leuke ideeën ceremonie meester
zaterdag 16 juni 2012 om 23:15
quote:wiekeb schreef op 16 juni 2012 @ 23:07:
Ik ben ceremoniemeester bij huwelijk vriendin. Wie heeft er originele ideeen die niet al teveel geld kosten? Bv een alternatief voor gastenboek , niet in rij staan bij feliciteren ed.Kost dat geld? Ik heb geen idee hoe dat anders zou moeten, maar ik lees mee.
Ik ben ceremoniemeester bij huwelijk vriendin. Wie heeft er originele ideeen die niet al teveel geld kosten? Bv een alternatief voor gastenboek , niet in rij staan bij feliciteren ed.Kost dat geld? Ik heb geen idee hoe dat anders zou moeten, maar ik lees mee.
zaterdag 16 juni 2012 om 23:19
Voor niet in de rij staan heb ik ooit een leuke oplossing gezien (kost wel geld ....): iedereen kreeg een helium gevulde ballon en kon lekker een drankje gaan drinken. Bruidspaar liep rond met een speld en prikte de ballon kapot van degene die ze gesproken hadden, net zo lang tot er geen balonnen meer waren.
zaterdag 16 juni 2012 om 23:24
quote:Joyce48 schreef op 16 juni 2012 @ 23:19:
Voor niet in de rij staan heb ik ooit een leuke oplossing gezien (kost wel geld ....): iedereen kreeg een helium gevulde ballon en kon lekker een drankje gaan drinken. Bruidspaar liep rond met een speld en prikte de ballon kapot van degene die ze gesproken hadden, net zo lang tot er geen balonnen meer waren.Wat een leuk idee. Top!
Voor niet in de rij staan heb ik ooit een leuke oplossing gezien (kost wel geld ....): iedereen kreeg een helium gevulde ballon en kon lekker een drankje gaan drinken. Bruidspaar liep rond met een speld en prikte de ballon kapot van degene die ze gesproken hadden, net zo lang tot er geen balonnen meer waren.Wat een leuk idee. Top!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 16 juni 2012 om 23:32
Dit vind ik nou echt leuk;
http://www.huwelijksfilm.net/praatpaal.htm
Al valt het miss wat buiten het budget.
http://www.huwelijksfilm.net/praatpaal.htm
Al valt het miss wat buiten het budget.
zaterdag 16 juni 2012 om 23:39
zaterdag 16 juni 2012 om 23:42
Mag natuurlijk wel wat kosten maar beetje op budget passen
Heliumballonnen leuk idee!!! Kan ze natuurlijk ook de lucht in laten gaan met kaartje.
Paal ook maar is nog wel aan de prijs.
Misschien iets wat mensen van te voren kunnen voorbereiden? Of iets met dat iedereen foto opstuurt en daar iets mee?
Heliumballonnen leuk idee!!! Kan ze natuurlijk ook de lucht in laten gaan met kaartje.
Paal ook maar is nog wel aan de prijs.
Misschien iets wat mensen van te voren kunnen voorbereiden? Of iets met dat iedereen foto opstuurt en daar iets mee?
zaterdag 16 juni 2012 om 23:44
zaterdag 16 juni 2012 om 23:46
Wat ik ook leuk vond van vrienden van ons:
iedereen moest thuis een kaart schrijven met huwelijkswens, deze frankeren en adresseren aan het bruidspaar, en op de bruiloft in een daarvoor bestemde bak gooien.
De ceremoniemeesters zorgden er daarna voor dat er elke dag een kaartje op de post ging.
Superleuk, om nog zo lang kaarten te ontvangen lijkt mij.
iedereen moest thuis een kaart schrijven met huwelijkswens, deze frankeren en adresseren aan het bruidspaar, en op de bruiloft in een daarvoor bestemde bak gooien.
De ceremoniemeesters zorgden er daarna voor dat er elke dag een kaartje op de post ging.
Superleuk, om nog zo lang kaarten te ontvangen lijkt mij.
zondag 17 juni 2012 om 00:07
Wat een leuke ideeën!
Ik had twee geweldige cm's.
Wij hebben ipv een gastenboek, iedereen op een Djengablokje zijn naam laten schrijven. Daarnaast een fotoalbum met lege pagina's en mooie kaft voor de langere boodschappen. Djenga hadden we al en fotoalbum was 7 euro bij de Hema.
Niet in de rij staan bij feliciteren: Op statafels hebbn we allemaal spelletjes neergezet en wij liepen rond, samen en apart.
De cm's hadden bedacht:
-Bloemen van papieren servetjes! Te simpel, kost niks en heel decoratief. Servetje in harmonica vouwen, plakbandje in het midden en uitfrummelen. Evt. heel veel aan een dikke tak, dan is het een boompje.
-Cd met liedjes die mensen aan ons deden denken, incl. beschrijving
-Zij postte de kaarten, en stopte haar briefje er bij in de envelop. Had hartjespostzegels gekocht, super leuk!
-Foto's van ons uitvergroot op canvas (niet de meest charmante helaas haha)
Ik had twee geweldige cm's.
Wij hebben ipv een gastenboek, iedereen op een Djengablokje zijn naam laten schrijven. Daarnaast een fotoalbum met lege pagina's en mooie kaft voor de langere boodschappen. Djenga hadden we al en fotoalbum was 7 euro bij de Hema.
Niet in de rij staan bij feliciteren: Op statafels hebbn we allemaal spelletjes neergezet en wij liepen rond, samen en apart.
De cm's hadden bedacht:
-Bloemen van papieren servetjes! Te simpel, kost niks en heel decoratief. Servetje in harmonica vouwen, plakbandje in het midden en uitfrummelen. Evt. heel veel aan een dikke tak, dan is het een boompje.
-Cd met liedjes die mensen aan ons deden denken, incl. beschrijving
-Zij postte de kaarten, en stopte haar briefje er bij in de envelop. Had hartjespostzegels gekocht, super leuk!
-Foto's van ons uitvergroot op canvas (niet de meest charmante helaas haha)
zondag 17 juni 2012 om 02:10
Ik ehb een keer het verzoek van de cm gekregen om het meegestuurde etiket te versieren/beschrijven/ en dat op een flesje wijn te plakken en mee te brengen.
hele tafel vol flessen met etiketten bedrukt met foto's wensen enzo. De mooiste vond ik die van de cm zelf, die had er haar telefoonnr op gezet en de vraag te bellen als de fles open ging, dan zou ze komen om mee leeg te drinken
hele tafel vol flessen met etiketten bedrukt met foto's wensen enzo. De mooiste vond ik die van de cm zelf, die had er haar telefoonnr op gezet en de vraag te bellen als de fles open ging, dan zou ze komen om mee leeg te drinken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 17 juni 2012 om 02:48
Wij hadden helemaal geen gastenboek, aan de hand van de uitnodigingen en de foto's kan ik precies zien wie er zijn geweest. Men heeft ook eigenlijk niet echt in een rij gestaan bij ons. Er waren veel stukjes/speeches, telkens was dat namens een groep. Er zijn een hoop mensen die dat vreselijk vinden, maar man en ik niet, wij vinden dat echt leuk, ook als het echt helemaal ruk is.
Wij hadden een receptie met ong 120 personen en een bruiloftsfeest met ong 40 personen, die 40 personen namen wel bijna allemaal 1 of meer kinderen mee.
Daarom hadden wij kindermeisjes (vriendinnen van mijn zus, dichtbij genoeg om ze te kennen, ver genoeg om ze niet uit te nodigen), zij hielden de kinderen bezig met spelletjes en knutseldingen. Later kregen wij allerlei kindergefreubel op het feest zelf. Erg leuk. Die kindermeisjes hebben ons met alles bij elkaar ongeveer ¤200,- gekost. En wij kregen er waanzinnig veel leuke reacties op, het was het meer dan waard.
Wij hadden een receptie met ong 120 personen en een bruiloftsfeest met ong 40 personen, die 40 personen namen wel bijna allemaal 1 of meer kinderen mee.
Daarom hadden wij kindermeisjes (vriendinnen van mijn zus, dichtbij genoeg om ze te kennen, ver genoeg om ze niet uit te nodigen), zij hielden de kinderen bezig met spelletjes en knutseldingen. Later kregen wij allerlei kindergefreubel op het feest zelf. Erg leuk. Die kindermeisjes hebben ons met alles bij elkaar ongeveer ¤200,- gekost. En wij kregen er waanzinnig veel leuke reacties op, het was het meer dan waard.
zondag 17 juni 2012 om 09:04
wel eens bij een bruiloft i.p.v. gastenboek een verjaardagskalender gezien. alle gasten konden dan op hun verjaardag hun naam neerzetten. Was een hele mooie kalender trouwens.
de praatpaal heb ik ook wel eens ergens gezien. ik vind het ongemakkelijk om in zo'n ding te praten. nou ja, weet dan op dat moment niet wat te zeggen. naarmate het later op de avond wordt (en de mensen een drankje ophebben) worden de boodschappen joliger.
de praatpaal heb ik ook wel eens ergens gezien. ik vind het ongemakkelijk om in zo'n ding te praten. nou ja, weet dan op dat moment niet wat te zeggen. naarmate het later op de avond wordt (en de mensen een drankje ophebben) worden de boodschappen joliger.
zondag 17 juni 2012 om 10:09
Toen ik cm was voor mijn zusjes bruiloft heb ik, ipv een gasten boek, iedereen een a4tje gestuurd en gevraagd of ze een herinnering / boodschap / wens / recept / tekening erop wilden zetten. Op de bruiloft zelf had een map met insteekhoezen waar ze in konden. Bijna iedereen had er echt werk van gemaakt, erg leuk!
Ik lees hier ook echt leuke ideeen! Die heliumbalonnen zijn ook echt een leuk idee, ipv in de rij staan. Vergeet alleen niet dat die nog wel aardig aan de prijs zijn...
Ik lees hier ook echt leuke ideeen! Die heliumbalonnen zijn ook echt een leuk idee, ipv in de rij staan. Vergeet alleen niet dat die nog wel aardig aan de prijs zijn...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
zondag 17 juni 2012 om 12:01
Voor de bruiloft van mijn broer vorige week ben ik ook CM geweest. Wij hadden als familie/aanhang ook allerlei leuke dingen bedacht (en deels geregeld) als leuk gastenboek. Maar als CM kwam ik er achter dat de bruid zelf ook al iets had bedacht. Iets wat vele malen leuker was dan wat wij in ons hoofd hadden. Mijn tip is daarom, overleg wel met het bruidspaar want voor het zelfde geld hebben ze al lang zelf iets geregeld en dan doen jullie moeite en maken jullie kosten voor iets wat helemaal niet gebruikt gaat worden.
zondag 17 juni 2012 om 19:58