*** Bar Too Much**** 196 ***

19-05-2012 10:45 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk Mir!

Wat voor kaartspel doen jullie? Klaverjassen?
Goeiemorgen allemaal.....

Wat gezellig Mir, een avondje kaarten, dat is lang geleden, dat ik dat heb gedaan.

Volgens mij was dat met jou, Jo en Jodochter en mijn dochter....
Jeej Wies, dat is dan zeker lang geleden, want ik herinner het me niet eens meer.

Ja, we klaverjassen. Hier in de flat was een klaverjasgroepje. Eén van de vier woont tijdelijk elders en toen vroegen ze of ik mee wilde gaan doen. Leuk groepje ook nog, dus ik wilde wel.

En als die vierde persoon weer hier komt wonen (over 2 jaar) dan zien we wel weer.

We spelen 1x per maand en betalen voor elk verloren potje en elke nat en elke pit. Als er genoeg in de pot zit gaan we een keer uit eten.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Sorry Mir, ik heb het fout geschreven, ik bedoelde met Jo en Jodochter en mijn dochter, jij was er niet bij per ongeluk....
quote:wiesje123 schreef op 14 juni 2012 @ 11:18:

Sorry Mir, ik heb het fout geschreven, ik bedoelde met Jo en Jodochter en mijn dochter, jij was er niet bij per ongeluk.... Ik heb het een paar keer opnieuw gelezen en twijfelde ook of ik het wel goed las. Niet dus. Gelukkig, want ik ging al ernstig aan mijn geheugen twijfelen.
Nee hoor Mir, niks mis met jouw geheugen, alleen iets mis met mijn schrijfstijl....
Pfffffffffffffffffffft, nog 2,5 week, dan heeft jongste vakantie. Nooit meer zeikmails van zijn zeikjuf, excusez le mot. Dat ik toch zo'n hekel aan iemand kan krijgen alleen door de mails die ze stuurt.
Dan heb je helemaal geen kinderen meer op de basisschool, Mir. Weet nog dat ik dat toen een heel raar idee vond. Ik had geen juf die me vervelende mails stuurde, dat moet ik er wel bij zeggen
Hee Mir, help me onthouden, dat ik jou GEEN mails stuur.....

Ik wil echt niet, dat jij een hekel aan me krijgt
Jootje, was wee haske gezellig...... vergeet altijd de tijd, als ik lekker bij jullie in de tuin zit te klessebessen...
Ha die wies!

Ja was gezellig Ben net terug van A, heb even haar nieuwe tuinset bewonderd. Ziet er heel leuk uit.
Hoi
Ha Yetje!

Ik zit aan het bier. Wat drink jij?
Rosé. Glas nummer twee. Dus vandaag valt het mee

(dat rijmt, jeminee!)
Ik drink bier, glas nummer vier

(helemaal niet waar, maar anders rijmt het niet)

Rijmtechnisch moet ik stoppen na dit glas. Maar ik begin pas
Het zou voor mij ook verstandiger zijn

Maar ik ga zo nog even over op de rode wijn
Yet, waar zijn de Beo's gebleven?

Ik las jullie altijd zo graag. Lachte me helemaal rot soms.
Ik schenk hier

mijn derde dubbelvol

dus dat is vier
Yet, ik wilde dat ik tellen kon zoals jij

Dan was ik de hele dag driedubbelblij
De Beo's hebben het in deze tijd van het jaar nogal druk met het voorbereiden van boerenmarkten. Jeweetwel, wc-rol-jasjes haken voor op hoedenplanken en zo.
quote:yette schreef op 15 juni 2012 @ 00:14:

De Beo's hebben het in deze tijd van het jaar nogal druk met het voorbereiden van boerenmarkten. Jeweetwel, wc-rol-jasjes haken voor op hoedenplanken en zo.

O, vandaar de afwezigheid. Als ik nou heel hard ga oefenen met haken en punniken dan kan ik misschien wel een keer bij jullie op de markt gaan staan.
Je hoeft niet te kunnen haken, hoor. Ik sta dit jaar met de llama's op de markt. Twee euro voor een rondje om de kerk. Als je wil, kan je meelopen.
Was even een fles wijn aan het open maken. Nog een echte met een kurk. Moest ik natuurlijk eerst weer de kurkentrekker zoeken, maar het is allemaal gelukt.

Proost hoor!
Een echte kurk-kurk, of zo'n stuitercylinder? Proost!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven