Ik ben nieuw!
donderdag 21 juni 2012 om 19:36
donderdag 21 juni 2012 om 19:48
quote:Courage_ schreef op 21 juni 2012 @ 19:42:
Ach oud oud, 37 oud? Tsss...!
Maar leuk dat je zo enthousiast binnen komt rollen Fruithagel.
Snap niet dat je al die tijd op je handen hebt kunnen zitten. Neeee, die moest je anders lezen! Ik wilde schrijven: hoi, ik ben oud. Maar aangezien het al gezegd werd, schreef ik 'hoi, ik ben 37'. Het één staat los van het ander (hou ik mezelf voor, haha).
Ach oud oud, 37 oud? Tsss...!
Maar leuk dat je zo enthousiast binnen komt rollen Fruithagel.
Snap niet dat je al die tijd op je handen hebt kunnen zitten. Neeee, die moest je anders lezen! Ik wilde schrijven: hoi, ik ben oud. Maar aangezien het al gezegd werd, schreef ik 'hoi, ik ben 37'. Het één staat los van het ander (hou ik mezelf voor, haha).
donderdag 21 juni 2012 om 19:49
donderdag 21 juni 2012 om 19:50
quote:BrightEyes80 schreef op 21 juni 2012 @ 19:47:
Hoi Fruithagel,
Wat een gezellige binnenkomer en welkom op dit eeuwig fijne forum!
Wat een grappige vriend heb jij, dat 'ie helemaal zelf voorstelt om je aan te melden.
Hij heeft zelfs mijn avatar en naam bedacht, zo van 'Je bent dol op Fruithagel toch?
Ik ben bang dat hij nog weinig op de Ipad kan zitten (die ik voor zijn verjaardag heb gekocht gnagna
Hoi Fruithagel,
Wat een gezellige binnenkomer en welkom op dit eeuwig fijne forum!
Wat een grappige vriend heb jij, dat 'ie helemaal zelf voorstelt om je aan te melden.
Hij heeft zelfs mijn avatar en naam bedacht, zo van 'Je bent dol op Fruithagel toch?
Ik ben bang dat hij nog weinig op de Ipad kan zitten (die ik voor zijn verjaardag heb gekocht gnagna