Sex probleem (2)
vrijdag 22 juni 2012 om 00:32
om maar een vervolg aan het onderwerp sexprobleem te maken , deze topic het past niet mijn penis in haar,..., we hebben jullie adviesen geprobeerd , hadden vandaag glijmiddel gebruikt , elkaar erg opgegeild enzo.
en om het het beste aan te geven wat ze voelde , ging mijn vriendin boven op me zitten ,
zodat ze zelf kon aangeven warneer we moesten stoppen
hij ging hij er een heeel klein stukje in de vagina , en toen dat gebeurde , scheurde er iets
het begon te bloede en deed super veel pijn , nu lijkt het toen ik keek alsof er een wondje iets onder de vagina zit , is het nu uitscheurd? , of is het haar maagden vlies? , we zijn niet veder gegaan , want we wilde het niet nog veder stuk maken
wie kan helpen? Please.
en om het het beste aan te geven wat ze voelde , ging mijn vriendin boven op me zitten ,
zodat ze zelf kon aangeven warneer we moesten stoppen
hij ging hij er een heeel klein stukje in de vagina , en toen dat gebeurde , scheurde er iets
het begon te bloede en deed super veel pijn , nu lijkt het toen ik keek alsof er een wondje iets onder de vagina zit , is het nu uitscheurd? , of is het haar maagden vlies? , we zijn niet veder gegaan , want we wilde het niet nog veder stuk maken
wie kan helpen? Please.
anoniem_154017 wijzigde dit bericht op 22-06-2012 01:06
Reden: onduideijk
Reden: onduideijk
% gewijzigd
vrijdag 22 juni 2012 om 00:37
en om het het beste aan te geven ging mijn vriendin boven op me zitten , en ik had haar al gevingerd met glijmiddel , en mijn vriend zijn geslachtsdeel was ook ingesmeert met glijmiddel.
eh...
Ja hoor, van alles geknapt.
Ik zou er maar mee kappen als ik jou was.
eh...
Ja hoor, van alles geknapt.
Ik zou er maar mee kappen als ik jou was.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
vrijdag 22 juni 2012 om 00:50
vrijdag 22 juni 2012 om 01:14
Jammer van deze reacties. Maar wij zitten er echt mee. Mijn vriend en ik hebben adviezen opgevolgd en glijmiddel gehaald. We hebben eerst n lang voorspel gedaan. Met glijmiddel. En toen gingen we het proberen. Ik ging bovenop zodat ik het kon aansturen. Totdat er iets scheurde, het deed best wel pijn en ht bloedde. Als mijn vriend kijkt wat het is zit er een wondje. We zouden graag willen weten wat het is. En of het iets kwaad kan. Ik hoop op informatieve reacties. Alvast bedankt.
vrijdag 22 juni 2012 om 01:20
vrijdag 22 juni 2012 om 01:25
quote:anoniem091211 schreef op 22 juni 2012 @ 01:14:
Jammer van deze reacties. Maar wij zitten er echt mee. Mijn vriend en ik hebben adviezen opgevolgd en glijmiddel gehaald. We hebben eerst n lang voorspel gedaan. Met glijmiddel. En toen gingen we het proberen. Ik ging bovenop zodat ik het kon aansturen. Totdat er iets scheurde, het deed best wel pijn en ht bloedde. Als mijn vriend kijkt wat het is zit er een wondje. We zouden graag willen weten wat het is. En of het iets kwaad kan. Ik hoop op informatieve reacties. Alvast bedankt.Een informatieve reactie? Ga naar de huisarts! Dat is een stuk verhelderender dan een vaag verhaal neerpennen en wachten op het verlossende antwoord.
Jammer van deze reacties. Maar wij zitten er echt mee. Mijn vriend en ik hebben adviezen opgevolgd en glijmiddel gehaald. We hebben eerst n lang voorspel gedaan. Met glijmiddel. En toen gingen we het proberen. Ik ging bovenop zodat ik het kon aansturen. Totdat er iets scheurde, het deed best wel pijn en ht bloedde. Als mijn vriend kijkt wat het is zit er een wondje. We zouden graag willen weten wat het is. En of het iets kwaad kan. Ik hoop op informatieve reacties. Alvast bedankt.Een informatieve reactie? Ga naar de huisarts! Dat is een stuk verhelderender dan een vaag verhaal neerpennen en wachten op het verlossende antwoord.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
vrijdag 22 juni 2012 om 01:27
openingstopic plaats jij deze zin: Ging mijn vriendin boven op me zitten ,
Daarna plaats jij deze zin:
quote:anoniem091211 schreef op 22 juni 2012 @ 01:14: Ik ging bovenop zodat ik het kon aansturen. . . .
Ik hoop op informatieve reacties. Alvast bedankt.Wij hopen op een duidelijke omschrijving zodat wij het kunnen snappen en er een serieus antwoord op kunnen geven.
alvast bedankt
Daarna plaats jij deze zin:
quote:anoniem091211 schreef op 22 juni 2012 @ 01:14: Ik ging bovenop zodat ik het kon aansturen. . . .
Ik hoop op informatieve reacties. Alvast bedankt.Wij hopen op een duidelijke omschrijving zodat wij het kunnen snappen en er een serieus antwoord op kunnen geven.
alvast bedankt
vrijdag 22 juni 2012 om 02:00
Ik had verwacht dat het duidelijker was. Niet dus.. Het meisje werdt gevingerd bij het voorspel en ging boven om het aan te sturen. Zodat als het pijn deed het meteen gestopt kon worden. Toen het voor het meisje dr gevoel scheurde stopte ze. Na een pa ar keer kijken bevestigde het meisje dr vriend dat er een scheurtje zat. We weten niet wat dit is. We hebben glijmiddel gebruikt bij het vingeren en het kleine stukje penetratie.
vrijdag 22 juni 2012 om 02:41
pff oke..ik geef het kans;
Laat hem je helemaal inmasseren... totdat je ontspannen bent... hij kan daarna glijmiddel er bij pakken en eerst 1 vinger proberen..en evt als je geen last hebt 2 vingers.. houd glijmiddel bij de hand en doe er eventueel nog wat meer op ...als dat al te pijnlijk word... ben je nog te gespannen of kan er wat anders aan de hand zijn dan adviseer ik je naar de huisarts te gaan!!!
Kan dat wel zonder pijn, dan kan hij zijn Pik er proberen in te krijgen, langzaam, en voorzichtig...(laat de vrouw liggen en eventueel een kussen onder haar kont doen, zodat de man zijn penis er makkelijker in kan proberen te doen)
pak eventueel wéér glijmiddel. De meer, de makkelijker.!
Werkt dat niet, maar de vingers wel.. dan gewoon weer terug naar de vingers; Blijft het zich daarna voordoen en wil het echt niet met de pik lukken; huisarts!
een bekende van mij had een vliesje in haar vagina,deels voor de opening waardoor ze geen sex kon hebben en het super pijnlijk was.En moest daar aan geopereerd worden ( dus zoals ik zeg; lukt het niet, doet het teveel pijn, dan KAN er eventueel meer aan de hand zijn; dus naar de dokter! )
Truste volluk!
Laat hem je helemaal inmasseren... totdat je ontspannen bent... hij kan daarna glijmiddel er bij pakken en eerst 1 vinger proberen..en evt als je geen last hebt 2 vingers.. houd glijmiddel bij de hand en doe er eventueel nog wat meer op ...als dat al te pijnlijk word... ben je nog te gespannen of kan er wat anders aan de hand zijn dan adviseer ik je naar de huisarts te gaan!!!
Kan dat wel zonder pijn, dan kan hij zijn Pik er proberen in te krijgen, langzaam, en voorzichtig...(laat de vrouw liggen en eventueel een kussen onder haar kont doen, zodat de man zijn penis er makkelijker in kan proberen te doen)
pak eventueel wéér glijmiddel. De meer, de makkelijker.!
Werkt dat niet, maar de vingers wel.. dan gewoon weer terug naar de vingers; Blijft het zich daarna voordoen en wil het echt niet met de pik lukken; huisarts!
een bekende van mij had een vliesje in haar vagina,deels voor de opening waardoor ze geen sex kon hebben en het super pijnlijk was.En moest daar aan geopereerd worden ( dus zoals ik zeg; lukt het niet, doet het teveel pijn, dan KAN er eventueel meer aan de hand zijn; dus naar de dokter! )
Truste volluk!