Spanning...

22-06-2012 23:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff ben al de hele avond van mijn apropos.

Bij de sportclub van mijn dochter zie en spreek ik wekelijks een vader. Aardige man aantrekkelijk ook. Maar vandaag was er opeens zo'n spanning tussen ons. We keken elkaar aan en het spatte eraf.

Heel bizar dit en we merkten het beiden want het voelde ook wat ongemakkelijk. Keken beiden beetje weg maar elke keer als de blikken elkaar kruisten was het er weer.

Ik doe er niks mee hoor ben gelukkig getrouwd maar ik wist niet dat dit gevoel nog in me zat. Misschien dat het daarom in mijn hoofd blijft zitten.

Moest het gewoon even kwijt dus vandaar een topic.
Nou hartstikke leuk voor je!!!
In de sportclub kan er leuke geflirt worden. Dat maakt het sporten (of kijken) nog leuker.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Haha dat blijkt. Vond het alleen zo verrassend omdat ik die man nooit zo had bekeken en het voor mij totaal onverwacht kwam.
Ik snap dat je dit even kwijt moet. Zo'n wederzijdse aantrekkingskracht kan inslaan als een bom. Opeens is er niks meer en dan dat.

Maar goed, die aantrekkingskracht is n die zal ook met een ander komen. Lach erom, geniet ervan, maar doe er niks mee.
Je ovuleert waarschijnlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Helemaal eens lupine.

Bianca niet bepaald
whehe. Ik vind dat soort momenten altijd wel leuk. Ondanks de goede relatie met mijn man. Hoewel ik er heel scheef in sta. Mijn man mag het nl niet hebben met een andere vrouw
Haha krokus mijn man mag dat zeker niet inderdaad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven