Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
quote:makeupyourmind schreef op 22 juni 2012 @ 09:59:

[...]

Haha....ja wel hoor, de lipgloss zit al op m'n lippen Dus er zit lipgloss in.........

Nog maar een keer: Niet iedereen ontvangt alles tegelijk dus spoilers graag in wit!!!!!!!!
Ik heb mijn eerste beautybox en hij ligt nu nog dicht voor me.

Aangezien ik nog moet uitzoeken hoe het wit werkt en ik niets wil verklappen, kan het nog wel even duren voordat ik kom vermelden wat er in zit
Semper ubi sub ubi
Ik heb die niet dus maakt voor mij niet uit

Geintje... via dat hokje met gekleurde letters met een T kun je de kleur wit selecteren.
Ik doe een poging. In mijn Beauty box zaten de volgende dingen:

- Een full-size tube Mesogios Easy Tanning Body Lotion spf 10 van Neoderma (wel een te lage spf, maar ik kan hem wel gebruiken als ik wat tuinier of als gewone body lotion)

- Een full-size lip stain van New York Color kleur Rock on Ruby. Hier ben ik blij mee, omdat ik al wat ander kleuren uit deze lijn heb.

- Een mini (9 ml) Uniq One All in one hair treatment. Hier ben ik ook blij mee, dit lijkt me handig voor op vakantie.

- Een mini (10 ml) High Quality Sun Perfection dagcreme spf15. Deze zat in een lipstick doosje met spiegel. Deze lijkt me ook handig op vakantie.

- Een mini (30 ml) Boots no7 Beautiful Skin Cleansing Lotion voor een normale tot gevoelige huid. Ook zeer fijn voor op vakantie

- een kortingsbon voor 20% korting op een Sinner zonnebril

- een bon met kortingscode voor gratis bezorging bij de Boots webshop.

Geen spectaculaire doos, maar ik ben er wel blij mee.
Semper ubi sub ubi
Ik heb in de Glossy precies hetzelfde als no_. Vind het ook een beetje karig. Ik bedoel die teenspreiders, hallo. Dat verwacht ik niet in een glossybox. Bovendien heb ik ze al en gebruik ik ze nooit om mn nagels mee te lakken. En dan zeggen ze ook nog 'full size' op het kaartje! Sjongejonge, die hele 2,50. Had liever de YR lipgloss gehad. Het enige wat ik echt leuk en nieuw (voor mij) vind is die salty hairspray. Oja en omdat ik abonnee van het eerste uur ben, kreeg ik zo'n lelijke katoenen tas met Glossy erop.
No weet daar ook wel wat van Jas, over alle parabenen en siliconen enzo die je beter kunt vermijden.
quote:xJanna schreef op 23 juni 2012 @ 00:24:

No weet daar ook wel wat van Jas, over alle parabenen en siliconen enzo die je beter kunt vermijden.

Leuk en interessant want ik vraag me heel erg af hoe het nu precies met de parabenen zit. De ene site zegt: geen probleem en de andere zegt: niet doen, is foute boel. Heel verwarrend en ik heb geen idee hoe het echt zit (en niet een door fabrikanten gefinancierd antwoord)

Truly yours box is binnen, superblij mee!! Er zijn nog een paar dozen dus voor wie hem nog wil bestellen kan nog net.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Thanks Janna .

Ik forum nu mobiel dus alles uittypen is wat lastig maar als je er meer over wilt weten Jas kan ik er wel s de tijd voor nemen
Ik heb dus de tas niet gehad komt vast doordat ik opnieuw heb moeten bestellen omdat je je bankgegevens niet kunt wijzigen als je een nieuwe kaart krijgt. Maar heb ze daar al over gemailt.
Jas kan je in het wit schrijven wat er in de truly yours box zit?
@ Pucker:

Ik ben Jas niet, maar heb ook een truly yours box:

- travel size Tony &Guy Sea Salt texturising sray

- full size roc soleil protexion lippenbalsem spf 30

- mini (60 ml) Organix cherry blossom ginseng shampoo

- mini (60 ml) Organix cherry blossom ginseng conditioner

- full-size Planter's perfect eyes mascara zwart

- een sample sheer beauty eau de toilette van Calvin Klein
Semper ubi sub ubi
Dank je wel!
Ik ben zo blij met de Truly Yours!!!
quote:no___ schreef op 23 juni 2012 @ 18:49:

Thanks Janna .

Ik forum nu mobiel dus alles uittypen is wat lastig maar als je er meer over wilt weten Jas kan ik er wel s de tijd voor nemenJa als je eens tijd hebt zou ik dat heel fijn vinden. Ik wil er dolgraag meer over weten zodat ik betere keuzes kan maken.
quote:KatVonDee schreef op 23 juni 2012 @ 19:54:

Ik ben zo blij met de Truly Yours!!!Ja ik ook!!
Vorige maand gekozen om de glossy stop te zetten en alleende ty te houden.

Ben zeer tevreden met die keus. Leuke doos weer.
Ik zou trouwens ook best iets van het Pure nuff stuff waar Valerie het over heeft in de box willen aantreffen, lijkt me super om het zo eens uit te proberen. Heeft iemand dat al gemaild naar TY?
Ik niet. Maar opzich best een goed idee om dat soort ideeen met/door meer mensen te mailen.
quote:Flashy schreef op 23 juni 2012 @ 18:52:

Ik heb dus de tas niet gehad komt vast doordat ik opnieuw heb moeten bestellen omdat je je bankgegevens niet kunt wijzigen als je een nieuwe kaart krijgt. Maar heb ze daar al over gemailt.Je mist echt niks aan die tas Maar het is wel een leuk gebaar.
Ik heb gisteren ook m´n Beautybox ontvangen, maar de vorige is nog steeds niet compleet... Er zat bij mij het volgende in:

ROC SPF 30 spray fullsize

NYC lipstain fullsize

Boots no 7 cleansing lotion 30 ml

UNIQ one hair treatment 9 ml

hannah high quality in lipstick doosje 10 ml

vond hem eigenlijk behoorlijk tegenvallen
Ik denk dat ik die 2-in-1-zomer-beautybox nog even afwacht, en dan opzeg. Ik ben steeds minder enthousiast...
quote:valerie__ schreef op 25 juni 2012 @ 09:23:

Ik denk dat ik die 2-in-1-zomer-beautybox nog even afwacht, en dan opzeg. Ik ben steeds minder enthousiast...

Dat doe ik denk ik ook!

En ik zit er toch weer aan te denken om de Glossybox weer te nemen. Truly Yours was deze maand weer super!
Wat ik mij de hele tijd afvraag met die boxen... heeft iemand wel eens van een sample of mini het fullsize product nabesteld omdat je het zo geweldig vond? Of gebruik je gewoon alles wat je in de boxen krijgt tot het op is en dan weer door naar de volgende box?
Nee, heb nog nooit iets in de box gehad wat ik daarna wilde kopen. Sterker nog, de meeste producten (behalve een mascara en lipstick) heb ik hooguit een paar keer gebruikt en dus niet eens opgemaakt.

Goeie vraag, en best een eye-opener ;)
Als ze bij TY en de Glossybox slim zijn dan houden ze alle topics op de diverse forums bij. Gratis feedback én je hoeft geen marktonderzoek ofzo ervoor te (laten) doen.

Ik wil ook weer de TY denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven