaal niet overtuigend als sneeuwwitje, ze lijkt maar één gezichtsuitdrukking te hebben.

De film heeft veel mooie beelden, maar ik had meerdere keren een deja vu moment, alsof ik het eerder had gezien. Sommige stukjes, camerastandbeelden etc deden me erg veel denken aan Lord of The Rings, Narnia, Avatar en één stukje in de film was bijna exact Princess Mononoke. Toeval?

Daarnaast waren er erg veel vreemde details, zoals dat ze na vanaf haar kinderjaren opgesloten te hebben gezeten in een keer perfect kan zwemmen en paardrijden. Of dat ze een broek en laarzen onder haar jurk draagt, en het harnas dat al precies op maat gemaakt voor haar klaar ligt, en als die koningin van gedaante kon veranderen, waarom deed ze dat dan niet gewoon meteen? Veel onlogische details waar ik me aan stoorde.
quote:undereternalstars schreef op 15 juni 2012 @ 11:36:

Daarnaast waren er erg veel vreemde details, zoals dat ze na vanaf haar kinderjaren opgesloten te hebben gezeten in een keer perfect kan zwemmen en paardrijden. Of dat ze een broek en laarzen onder haar jurk draagt, en het harnas dat al precies op maat gemaakt voor haar klaar ligt, en als die koningin van gedaante kon veranderen, waarom deed ze dat dan niet gewoon meteen? Veel onlogische details waar ik me aan stoorde.Had je liever gehad dat ze ook alle zwemlessen hadden laten zien, incl afzwemmen? (klein grapje hoor, ha ha). Je hebt gelijk, ik stond daar zelf helemaal niet bij stil. Wel vroeg ik me af waar het toilet was in haar torenkamertje...
Das Leben der Anderen, voor de tweede keer, nog steeds prachtig.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:dolfje schreef op 09 juni 2012 @ 10:12:

Hysteria over het ontstaan van de vibrator, zaten wel ok stukjes in maar ik had hem leuker verwacht.

Heb ik woensdag gekeken, had er ook meer van verwacht..

Wat ik gek vind ik dat Maggie Gyllenhaal op foto's altijd wat ouwelijk eruitziet, maar in de film vind ik haar vaak prachtig.

Gisteren Fright Night gekeken.. Met Colin Farrell... Mnomnom! Die wil ik ook wel in mijn nek.

Rampart, wederom een film waar ik te hoge verwachtingen van had en die een beetje tegenviel.
Troy, met Brad Pitt, Brad Pitt, en Brad Pitt.

Oehoe had ik toen maar geleefd

Nu is meneer Pit afgeschreven als saaie huispa. Allemaal Angie's schuld, de trut!
Ja en?
Truste the Man

Met Julianne Moore, David Duchovny en Maggie Gyllenhaal. Realistisch, op het einde van Maggie's verhaallijn na. Ondanks dat er best wat gebeurd kabbelt de film een beetje voort
Gisteren heb ik Rundskop gezien, een juweel van Belgische bodem.

Schitterende recensies, en............. helemaal terecht.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Man on a ledge! Ik vond het een goede en leuke film . Erg leuke film.
De rouille et d'os. Over een emotie-arme vader die een vriendschap krijgt met een beenloze dame. Wordt het echte liefde of niet?

Aardige film met lovende recensies.

Ik vind Marion Cotillard (speelde Edith Piaff) in elk geval een prachtige vrouw, benen of niet ;)
17 filles gezien gister. Mooie beelden, gebaseerd op waargebeurd verhaal, weinig diepgang. Gemiste kans wat mij betreft, had zo mooi kunnen zijn. Nu bleef ik met een dubbel gevoel achter.
17 filles gaat over 17 tienermeiden die zichzelf tegelijkertijd hebben laten bezwangeren. Om de sufheid, saaiheid uitzichtloosheid en troosteloosheid te ontsnappen....
He die heb ik ook gezien. ^^ Ik heb hem maar gelijk op marktplaats gegooid toen ik hem gezien had . Ik had er meer van verwacht.
quote:calvijn1 schreef op 15 juni 2012 @ 11:28:

Naar Jackie geweest met Jelka en Carice van Houten.

Geweldig!Heb hem gisteren gezien. Geweldig vond ik hem niet, vond hem leuk. Grappige wending aan het eind en goed geacteerd door alle drie. Heb mij goed vermaakt.
The Young Victoria
Als ik dit topic zo lees, zien jullie allemaal 'echte' films. Ik blijf eigenlijk een beetje hangen in het genre 'romantische comedy'. Categorie: ze vinden elkaar leuk, ze krijgen ruzie, ze vinden elkaar leuk, happy end. Mijn laatste twee films waren dan ook Leap Year en Sweet Home Alabama. Misschien mis ik iets in mijn leven en kijk ik daarom naar dit soor meuk :(
Waar zit de any-key?
Meuk op zijn tijd vind ik ook leuk hoor. Maar het moet wel goede meuk zijn....New year's eve vond ik echt tranentrekkend slecht.

Maar onderuit op de bank en Sweet home Alabama voor de zesde keer kijken vind ik geen probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven