*** Bar Too Much**** 196 ***
zaterdag 16 juni 2012 om 11:25
quote:Jonari schreef op 16 juni 2012 @ 10:53:
Ik heb geen principes dus......[afbeelding]Gelukkig ben ik opgevoed door mijn moeder, wier enige principe was: principes zijn er om van afgeweken te worden.
Ik heb geen principes dus......[afbeelding]Gelukkig ben ik opgevoed door mijn moeder, wier enige principe was: principes zijn er om van afgeweken te worden.
An apple a day keeps anyone away... if you throw it really hard.
Week 36 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 16 juni 2012 om 12:49
quote:Jonari schreef op 16 juni 2012 @ 12:00:
Gezellig Wies! Doe hem de groeten van me.
Valt nu wel mee met de kou. Uit de wind en in de zon is het best te doen.Dat zei ik net tegen oudste, toen we uit de zon in de wind fietsten.
Gezellig Wies! Doe hem de groeten van me.
Valt nu wel mee met de kou. Uit de wind en in de zon is het best te doen.Dat zei ik net tegen oudste, toen we uit de zon in de wind fietsten.
An apple a day keeps anyone away... if you throw it really hard.
zaterdag 16 juni 2012 om 20:00
quote:wiesje123 schreef op 16 juni 2012 @ 10:57:
Tjongejonge, hebben jullie het dan echt niet doorrrrr??????
Het mooie weer wacht op de viering van de nietverjaardag van Jo, zo simpel is het......
O jee ja, de vorige keer dat Jo niet jarig was, was ik zo rood als een kreeft
Hoe laat komen de nietverjaardagsgasten eigenlijk? Dan kan ik Bloem bellen met een iets duidelijker verhaal
Tjongejonge, hebben jullie het dan echt niet doorrrrr??????
Het mooie weer wacht op de viering van de nietverjaardag van Jo, zo simpel is het......
Hoe laat komen de nietverjaardagsgasten eigenlijk? Dan kan ik Bloem bellen met een iets duidelijker verhaal
zondag 17 juni 2012 om 09:16
zondag 17 juni 2012 om 09:31
quote:yette schreef op 16 juni 2012 @ 20:00:
[...]
Hoe laat komen de nietverjaardagsgasten eigenlijk? Dan kan ik Bloem bellen met een iets duidelijker verhaal Maakt mij niet zoveel uit hoe laat. Als het maar niet héél vroeg is 's morgens
[...]
Hoe laat komen de nietverjaardagsgasten eigenlijk? Dan kan ik Bloem bellen met een iets duidelijker verhaal Maakt mij niet zoveel uit hoe laat. Als het maar niet héél vroeg is 's morgens