Help!!! Stalker actief...tips gevraagd...

20-06-2012 22:52 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Sinds 3 maanden word ik gestalkt door twee mannen. Ze hebben nu al de 2e keer in een week tijd de banden van mijn auto leeg laten lopen. Gelukkig niet kapot maar levert wel een hoop ongemak op. Zeker als je op tijd op de werk moet zijn. De politie kan niks, want natuuurlijk is er geen bewijs wie het doet.

Camera plaatsen is ten eerste heel duur en daarbij leveren deze waarschijnlijk geen goed en duidelijk beeld in het donker.

Verder staat de auto op de openbare weg en die mag je niet filmen, dus deze beelden zouden niet eens geaccepteerd worden als er al ooit een zaak zou komen.

Heeft iemand ideeën over hoe ik deze lamzakken op heterdaad kan betrappen? Kan slechts een hele week snachts in mijn auto bivakeren in de hoop dat ze dan weer toeslaan...

Dit is trouwens niet het enige wat er gebeurd is, maar ik krijg er langzaam genoeg van...

Ik was al aan het denken om één of andere substantie aan de ventieldoppen te smeren om ze eens goed aan het vloeken te krijgen.

Iemand ideeën?
Scheermesjes aan je velg lijmen
Vervelend. Maar wat bedoel je met dat ze stalken dan?
Hoe weet jij zeker dat die twee mannen het doen?

En.........waarom doen ze het?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Auto heel ergens anders parkeren tot ze het opgeven? Hun banden laten leeglopen en kijken of ze het dan nog zo leuk vinden..
Wat BGB vraagt
quote:ster89 schreef op 20 juni 2012 @ 22:56:

Vervelend. Maar wat bedoel je met dat ze stalken dan?Dat is ook mijn vraag
Hoe weet je dat het 2 mannen zijn?

Ken je deze mannen ook?

Waarom stalken deze mannen jou?

Wat doen ze dan nog meer?
De openbare weg mag je juist wel filmen
Het klinkt niet als dat ze gevaarlijk zijn, maar irritant. Beetje vaag verhaal, maar ik zou het negeren. Dan stoppen ze er van zelf wel mee!

En je mag de openbare weg juist wel filmen hoor!
Ik snap dat je hier hulp zoekt maar ik zou wel voorzichtig zijn. Niks is zo grappig voor een stalker als zien hoe je slachtoffer zich druk maakt.
Je auto een paar straten verder op zetten?

Weet je wie dit zijn? Of heb je een vermoeden?

Anders ze er mee confronteren?
Met de ene heb ik een relatie gehad. Bleek een alcoholist te zijn met psychopatische trekjes. Had ik geen zin in met kinderen in huis. Heb de relatie beëindigd, en dat kan meneer niet verkroppen. De ander was een gezamelijke kennis van ons, die me heel erg steunde toen die ex me lastig begon te vallen. Achteraf bleek dat deze hoopte dat ik met HEM een relatie begon en toen duidelijk werd dat ik daar niet voor open stond, is ie dikke maatjes geworden met die ander. Nu spelen ze samen onder 1 hoedje.

Ik heb al 2 keer een ander telefoonnummer moeten nemen. Smerige en bedreigende smsjes, nachtelijke telefoontjes en weer ophangen, mailtjes, fb berichten, vrienden en familieleden van me werden benaderd en kregen roddelmails over mij. De sloten van mijn voor- en achterdeur werden dichtgesmeerd met secondenlijm zodat ik met mijn kinderen mijn eigen woning niet inkon enz.
Rouwadvertenties voor ze plaatsen in de krant. Zien ze meteen de lol er niet meer van in. Plus het is ook een beetje dreigend, een rouwadvertentie. Zo van: ik zou er maar mee ophouden als ik jou was, anders...
Openbare weg mag niet gefilmd worden...heeft politie me vandaag gezegd...
Volledig negeren, dan is er niks meer aan. Ze zijn net kinderen, ze vragen gewoon je (negatieve) aandacht en als je ze die niet geeft dan stoppen ze er van zelf mee.
quote:lostagain schreef op 20 juni 2012 @ 23:13:

Openbare weg mag niet gefilmd worden...heeft politie me vandaag gezegd...Je mag op de openbare weg wel filmen, je mag er alleen geen cameras ophangen.

Openbare weg mag niet gefilmd worden...heeft politie me vandaag gezegd...TV opnamen mogen wel dan?
Ik negeer ze al 3maanden, maar het houdt maar niet op.

En als je te laat op je werk komt of op een begrafenis omdat je auto met lege banden staat, wordt het wel heel moeilijk om dat rustig naast je neer te leggen. Is mijn baas ook niet blij mee.

Ooit stoppen ze ermee ja...dat zijn ook de woorden van de politie. De pest is alleen dat je niet weet hoelang dat gaat duren. Kan 3 maanden zijn maar kan ook 2 jaar zijn...
Heb je de smsjes, mailtjes en facebookberichten nog? Misschien kunnen die wel als bewijs dienen voor de politie in combinatie met jou verhaal?
ja mijn enige tip zou ook zijn om ze te negeren. Succes ermee, hopelijk houden ze snel op.
De heetste sambal die je vinden kunt aan je ventielen.

Zien ze niet in het donker en fijn als ze daarna in de ogen wrijven.

Met gelijke munt terugbetalen (tube secondenlijm kost geen drol en je weet waar ze wonen )
@flopjehansopje: ik heb inmiddels al een boekwerk vol met berichten. Kopieer alles... maar tis niet voldoende. Blijkbaar moet er eerst iets gebeuren voordat er actie ondernomen wordt.

@boterblommetje: die sambal vind ik wel een goed idee!!!
Ik zou met een fototoestel/telefoon klaar gaan zitten voor het raam en foto's maken als je ze bezig ziet.

Openbare weg mag niet gefilmd worden...heeft politie me vandaag gezegd...

Iedereen mag op de openbare weg fotograferen en filmen. Dit is vastgelegd in de Nederlandse grondwet, mn de vrije nieuwsgaring.

Uitzonderingen zijn te vinden bij het portretrecht en daar vallen oa publicaties (openbaar maken) onder.

Ik weet dit 1000% zeker, ben meer als 13 jaar cameraman geweest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven