VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
en wie helpen jullie dan? Bij Morrie volgens mij de boekhouder en bij jou Meave?

Meave, graag gedaan! Ik hoop dat je er wat aan hebt. Proberen kan toch geen kwaad?
Meave, succes morgen!
Spannend!

Vooruit... voor jou ook een eigen bak.

Wel iets Wind! Thanks!

(probeer ook wel een beetje op te letten met eten, want ik durf nu echt niet in iets wat op badkleding lijkt en als het een beetje zonnig wordt, wil ik dat wel graag. Maar virtueel kan geen kwaad,toch?)
Hier idem.. dan is virtueel extra lekker.

Ben begonnen met sporten en zit op de 9e op mijn werk en loop trappen ipv de lift. Goed bezig! En daarnaast gewoon normaal met eten en geen chips, chocolade oid.
En nu ga ik lezen!

Weltrusten voor straks.
Mijn oom doet veel aangiftes voor één van de grote vakbonden en hij schiet altijd te hulp als ik er zelf niet uitkom Nathje.

Dank Wind. Ik had er best vertrouwen in, maar ik heb net wat oefenexamens gemaakt en OEF! Ze gaan dieper in op veronderstelde voorkennis dan ik had verwacht. En dat vind ik niet zo grappig eigenlijk, want veel van die voorkennis mis ik. (Vooral met betrekking tot geld: wat kost onderzoek, wat kost een mediacampagne. Nadeel als je voor een mini-organisatie zonder geld werkt, met dat soort dingen heb ik amper te maken...)
Succes Meave!

Ik ga maar eens vroeg naar bed. Vannacht op ministukje in bed gelegen omdat Japie er bij kwam en die vervolgens steeds bij mij op het kussen wilde liggen (lees gaf om de haverklap een kopstoot) Wel lief trouwens maar ook irritant, haha.
Ohhh, het is nog wel mijn favorietste ijssmaak! Cookie Dough!
Goed hoor Wind, zo kom je er wel. Helemaal van Sonja Bakker afgestapt?

Ik durf in badkleding, ben toch zwanger. Lekker is dat hoor, ik loop gewoon relaxed in mijn bikini door het zwembad. Enige waar ik dan weer ongemakkelijk van word is dat mijn borsten er bijna uitvallen...

Ik heb dorst in water. Koud water.
Ik heb zin in een groot glas cola light. Maar dan slaap ik zo niet.
Aap gaat zijn connecties aanboren, op zijn werk weten ze vast wel iemand voor hulp bij aangifte.

Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je hier niet zelf uitkomt? Ik kan daar slecht tegen, merk ik.
Meave, die voorkennis kun je nu toch niets meer aan doen dus hoef je je nu ook niet meer druk om te maken. Maak er gewoon het beste van!
Shit, ik moest belastingdienst nog bellen over kinderopvangtoeslag!
Ik ook Nathje. Zo ingewikkeld hoeft het toch helemaal niet te zijn?

Je hebt helemaal gelijk Morrie, maar irritant vind ik het wel.
Zo. En nu ga ik weer even verder lezen. Genoeg gelanterfant.
Bij ons is de belastingaangifte de deur uit, gelukkig. Had 'm halverwege maart al gemaild maar kwam laatst de afrekening van de notaris uit december tegen, we kunnen nog wat extra aftrekken ivm kosten financiering nieuwe woning. Scheelt toch weer ongeveer 300 keiharde euro's.

B&J cookie dough, jummie!

Vanmiddag even wezen praten op waarschijnlijk nieuwe school van S&W. Mega grote school, maar maakte toch wel een goede indruk (op mij).
Morrie, jij ziet er vast prachtig uit met je zwangere buikje in je bikini!

Oja, dat feestje van dinsdag bleek een echt BN feestje te zijn. We moesten gewoon langs allemaal cameraploegen en flitsende fotografen. Was echt grappig om mee te maken. Ik zal eens kijken of ik er nog iets van terug kan vinden op internet...
Nathje, ik mag het vast niet zeggen maar ik vind mezelf ook mooi met zwangere buik in bikini . Ik ben echt een blije zwangere merk ik....

Kom je nu ook in de roddelbladen Nathje .

Dropje, helemaal niet aan gedacht dat de kinderen ook naar een andere school moeten. Spannend lijkt me dat.

Zijn ze nou bijna jarig of niet?
Ik hoor net vent aan de telefoon met een collega over een andere, vrouwelijke, collega: 'Volgens mij heeft ze een bezem van de zaak, wat een heks!' U zegt?

Ze zijn idd redelijk bijna jarig, de 22e. Volgende week maar eens uitnodigingen voor de kinderen die ze willen uitnodigen schrijven, zucht. Ben nog steeds in denial wat betreft kinderfeestjes. Eerst nog schoonpa en vent jarig, vandaar dat we er nog helemaal niet mee bezig zijn.

Dinsdag hadden we feedback van de makelaar. 1 bezichtiging was door een stel dat volgens de makelaar enthousiast was, maar verder nog niets gehoord. andere bezichtiging was iemand die ging verhuizen naar onze woonplaats vanwege werk, maar hij zei al meteen dat 'ie er niet mee verder ging omdat 'ie de straat te druk vond. Hm.
Volgens mij ben jij mooi zwanger, Morrie! Afgelopen zaterdag in de sauna was er ook een vrouw die redelijk ver was, mooi vind ik dat altijd.

Heb trouwens iets erg moois en lekkers gezien in ak, sjappoo voor Vrolijk!

Tja, school. Het zou kunnen om op huidige school te blijven met brengen en halen, maar echt leuk voor de kinderen is dat niet, denk ik. Voor hen is het uiteindelijk toch leuker om in de buurt naar school te gaan ivm vriendjes en vriendinnetjes. Eén nadeel van die school is dat ze de komende jaren gaan groeien naar 1400 leerlingen (geen typefout) en een ander nadeel is dat de kleutergroepen op vrijdag vrij zijn, hoe verzinnen ze het....
Ik vind hem leuk van die bezem, die ga ik onthouden.
1400????? Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk. Zoveel hadden wij er niet eens op onze middelbare school

1400???
Is wel erg veel inderdaad. Hier zo'n 100 leerlingen en ik vind het wel prima zo.

Koeka, uit verveling heb ik vandaag wat gebladerd en zowaar twee geeschikte fragmenten gevonden, van mijn favoriete dichtres. Bij een ervan hadden Nipman en ik dezelfde bedenking, maar de ander viel goed in de smaak . Ik ben trouwens ook niet van de songteksten, maar bij Nippi hadden we toch een regel uit een lied (wel een hele bijzondere uiteraard).
Ik hoop niet dat ik in de bladen kom, want dan ben ik voor niets naar binnen getijgerd Morrie

Wel lachen, ik had echt enorm palen van hakken aan en was als de dood dat die zouden blijven steken tussen de waaltjes op straat. En toen zag ik ook nog eens al die poespas. Ik was blij toen ik binnen was. Maar wat lag daar, nog meer waaltjes!

Ik zag wel een item op de site van rtl boulevard maar kan hem niet kijken op deze computer.

Ik ga nu even kijken op AK naar creatie van Vrolijk!

En zeggen dat jezelf mooi vindt mag altijd! Zouden meer mensen moeten doen! (en niet alleen tegen je jongere ik)

Hier zijn kids ook op vrijdagmiddag vrij als ze naar school gaan. In groep 1 en 2 althans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven