VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Wat zijn jullie goed in namen verzinnen zeg! Ik zie echt leuke langskomen!

Aap is samen met Apie snel een patatje halen; de prei-ovenschotel was mislukt. Of eigenlijk zagen de aardappels er zo gek uit dat ik het niet aandurfde om het te eten. Ik kan daar soms een onwijze muts in zijn. Dus nu maar aan de alternatieve aardappel

Heeft iemand nog ideeen voor een bijna 1 jarige knul?

Wanneer is dat Brio spul leuk? Of Aquaplay?
Morrie en Nippo willen jullie je meisjesnamen met mij delen? Via Hyves (privé graag ) of AK of zo? Wij komen er echt niet uit namelijk. Jongensnaam staat al vast. Dat scheelt stress. Alhoewel Esman aan het twijfelen is, maar dat mag niet van mij haha.
Esmee, als jij je jongensnamen wilt delen!

Nathje, lekker hoor, een onverwachts patatje. Op zijn tijd vind ik dat best lekker, al heb ik na afloop dan altijd wel weer het gevoel dat ik een half jaar geen snackbareten hoef. Dus dan mag het eten een half jaar niet mislukken .

Brio is met 1 nog niet echt leuk, maar niet erg om te krijgen vind ik zelf. Dat is toch leuk 'spaarspul'. Met 1 jaar is eigenlijk weinig leuk. Woordjesboekjes vind ik leuk. Of alvast van die zoekplaatjesboeken. Aquaplay is ook nog niet echt leuk, maar wel leuk om te hebben, al zou ik dat pas met 3 vragen.

Met 1 vond Schorrie Megablocks heel leuk. Wij gaven hem een boerderij. Met grote blokken om te bouwen en geluiden en diertjes enzo.
Nippo is fan van Plan City volgens mij (even googlen). Ik heb er niks van, maar het ziet er leuk uit en is net als brio leuk om te vragen/verzamelen in de loop der jaren.
Morrie, ik heb alleen de 2 namen in de aanbieding die onze eventuele zoon gaat krijgen én daarop moet je toch echt wachten tot september.

Heb nog wel een klein lijstje afvallers, maar dat zijn er maar 2 of 3 of zo hoor.
Ja, Plan City is ook leuk, wij hebben daar de garage van geloof ik. Dat is toch ook van Brio? Je kunt in ieder geval de wegen van Plan City en de railsen van Brio op elkaar aansluiten en dan een hele stad bouwen. Als je een gevulde portemonnee hebt.

Esmee, je hebt een bericht. Ineens wist ik er niet zoveel meer....
Die twee of drie zijn ook goed Esmee. Alles is meegenomen.

Wil je van tevoren weten wat het gaat worden?
Zo, kom net terug van eerste rapportmoment van Loeder. Ze doet het hartstikke goed en juf is helemaal blij met haar. We kregen echt een hele leuke terugkoppeling en juf vroeg of we het erg zouden vinden als we haar extra zouden stimuleren aangezien ze het idee heeft dat Loeder zich een beetje verveelt. Ze gaat snel door de stof heen en heeft snel de dingen onder de knie. Leuk zeg, ik ben helemaal trots. Niet op extra spul, maar meer dat ze het goed doet, sociaal is en een gezellig ding is. :-)

Drop, wat leuk dat je vriendin zwanger is!

Drop & Ely, jullie niet 1 april dingen doen! Kreeg ook bijna hartverzakking! Stouterds.

Leuke namen die voorbij komen. Als het ok is met dames, kan ik je namen wel van Liens' kids mailen hoor Akny.

Goh, de avond is alweer voorbij. Ik ga wel lekker volgende week woe een halve dag werken en dan met excollega/vriendin lekker shoppen en eten samen. Gezellig.

Nathje, toevallig moest ik vandaag aan je denken dat ik het schaamteloos vind dat ik nog niet eens bij je ben langs geweest in je paleisje. 19 april gaan we zeker proberen! Leuk zeg. Maar laten we ook samen weer even een datum prikken?

We hebben nieuwe dagen aangeboden gekregen van creche. Maar 3 dagen voor Loeder en maar 2 voor mormel. is dat handig? Nee dus. Morgen maar even bellen en kijken in hoeverre we dagen willen verschuiven. Ik wil eigenlijk kijken welke dag ik wil de maandag of woe en Vrolijkerd wil eigenlijk de vrijdag en liever niet de woe. Wat dat betreft is woe ook wel een butdag want het is een korte schooldag en loeder gaat dan zwemmen of baletles. Moet je heen en weer rennen met de kids op vrije dag. Wat hebben jullie?
Waarom krijg je nieuwe dagen aangeboden? Zitten ze niet gewoon op de dagen die je aangevraagd hebt dan Vrolijk?

Wij hebben de woensdag en de vrijdag als vrije dag. Ik woensdag, Harrie vrijdag. Ik vind het juist wel prettig dat dat de korte schooldagen zijn. Dan hoeft Schorrie niet de hele middag naar de nso. En het zijn ook vaak de dagen van partijtjes en dat soort dingetjes denk ik. Is toch handiger als je dat zelf gewoon kunt regelen ipv dat de nso dat moet doen (doen ze dat uberhaupt?). O ja, en straks heb ik dinsdagmiddag ook vrij vanaf 15 uur trouwens. Dat is goedgekeurd, zo goed als. Dat is nog wel een verhaal maar meer voor ak.
Voor nameninspiratie moet je even de laatste mutsen-pagina's lezen Morrie. Keus te over.
Namen mogen naar Anky hoor. Willemijn was tweede meisjesnaam geworden als Kiloknaller een meisje was geweest. Echter, hij is een jongetje en heet Kiloknaller Willem (haha, dat klinkt ook dom) daarmee valt wat mij betreft Willemijn dit keer af. Hoewel ik af en toe nog wel eens twijfel.

Cleo is mooi, maar niet passend in ons meer to be hollandse trio.

Vandaag naar mensendieck zwangerschapsdinges geweest, had gehoopt wat leuke mensen te ontmoeten, waren er maar 6 van wie 5 niet mijn type (1 werkte in een zonnestudio, ander in een nagelstudio, altijd leuk om daar mensen te kennen, in de zonnestudio dan, maar verder niet echt mijn kopje thee). Maar goed, juf was leuk en het was heerlijk ontspannen.

Morrie, heerlijk, belastingteruggaaf, wij spelen quitte geloof ik, maar dat komt omdat we te lang creche/NSO teruggave hebben ontvangen omdat we -sufferds- dat niet hebben stopgezet. Dat was dus ontrecht geld.... balen, want ik betaal liever door het jaar heen teveel zodat je uiteindelijk nog een onverwacht potje hebt. Heerlijk jezelf voor de gek houden, maar altijd een groot genoegen .
En nog laatste over namen, onze kinderen heten op school voluit Anky en thuis de eerste lettergreep .
Ik wil graag een extra dag creche want dochter van oppas gaat bijna naar school en was ook maar voor overbrugging totdat dag extra er was. Ik heb gelijk mogelijkheid aangenomen om dagen te husselen zodat wij ook konden husselen voor vrije dagen als we dat wilden.

Namen komen naar je toe Ank.

Ik wilde dat mijn KDV belastingbrief over 2006 er eens was.Ik heb nog steeds geen reactie daarvan en moet alweer 2007 opsturen.
Ik vind de tweede naam echt onbelangrijk Lien. Je kunt je toekomstige dochter makkelijk Willemijn noemen.

Kdv teruggaaf moet ik zelfs nog ontvangen over 2006. Dit was alleen inkomstenbelasting 2006. Achter die kdv moet ik nog wel even aan volgens mij want volgens belastingtelefoon zou dat vanzelf gaan, maar daar merk ik nog weinig van.

Ik heb me niet meer voor zwangerschapscursus opgegeven. Ga nu wel naar zwangerschapspilates ipv gewone pilates. Maar dan zit je bijvoorbeeld ook met allemaal verschillende zwangerschapsperiodes, dat schept ook niet echt een band volgens mij. En het is ook gewoon met mijn eigen pilatesjuf van de gewone lessen dus echt heel anders is het niet.
Jullie ook dus allemaal nog KDV teruggave nog niet gekregen?

Hmm..makkelijker kunnen ze het wel maken, niet sneller..
Cathelijne iets voor jou Lien?
Ik heb bij Kiloknaller ook niets gedaan, maar nu vond ik wel dat nummer drie juist wel wat extra in de aandacht mag . Ga niet naar partnerles, want dat vind ik voor mezelf en vent weer onzinnig. Dat weten we wel, maar het bijna in slaap vallen op zo'n matje terwijl de juf praat, heerlijk! Ik wil thuis ook zo'n juf, vlak voordat ik naar bed ga, of liever nog, bij mijn bed en als ik slaap mag ze weg .
Nee, Cathelijne iets te lijzig, mag klein tikkie stoerder.
Ja dat ontspannen is heerlijk. Ik hoop dat we dat ook gaan doen bij zw schap pilates. We hebben ook een partnerles maar daar ga ik echt niet heen. En Harrie wil niet eens meer, dus dat is snel bekeken.
Ik had precies hetzelfde bij Cathelijne: lijzig.
De jongensnaam van Lien is vast Benjamin!
Ik ga weer snurkelen, zonder in slaap pratende juf helaas, maar gaat hoe dan ook wel lukken. Zwaai!
Ik vind het wel leuk, leuker dan Willemijn. Daar denk ik weer aan een dikke rode kat. Maar dan maar Cato?

Ik ga zo lekker naar bed. geloof dat ik nog een MTIT kan kijken en nog wat series.

Foto's op AK van mijn maandagavond creatie!
Ik vind Fenna, Sarah, Sienna, Lena, Janne, Jenna, Mare, Mikki en Rivka leuke meisjesnamen

Voor een jongen vind ik leuk

Boaz, Ethan, Alain, Fedde, Sil
Ik heb hier geen link naar de ak.

Morgen kan ik weer kijken, als er weer zo'n mail komt van de ak. Ben benieuwd. Geen idee meer wat jij maandagavond gedaan hebt.

Ik moet ook naar bed maar heb geen zin want dan moet ik morgen weer werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven