Blikjes prosecco

18-06-2012 20:08 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, misschien niet de lekkerste prosecco die er bestaat. Maar ik ga binnenkort naar een festival en dan vind ik het altijd zo handig om mee te nemen (en een welkome afwisseling van het bier!). Voorgaande jaren kocht ik ze altijd bij de Aldi.....maar dit jaar zie ik ze daar niet meer. Weet iemand misschien waar je tegenwoordig nog van deze blikjes kunt kopen?
Lidl naast de jerrycans wijn? ( koop gewoon kleine flesjes...)
Hoe hou je dat koud?
Waarbij: dat zou ook handig zijn, maar je mag geen glas meenemen...vandaar dat die blikjes dan zo handig zijn!

Septembergirl: niet! maar warme prosecco is altijd nog beter dan helemaal geen drankjes......
Ow okee, dat wist ik niet dat glas niet mocht.
nee, dat had ik inderdaad vergeten erbij te zeggen
Isoleerkan? Blijft het nog koeler ook.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:incredible schreef op 18 juni 2012 @ 20:11:

Waarbij: dat zou ook handig zijn, maar je mag geen glas meenemen...vandaar dat die blikjes dan zo handig zijn!

Septembergirl: niet! maar warme prosecco is altijd nog beter dan helemaal geen drankjes......

Haha oké.

Ik kan absoluut niet tegen lauwe drank, vandaar dat ik het me afvroeg.
Bij de Gall&Gall? Ik heb ze ooit eens gratis gekregen van een of andere slijter.
Heb er laatst ook een paar gekocht, dacht by lidl.

Neem anders literpak wijn mee. Is idd niet echt lekker die goedkope zoete wijn..

Of giet de wijn in 1/2 l flesjes v plastic
quote:SeptemberGirl schreef op 18 juni 2012 @ 20:09:

Hoe hou je dat koud?Het geen tijd geven, warm te worden?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 18 juni 2012 @ 20:23:

[...]

Het geen tijd geven, warm te worden?
Misschien komt het hierdoor?
quote:SeptemberGirl schreef op 18 juni 2012 @ 20:09:

Hoe hou je dat koud?Koelelementen?
quote:Caro_22 schreef op 18 juni 2012 @ 20:26:

Misschien komt het hierdoor?Caro...dat had ik inderdaad ook gezien, maar dat zou al sinds 2009 het geval zijn. En ik heb ze echt in 2011 nog gekocht. Misschien dat ze gewoon iets aan de naam hebben moeten veranderen om het in blikjes te mogen stoppen.....
Gall& Gall geloof ik niet....maar Lidl ga ik ook zeker even checken dan.....
Misskatie: die blikjes prosecco zijn niet zoet hoor, maar juist vrij droog. Ik vind ze persoonlijk nog net iets lekkerder dan die wijn uit pakken......
Ja dat bedoelde ik ook, hou ook v droge wijn, maar evt zoetere witte lauwe wijn is beter dan niks.

Ik neem ook wel een 1/2 l flesje gevuld met bacardi rum mee om te mengen met cola .
Misskatie: haha ja dat is inderdaad zo!

Maar jij had ze dus van de Liddl? Echt recentelijk nog?
Xenos misschien?
Everytime you make a typo, the errorists win.
Verschillende Aldi's hebben de blikjes nog wel. Die in mijn woonplaats niet maar die bij mijn ouders wel. Even paar Aldi's langsgaan?
quote:incredible schreef op 18 juni 2012 @ 20:11:

Wat je kan doen, koop een koeltas bij de supermarkt voor 1 euro. Doe op 1 blikje na ze in de vriezer. Die ene doe je in de koelkast.

Voor je weggaat doe je alles in de koeltas en dat ontdooit langzaam en voor je daar bent is het heerlijk koel nog.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goed plan mylene.. Alleen dan zit er geen prik meer in de prosecco! En heb je kans dat ze ontploffen in je vriezer.,
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 19 juni 2012 @ 04:11:

Goed plan mylene.. Alleen dan zit er geen prik meer in de prosecco! En heb je kans dat ze ontploffen in je vriezer.,

Bij bier en wijn heb ik het wel zo gedaan en niet ontploft. Ik heb ze niet dagen erin gedaan, gewoon dat het net bevroren is.

En ze kan ook 1 blikje proberen als ze denkt dat het niet kan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mylene: hartstikke goed idee, maar ik ben daar 4 dagen! Dus zo lang blijven ze denk ik niet koud! Maar voor dag 1 ga ik zeker even een paar bevroren drankjes meenmen!

Oja, en ik ga nog even een paar Aldi's afstruinen.....iemand ze misschien nog ergens in het hoge Noorden gespot bij een Aldi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven