Raar gedrag vriend...
zondag 17 juni 2012 om 18:41
Ik heb een al 6 jaar een relatie,waarvan 5 jaar samenwonend.
Het liep allemaal lekker,maar sinds 2 maanden vertoond hij een beetje raar gedrag.
Ik heb om heel eerlijk te zijn soms het angstige idee dat er iemand anders is.Dan denk ik weer;Kom!Nee hij is zo lief,je beeldt je dat in!
Ben nu een topic begonnen omdat er nu weer iets gebeurd is waardoor ik nog meer vraagtekens heb.Deze week zocht hij toenadering (sexueel) maar ik had niet veel zin.
Daarstraks dacht ik,sexy lingerie,hoge hakken,deuren op slot..ik liep naar de woonkamer (hij lag te slapen op de bank) en toen hij me zag zei hij;Zometeen komt (..) en (...) voor werk dus het komt nu niet uit!
Ik opperde nog;Nou,dan moet het maar even heel snel
Ik merkte al dat hij niet echt veel belangstelling had..
Nou is da op zich niet zo heel erg,weet ik.
Maar de laatste 2 maanden heb ik soms een onderbuik gevoel.
Hij zit op het toilet,best lang maar nadien heb ik niet het idee dat hij geweest is (Beetje raar om te zeggen maar is me nu al 3 x overkomen).
Moet vaak 'eventjes' voor een boodschapje/kleinigheidje weg.
Waar hij anders niet om vooruit te branden is.
Telefoon staat al een poosje op stil savonds,soms in ene afstandelijk en rare opmerkingen maken in het bijzijn van anderen.Of juist ongeinteresseert.
Dan in ene weer heel lief;Ik hou van jou.
Ik heb hem recht op de man af gevraagd of er dingen waren wat niet door de beugel kon.Heb je een ander?Ik wordt hier onzeker van.Antwoord;Nee. (Tja)
Ik wordt hier naar van,mn gedrag wordt anders en ik zit niet lekker in mn vel.Wat moet ik nu?
Het liep allemaal lekker,maar sinds 2 maanden vertoond hij een beetje raar gedrag.
Ik heb om heel eerlijk te zijn soms het angstige idee dat er iemand anders is.Dan denk ik weer;Kom!Nee hij is zo lief,je beeldt je dat in!
Ben nu een topic begonnen omdat er nu weer iets gebeurd is waardoor ik nog meer vraagtekens heb.Deze week zocht hij toenadering (sexueel) maar ik had niet veel zin.
Daarstraks dacht ik,sexy lingerie,hoge hakken,deuren op slot..ik liep naar de woonkamer (hij lag te slapen op de bank) en toen hij me zag zei hij;Zometeen komt (..) en (...) voor werk dus het komt nu niet uit!
Ik opperde nog;Nou,dan moet het maar even heel snel
Ik merkte al dat hij niet echt veel belangstelling had..
Nou is da op zich niet zo heel erg,weet ik.
Maar de laatste 2 maanden heb ik soms een onderbuik gevoel.
Hij zit op het toilet,best lang maar nadien heb ik niet het idee dat hij geweest is (Beetje raar om te zeggen maar is me nu al 3 x overkomen).
Moet vaak 'eventjes' voor een boodschapje/kleinigheidje weg.
Waar hij anders niet om vooruit te branden is.
Telefoon staat al een poosje op stil savonds,soms in ene afstandelijk en rare opmerkingen maken in het bijzijn van anderen.Of juist ongeinteresseert.
Dan in ene weer heel lief;Ik hou van jou.
Ik heb hem recht op de man af gevraagd of er dingen waren wat niet door de beugel kon.Heb je een ander?Ik wordt hier onzeker van.Antwoord;Nee. (Tja)
Ik wordt hier naar van,mn gedrag wordt anders en ik zit niet lekker in mn vel.Wat moet ik nu?
zondag 17 juni 2012 om 18:51
Ik ben er niet gerust over maar hem betrappen op liegen kan ik niet nee.
4 maanden geleden echter wel.Kwam erachter dat hij een paar smsen aan het sturen was met een jong meisje,vriendinnetje van een neefje van hem.
Niet ernstig,maar geschiedenis was natuurlijk niet te vinden verder.Ik vind dat al niet helemaal normaal,heb dat ook gezegd.Hij heeft haar ook gestuurd dat ze niet kunnen smsen,want dat was niet leuk voor zijn vriendin (mij dus) en niet gepast.
Tja,dan ben ik wel alert..
4 maanden geleden echter wel.Kwam erachter dat hij een paar smsen aan het sturen was met een jong meisje,vriendinnetje van een neefje van hem.
Niet ernstig,maar geschiedenis was natuurlijk niet te vinden verder.Ik vind dat al niet helemaal normaal,heb dat ook gezegd.Hij heeft haar ook gestuurd dat ze niet kunnen smsen,want dat was niet leuk voor zijn vriendin (mij dus) en niet gepast.
Tja,dan ben ik wel alert..
zondag 17 juni 2012 om 19:00
Ja hekje,ik vind dat ook niet normaal hoor.En ook de naamsverandering.
Ik weet om wie het gaat,22 jaar en om eerlijk te zijn hoef ik me niet te schamen met mijn 38 naast haar..ze is,in mijn ogen,niet bepaald een beauty.
Maar ja,dat zegt ook niks.
Ik vind zelf dat dat niet kan eigenlijk,van zijn kant uit.Ik zit er nu mooi mee,weet niet wat te doen.Mss afwachten maar..Wordt er gek van,pokke-gevoel
Ik weet om wie het gaat,22 jaar en om eerlijk te zijn hoef ik me niet te schamen met mijn 38 naast haar..ze is,in mijn ogen,niet bepaald een beauty.
Maar ja,dat zegt ook niks.
Ik vind zelf dat dat niet kan eigenlijk,van zijn kant uit.Ik zit er nu mooi mee,weet niet wat te doen.Mss afwachten maar..Wordt er gek van,pokke-gevoel
zondag 17 juni 2012 om 19:00
Dat over seks zie ik zoals ik het lees niet als voorteken. Jij hebt hem immers ook afgewezen deze week en dat zegt neem ik aan ook niets over jullie relatie
De andere punten zijn wel apart maar daar zal je echt over moeten praten. Dit zou als het goed is op een normale rustige manier kunnen zonder verwijten te maken. Maar dat jij het idee hebt dat ..... En dat je dat onzeker maakt en of hij ook een gevoel hier bij heeft.
De andere punten zijn wel apart maar daar zal je echt over moeten praten. Dit zou als het goed is op een normale rustige manier kunnen zonder verwijten te maken. Maar dat jij het idee hebt dat ..... En dat je dat onzeker maakt en of hij ook een gevoel hier bij heeft.
zondag 17 juni 2012 om 19:02
Sorry maar dit komt echt wel heel verdacht over.. Bovendien heb je onderbuik gevoelens. Klinkt als een slecht advies maar ik Zou denk ik Toch een contole doen in computer en telefoon. Dat is de enige manier om er achter te komen wat hij achter je rug om doet.
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
zondag 17 juni 2012 om 19:03
zondag 17 juni 2012 om 19:07
Inderdaad als hij een naam veranderd in jan?? Waarom accepteer je dat eigenlijk? Dat is gewoon sneaky en een leugen! Ik zou er van uitgaan dat hij meerdere dingen achter je rug om doet die het daglicht niet kunnen verdragen. Wat zou hij doen als jij mannen in je lijst in vrouwennamen veranderd? Dan heb je dus wat te verbergen.
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
zondag 17 juni 2012 om 19:14
Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat vrouwen vaker vreemd gaan. Als ik al deze topics zo zie kan ik me dat exht niet voorstellen. Wat een slappe zakken lopen er rond zeg. Het zal mss best maar ik kan me niet voorstellen dat een vrouw van deze leeftijd zo bezig zou zijn. Man of vrouw maakt uiteindelijk ook niet uit. Ik vind het zo triest. Wat zijn de woorden van mijn eigen vent dan nog waard? Voor t zelfde geld bedondert hij mij waar ik bij sta. Maargoed, dat was even off topic. Sorry to.