Player-alarm...

18-06-2012 15:56 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ruim een half jaar geleden heb ik (24 jaar) een hele leuke man ontmoet (28 jaar). Meteen bij de eerste ontmoeting sprongen er al vonken over. Nadat we elkaar een aantal keer zijn tegengekomen hebben we nummers uitgewisseld. Buiten de kroeg voor het eerst gezoend, daarna heeft hij me elke dag een paar weken lang gesmst en wilde hij gaan daten. 1 date gehad, was heel leuk. Uiteindelijk zijn er geen vervolgafspraken gekomen. Of hij kon niet, of ik kon niet. Drukke tijd, zo zijn we elkaar een beetje uit het oog verloren. Verder niks anders gedaan dan gezoend. Maand geleden kwam ik hem ineens weer tegen. Begon hij erover dat hij het jammer vond dat we niet vaker hadden gedate. Hij vond dat ik weinig initiatief had genomen en het was op hem overgekomen alsof ik hem niet leuk vond. Ik dacht het juist andersom. Toen weer afgesproken contact met elkaar op te nemen. En idd, dat deed ie. Twee weken terug zag ik hem weer. Heeele leuke avond gehad! Hij was super geïnteresseerd (wist dingen nog te vertellen die ik een half jaar geleden tegen hem verteld heb) en we hebben weer gezoend. Vervolgens smst hij me weer elke dag en wil hij me zoveel zien. Afgelopen week heb ik hem nog 2 keer gezien. Gisteravond waren we bij hem thuis en zijn we bijna met elkaar naar bed geweest. Maar hij zei; we moeten eigenlijk nog wachten, dit is speciaal zo. En na gister nog steeds contact. Alles komt van zijn kant. Ik merk wel dat we echt een klik hebben.

Nou alles klinkt heel mooi, het is alleen dat hij een naam heeft. Iedereen zegt namelijk dat hij een player is. En dan ook echt iedereen zegt het. Ik weet niet wat ik moet doen want ik word echt verliefd zo. Heb het er al met hem over gehad en hij geeft aan dat als hij vrijgezel is, hij wel date met vrouwen ja, maar dat dat zijn goed recht is want hij is vrij. Hij heeft een keer een relatie gehad van een aantal jaar en ik ken zijn ex en hij is toen nooit vreemd gegaan dat zij weet. Ik ken verder veel vrouwen die ook met hem gedate hebben en die allemaal verliefd op hem werden maar hij dus niet op hen. Ik denk dat hij ook heel veel sekspartners heeft gehad. Verder heeft ie het er al over dat wij straks een relatie hebben. Hij zegt me écht leuk te vinden, wil zich gaan settelen, wordt ouder etc. Mooie praatjes, maar goed, kan ik hem geloven? Als we afspreken probeert ie me niet het bed in te praten.

Mijn vraag: hebben jullie ervaring met ‘players’? Hoe herken je ze? En hoe komt bovenstaand verhaal op jullie over? Alvast bedankt!
Players knipperen altijd 15 keer per uur met hun ogen, niet-players doen dat maar 14 keer....

Zulk soort tips?

Als je bang bent voor een player, zorg er dan vooral voor dat je alert blijft, dat je je intuitie volgt en vooral dat je ook zonder hem kan. Verder gewoon genieten.
Er gaan nu geen alarmbellen rinkelen.

Dat hij date als hij single is, is inderdaad zijn goed recht. Dat hij het nu al over jullie toekomst heeft (samen oud worden) zou voor mij nou niet meteen hoeven, maar goed.

Ga gewoon op je gevoel af. Als het nu goed voelt moet je je niet tegen laten houden door verhalen. Pas als hij aanleiding gaat geven om die verhalen te geloven moet je eens goed gaan nadenken.
Bij mij gaan er ook geen alarmbellen rinkelen.

Het zou inderdaad zo kunnen zijn dat hij veel wisselende contacten heeft als hij vrijgezel en niet verliefd is, maar zich heel anders gedraagt als hij dat wel is. Hij doet in ieder geval moeite voor je, dus ik denk wel dat hij je echt leuk vindt.
Wat is een player? Bedoel je dat ie tegen je zou liegen? Vreemdgaan?
Ja dat ie me alleen wil voor de seks en me daarna laat vallen...
Als je hem NU al totaal niet vertrouwd, weet ik niet of dit de man voor jou is. Dat is natuurlijk een basis van niets.

Hij geeft geen reden tot zorgen, en volgens zijn ex heeft hij geen gekke stunts uitgehaald. In welke zin zou hij dan een player zijn? Dat hij gewoon veel belangstelling toont voor vrouwen? Veel vriendinnen heeft gehad?

Zolang het een trouwe man is, is een ex-player (lees; iemand die veel vrouwen versierde maar niet vreemdging als hij iemand had) an sich toch geen probleem?
quote:LaParisienne schreef op 18 juni 2012 @ 16:07:

Ja dat ie me alleen wil voor de seks en me daarna laat vallen...

Dan doet ie wel héél erg veel moeite voor de seks zeg. Heb je zo'n goeie naam op dat gebied?

Ja, het kan dat ie na de seks zijn interesse verliest. Dat gebeurt. Bij de een misschien wat sneller dan de ander. Maar dan heb je in ieder geval een leuke tijd gehad, toch?
Hmm, ik heb zelf veel verschillende sex partners als hij single is op mijn lijstje van alarmbellen staan.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Als ik kijk naar mijn eigen ervaringen met hem, zou ik denken dat het echt een hele leuke man is en zou ik er niks achter zoeken dat ie een player is o.i.d. Alleen andere mensen zeggen dus wel steeds tegen mij: kijk uit, hij doet zo tegen iedereen. Maar goed, dat weet ik dus niet. Hij zegt dat ie NU met niemand anders date, dus ik geloof hem. Alleen de laatste jaren heeft hij heel veel sekspartners gehad en wij wonen hier in een dorp dus iedereen kent elkaar, vandaar dat iedereen het weet en me waarschuwt denk ik.

Ik vraag me af hoeveel moeite een 'player' voor je zou doen. Gaat ie je dan elke dag smsen en afspreken en wacht ie dan met de seks? Of is het zo dat als je met een player afspreekt en je gaat niet met hem naar bed, dat ie dan meteen zn interesse in je verliest? Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, dus vandaar dat ik jullie ervaringen/meningen even wil peilen!
Er gaan bij mij nou ook niet direct alarmbellen rinkelen hoor.

Wat anderen allemaal zeggen tsja..

Wat zijn veel sekspartners?

1 in de 2 maanden,iedere maand 1,1 in de week,3 in de week?
Mijn heuuul erg foute ex zei ook dat hij nu op zoek was naar iets vasts, dat hij het 'mucking around' beu was.

Denk dat ie het wel meende, op dat moment. Maar sommigen kunnen zichzelf niet helpen.

En mij heeft ie ook, net als zijn ex bleek achteraf, belogen en bedrogen. Dat ging heel ver, player, ja, maar met psychopathische trekken.

Hoeft bij jou natuurlijk helemaal niet zo te zijn, maar hou wel je ogen open.

Players kunnen heel lief zijn, heel veel moeite doen om je in bed te krijgen, dat is juist de jacht. Dat is voor mij geen criterium dat ie het echt zou menen.

Ik ben oprecht van plan om volgende keer niet zo snel met iemand in bed te duiken, anders raak je toch maar gehecht aan iemand en ga je die veel positiever zien. Gewoon gezellig en geduldig daten en langzaam zien wat voor vlees ik in de kuip heb. En eventuele alarmbellen serieus nemen.

Veel partners gehad hebben is voor mij ook een alarmbel. Kan idd zijn dat hij nu wel iets echt wil, maar kan ook zijn van niet... Uitkijken en toch ervan genieten! Moeilijk evenwicht wel he.
Je hebt ze allebei: mannen voor wie geen moeite te veel is, tot ze je hebben en je kwetsbaar voor hen wordt, en dus de prooi binnen is, dan willen ze een nieuwe prooi.

Of je hebt er die meteen weg zijn als je niet meteen met ze naar bed wilt. Maar die willen gewoon een ONS. Type 1 zal juist heel erg aangetrokken worden als je de boot wat afhoudt. Dan kan ie meer jagen.

Mijn ervaring is dat het niet zozeer met seks te maken heeft. Fouterik 1 laat je vallen als ze merken dat je je emotioneel bindt aan hem. Dan krijgt ie het benauwd, wil hij nieuwe prikkels...
Ja, zeker ervaring met een player. We trouwen dit jaar nog. ;)

Geef hem het voordeel van de twijfel, vind je verhaal nog niet echt alarmerend. Wees gewoon op je hoede, maar dat raad ik iedereen in prille liefde aan. ;)
Dat hele begrip player is een beetje een loos begrip. Wat is een player dan precies?

Maar vooral: waar moet je dan precies voor uitkijken? Een vreemdganger, mepper, drinker: dat zijn pas harde dingen om voor op te passen.

Dit klinkt allemaal erg leuk.
Misschien ben je gewoon ZO leuk dat ie daarom jou kiest om lekker oud mee te worden. En misschien zijn anderen in dat dorp gewoon jaloers. Wie zal het zeggen?
Volgens mij is jouw angst gebaseerd op de aanname dat een losbandige vrijgezel tijdens een relatie dús ook niet te vertrouwen is. Dat is niet waar. Als ik vrijgezel ben, kan ik me ook behoorlijk losbandig gedragen, dat vind ik leuk namelijk. In een relatie ben ik daarentegen wel degelijk te vertrouwen. Het een sluit het ander niet uit.
quote:Confiture schreef op 18 juni 2012 @ 16:39:

Ja, zeker ervaring met een player. We trouwen dit jaar nog. ;)

Geef hem het voordeel van de twijfel, vind je verhaal nog niet echt alarmerend. Wees gewoon op je hoede, maar dat raad ik iedereen in prille liefde aan. ;)

Haha!

Maar inderdaad wees op je hoede en ga op je eigen gevoel af. Een goede vriendin van me begon jaren geleden wat met de grootste player van de wijde omgeving. Hij had al zoveel vriendinnetjes versleten en soms meerdere tegelijk. Ze zijn nu 5 jaar samen en hij is echt zo ontzettend veranderd. Terwijl iedereen haar waarschuwde voor hem, ging zij er vol voor. Dus het kan. Net zoals bij Confiture.
Zei hij tegen al die andere vrouwen ook dat hij een relatie zag zitten? Dat hij ze echt zag zitten?
quote:hekje schreef op 18 juni 2012 @ 17:04:

Zei hij tegen al die andere vrouwen ook dat hij een relatie zag zitten? Dat hij ze echt zag zitten?Dat is ook mijn enige kanttekening bij je posts. Als dit bij de standaard riedel hoort, zou hij je veel pijn kunnen doen. Zo niet, klinkt hij juist erg oprecht. In dat geval zou ik het zeker een eerlijke kans geven .
Of ik ervaring heb met players???

Ik was er zelf 1

Een paar jaar goed lopen hoeren en sloeren

Het lang leve de lol, en wars van verplichtingen gevoel...

En toen werd ik verliefd.

En van de een op de andere dag stopte ik met hoeren en sloeren.

Ben heel blij dat mijn toenmalige liefje niet keek naar mijn verleden maar keek naar hoe ik op dat moment was.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Maar hoeren en sloeren, maakt dat je tot player? Nee toch? Ik dacht dat een player iemand is die spelletjes met je speelt en niet oprecht is.
Tip van mijn moeder -al op vele dingen/mensen/situaties gebruikt:

"Bij twijfel niet inhalen"
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Mijn vraag is als je je druk maakt over zijn verleden, waarom heb je dan seks voordat je afspraken hebt over exclusief met elkaar daten?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:frizzy schreef op 18 juni 2012 @ 17:48:

Maar hoeren en sloeren, maakt dat je tot player? Nee toch? Ik dacht dat een player iemand is die spelletjes met je speelt en niet oprecht is.

Oh ik dacht dat een player iemand was die geen vastigheid wilde, die van de ene naar de andere fladderde

Ik heb nooit gouden bergen beloofd, maar ik kan ook weer niet zeggen dat ik er bij iedereen gelijk bijvertelde dat ik eigenlijk niet op zoek was naar een relaasie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven