Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan?
zondag 17 juni 2012 om 17:30
quote:houston77007 schreef op 17 juni 2012 @ 14:15:
Als ik dit topic zo lees, zien jullie allemaal 'echte' films.
Niet altijd,wij kijken ook best veel meuk.
Ik heb trouwens nog maar zelden dat ik echt lyrisch ben over een film...
Maar van romcoms heb ik nooit echt hoge verwachtingen en meestal vallen ze daarom best mee en bij films waar ik dus wel hoge verwachtingen van het wordt het maar weinig waargemaakt.
Als ik dit topic zo lees, zien jullie allemaal 'echte' films.
Niet altijd,wij kijken ook best veel meuk.
Ik heb trouwens nog maar zelden dat ik echt lyrisch ben over een film...
Maar van romcoms heb ik nooit echt hoge verwachtingen en meestal vallen ze daarom best mee en bij films waar ik dus wel hoge verwachtingen van het wordt het maar weinig waargemaakt.
zondag 17 juni 2012 om 17:46
'Alexander' (2004) van Oliver Stone. Wat een langdradige film zeg! Je kan wel zien dat de regisseur een mooi verhaal heeft geprobeerd te maken van wat eigenlijk een biografie is, maar drie uur is écht teveel van het goede, zeker omdat er niet bijzonder veel diepgang in zit. Dus nee, niet echt een aanrader wat mij betreft.
zondag 17 juni 2012 om 17:57
quote:houston77007 schreef op 17 juni 2012 @ 14:15:
Als ik dit topic zo lees, zien jullie allemaal 'echte' films. Ik blijf eigenlijk een beetje hangen in het genre 'romantische comedy'. Categorie: ze vinden elkaar leuk, ze krijgen ruzie, ze vinden elkaar leuk, happy end. Mijn laatste twee films waren dan ook Leap Year en Sweet Home Alabama. Misschien mis ik iets in mijn leven en kijk ik daarom naar dit soor meuk :(Dan lees je toch niet goed, want er wordt ook een hoop romcoms en chickflicks gekeken hoor
Als ik dit topic zo lees, zien jullie allemaal 'echte' films. Ik blijf eigenlijk een beetje hangen in het genre 'romantische comedy'. Categorie: ze vinden elkaar leuk, ze krijgen ruzie, ze vinden elkaar leuk, happy end. Mijn laatste twee films waren dan ook Leap Year en Sweet Home Alabama. Misschien mis ik iets in mijn leven en kijk ik daarom naar dit soor meuk :(Dan lees je toch niet goed, want er wordt ook een hoop romcoms en chickflicks gekeken hoor
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
maandag 18 juni 2012 om 09:22
Tijdens een aanval van verveling The Way, samen met een paar vrienden. Een mij totaal onbekende film, maar wel heel mooi. Het verhaal is simpel: een Amerikaanse dokter loopt de pelgrimsroute naar Santiago de Compostela na de dood van zijn zoon en komt onderweg een paar interessante mensen tegen. Zou een vreselijk clichéverhaal kunnen zijn, maar de acteurs (Martin Sheen, Debora Kara Unger, Yorick van Wageningen en James Nesbitt) maken veel goed. Bovendien prachtige beelden van Spanje.
Wat is er mis met meuk? Voor een "goede" film moet ik echt gaan zitten, en soms wil ik gewoon iets waar ik lekker bij onderuit kan zakken met een bak popcorn. Leuk toch?
Wat is er mis met meuk? Voor een "goede" film moet ik echt gaan zitten, en soms wil ik gewoon iets waar ik lekker bij onderuit kan zakken met een bak popcorn. Leuk toch?
woensdag 20 juni 2012 om 09:23
Gisteren tijdens het zappen terecht gekomen bij The Road Trip en hem helemaal uitgekeken. Vrij bizar, normaal gesproken haat ik dit soort films (genre American Pie). Maar deze is goed, in zijn soort, en als je ervoor in de stemming bent (en in het gezelschap bent van een stel pubers) is het een aanrader.
woensdag 20 juni 2012 om 11:05
Vantage Point
Ik snapte 'm niet helemaal! Spoiler, selecteren om te lezen:
Die overloper, had die nou 'Control' vermoord? Dat ging zo snel. En waarom spraken die terroristen eerst spaans, en Engels tegen die broer, maar later sprak die overloper weer Spaans tegen die broer! Wie was die broer uberhaupt? En waarom zou een meisje van een jaar of tien de snelweg over gaan steken?Wat deed zij daar uberhaupt? Ze was toch een stuk verderop bij die agente achtergelaten? Ik vond 'm kortom ook niet helemaal realistisch. Ook ging iedere keer hetzelde gebeurde, zij het vanuit verschillende oogpunten, ook een beetje vervelen. Maar, al met al best een interessante film.
Ik snapte 'm niet helemaal! Spoiler, selecteren om te lezen:
Die overloper, had die nou 'Control' vermoord? Dat ging zo snel. En waarom spraken die terroristen eerst spaans, en Engels tegen die broer, maar later sprak die overloper weer Spaans tegen die broer! Wie was die broer uberhaupt? En waarom zou een meisje van een jaar of tien de snelweg over gaan steken?Wat deed zij daar uberhaupt? Ze was toch een stuk verderop bij die agente achtergelaten? Ik vond 'm kortom ook niet helemaal realistisch. Ook ging iedere keer hetzelde gebeurde, zij het vanuit verschillende oogpunten, ook een beetje vervelen. Maar, al met al best een interessante film.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
woensdag 20 juni 2012 om 11:10
woensdag 20 juni 2012 om 20:57
Men in Black 3, vanmiddag met mijn nichtjes in de bioscoop. We vonden hem erg, erg leuk!
Het kaartjesmeisje deed trouwens wel een potje moeilijk omdat mijn jongste nichtje 7 is en de film voor 9+. Terwijl als er iemand nergens bang van is of van onder de indruk dan is het dat nichtje wel. Het is eerder haar 3 jaar oudere zus of ikzelf die iets eng vindt.
Het kaartjesmeisje deed trouwens wel een potje moeilijk omdat mijn jongste nichtje 7 is en de film voor 9+. Terwijl als er iemand nergens bang van is of van onder de indruk dan is het dat nichtje wel. Het is eerder haar 3 jaar oudere zus of ikzelf die iets eng vindt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
donderdag 21 juni 2012 om 22:08
vrijdag 22 juni 2012 om 08:20
quote:rogue_1987 schreef op 21 juni 2012 @ 22:08:
2012 vond ik qua effecten prachtig maar qua verhaal niet erg goed. Maar ja het was vermakelijk en voor mij als gelover dat de wereld vergaat dit jaar een angstaanjagende film. Al geloof ik dat nu minder nu ik gehoord heb dat het niet helemaal klopt met die maya kalender.
wat schattig!
Er vergaat helemaal niks, we gaan over naar een andere dimensie, daar merken de gewone stervelingen weinig van.
2012 vond ik qua effecten prachtig maar qua verhaal niet erg goed. Maar ja het was vermakelijk en voor mij als gelover dat de wereld vergaat dit jaar een angstaanjagende film. Al geloof ik dat nu minder nu ik gehoord heb dat het niet helemaal klopt met die maya kalender.
wat schattig!
Er vergaat helemaal niks, we gaan over naar een andere dimensie, daar merken de gewone stervelingen weinig van.