TTToT-kluphuis deel 9
zaterdag 23 juni 2012 om 17:05
Welkom in het klubhuis, gepositioneerd op een berg van liefde en vertrouwen.
Kamers zijn naar eigen smaak in te richten en iedere ochtend staat er een heerlijk ontbijtje klaar.
Aan de binnentuin wordt nog gewerkt...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Kamers zijn naar eigen smaak in te richten en iedere ochtend staat er een heerlijk ontbijtje klaar.
Aan de binnentuin wordt nog gewerkt...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
zaterdag 23 juni 2012 om 19:21
Dat kwam helemaal door dat schattige mannetje in Bronbeek... Die maakte van alles in mij los...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 23 juni 2012 om 19:35
quote:Maja82 schreef op 23 juni 2012 @ 19:34:
Voor koffiedrinken in t mooie Z ben ik altijd te porren. Vooral koffie bij De P. Lunchen bij het Koffiehuis is ook niet verkeerd natuurlijk, of chocola eten bij J.
Voor koffiedrinken in t mooie Z ben ik altijd te porren. Vooral koffie bij De P. Lunchen bij het Koffiehuis is ook niet verkeerd natuurlijk, of chocola eten bij J.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 23 juni 2012 om 19:40
quote:missy_acy schreef op 23 juni 2012 @ 19:38:
Daftpunkster heeft nog meegedaan aan de kinder veldslag. Ze stormde op die ridders af met zo een schuimrubber zwaard! Kreeg de slappe lach ervan. Zie het helemaal voor me! Zo'n humptiedumptie met een groot zwaar, voor niks en niemand bang, gaat niet aan de kant, stormt gewoon door, want: Ik ben Dafpunkster, kom maar op!
Daftpunkster heeft nog meegedaan aan de kinder veldslag. Ze stormde op die ridders af met zo een schuimrubber zwaard! Kreeg de slappe lach ervan. Zie het helemaal voor me! Zo'n humptiedumptie met een groot zwaar, voor niks en niemand bang, gaat niet aan de kant, stormt gewoon door, want: Ik ben Dafpunkster, kom maar op!
zaterdag 23 juni 2012 om 19:43
Bomber heeft weer mazzel dit weekend! Vanavond haalt een van mijn collega's/vrienden hem op. Dan blijft hij daar logeren, om vervolgens morgen een hele dag naar het circuit van Zandvoort te gaan voor een Italiaanse dag. Die knul krijgt een topdag!
*had ik al eens gezegd dat een paar van mijn collega's hun gewicht in goud waard zijn, en nog meer?*
*had ik al eens gezegd dat een paar van mijn collega's hun gewicht in goud waard zijn, en nog meer?*
zaterdag 23 juni 2012 om 19:48
zaterdag 23 juni 2012 om 19:49
quote:yezka schreef op 23 juni 2012 @ 19:44:
[...]
Het zullen je ouders maar zijn...
Over een jongetje wiens ouders ieder weekend middeleeuwse gevechten naspelen...
Oh god... nu moet ik he? En ik roep nu al dat dat jongetje een zeikerd is! Zó, ik heb gesproken!
*gaan we er een trashtopic over openen? Of bestaat die al?*
[...]
Het zullen je ouders maar zijn...
Over een jongetje wiens ouders ieder weekend middeleeuwse gevechten naspelen...
Oh god... nu moet ik he? En ik roep nu al dat dat jongetje een zeikerd is! Zó, ik heb gesproken!
*gaan we er een trashtopic over openen? Of bestaat die al?*
zaterdag 23 juni 2012 om 19:55
quote:grobbekuiken schreef op 23 juni 2012 @ 19:53:
[...]
Ja sorry hoor, maar hóe kan een pre-puber nu roepen dat deze hobby stom is... Let wel: buiten rondklooien, kampvuren, zwaarden (in hun geval dan he?), en nog veel meer geklooi in de ruimte. Dat is toch leuk voor élk kind? Toch?
[...]
Ja sorry hoor, maar hóe kan een pre-puber nu roepen dat deze hobby stom is... Let wel: buiten rondklooien, kampvuren, zwaarden (in hun geval dan he?), en nog veel meer geklooi in de ruimte. Dat is toch leuk voor élk kind? Toch?
zaterdag 23 juni 2012 om 20:00
quote:grobbekuiken, 16 minuten geleden
Bomber heeft weer mazzel dit weekend! Vanavond haalt een van mijn collega's/vrienden hem op. Dan blijft hij daar logeren, om vervolgens morgen een hele dag naar het circuit van Zandvoort te gaan voor een Italiaanse dag. Die knul krijgt een topdag!
Dat deed ik vroeger met m'n papa.
Dat deed ik vroeger met m'n papa.
zaterdag 23 juni 2012 om 20:00
Tja, ik denk eigenlijk dat juist pubers zich daar voor schamen, omdat het niet in het plaatje past van "normale" (whatever that may be?) ouders valt. Pubers schamen zich per definitie al voor hun 'ouwelui-met-hopeloze-idëeen'. Als ze zich dan ook nog eens helemaal gaan uitdossen als, wat zijn het eigenlijk? trollen () dan ervaren ze het waarschijnlijk als zeer pijnlijk en dús moet je je schamen. (Psycholgie van huize Grobs hoor).
zaterdag 23 juni 2012 om 20:02
VOor de inwoners in Gelderland: we zijn op TV Gelderland nieuws!
Voor de nietinwoners van Gelderland: http://www.omroepgelderland.nl/
Voor de nietinwoners van Gelderland: http://www.omroepgelderland.nl/