Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
ja gizzie en poez!!!
Poez jij ook veel sterkte, ik hoop dat de uitslagen helemaal tip top in orde zijn!!

Misschien een kleine geruststelling, mijn moeder heeft ook alle stadia van pab doorlopen, eerst een biopsie daarna wat weefsel weghalen(bevriezing) en daana zelfs een operatie om een deel weg te halen. ze was toen 38. moeders is nu 54 en al 14 jaar schoon.

Claire, sarcastisch moet gewoon kunnen hoor en een leuk plaatje plakken ook! Dat maakt het allemaal toch een klein beetje minder zwart, Toch?

Hoe gaat het met jou? Hopenlijk een goede dag gehad?

Iry, vragen mag altijd! wat ik verwacht ga ik hier niet neer zetten want een mens in onzekerheid maakt gekke sprongen.
truste poez!!!
Gizz, dank je wel. Dat stelt me wel een beetje gerust. Ik ben 37... Jij ook heel veel goeds voor morgen he!

en nu gaat Poez echt naar de mand!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Truste poez! Laat je ook weten wat de uitslag straks is?

Sterkte meid.

claire..das weer het andere uiterste,haha!

Giz,ik kan mij er wel wat bij voorstellen wat je angsten zijn.

Ik heb zelf hartritme stoornissen En door mijn eetstoornis vaak een kaliumtekort wat weer een hartaanval of stilstand kan veroorzaken. Als mijn hart het dan weer op zijn heupen heeft ben ik ook altijd angstig.
quote:Gizzie schreef op 04 april 2008 @ 00:54:

Poez jij ook veel sterkte, ik hoop dat de uitslagen helemaal tip top in orde zijn!!

Misschien een kleine geruststelling, mijn moeder heeft ook alle stadia van pab doorlopen, eerst een biopsie daarna wat weefsel weghalen(bevriezing) en daana zelfs een operatie om een deel weg te halen. ze was toen 38. moeders is nu 54 en al 14 jaar schoon.

Claire, sarcastisch moet gewoon kunnen hoor en een leuk plaatje plakken ook! Dat maakt het allemaal toch een klein beetje minder zwart, Toch?

Hoe gaat het met jou? Hopenlijk een goede dag gehad?

.

sarcasme houdt me op de been....kan enorm lachen om grove dingen vooral over mezelf.....zelfspot is soms echt super....ook al kan dat niet altijd...

Ik heb echt een goede dag gehad...moeilijk in woorden te omvatten maar helemaal oke!!

Hoop hetzelfde voor jou morgen...en nogmaals ik zal aan je denken...

veel kracht en sterkte voor jou!!!
Maar pijn op de borst,daar denk je gelijk het ergste bij, Echter kan het zoveel onschuldige oorzaken hebben. Er lopen daar veel spieren,je maag je slokdarm. Ook stress,hyperventilatie etc. Maar het is heel goed dat je je laat onderzoeken. Wat beter weten wat er wel of niet aan de hand is dan onzekerheid en angst.

Ik bedenk mij nu dat mijn laatste berichtje zeer ongepast is op dit moment naar jou toe. Sorry,meid. Maar ik probeer ermee te zeggen dat ik je angst herken en dat dat heel naar is.

Ik hoop dat je uitslagen goed zijn. Maar spanningen zal je wel last van hebben nu. Moet je morgen vroeg?
Jeetje Iry, die angst dat is idd klote
Ik hou ook van sarcasme en zelfspot hoor!

Anders wordt het allemaal zo zwaar. Beetje luchtig maken af en toe werkt zeer verlossend.
I know Iry....
Ja die momenten zijn wel klote. Maar ach..onkruid vergaat niet!

Ik heb inmiddels wel begrepen na 17 jaar destructief gedrag(en nog steeds) dat ik een lichaam van staal heb.
dat waardeer ik ook van jou!! Mister wasabi...lolboerkjes en garpjassen en en en...
daardoor weet ik ook niet echt een gepaste avatar voor jou....ik ga zoeken...
Oh ik was nog niet klaar??

Iry, ik laas nu ook je bericht erna, Ben je nou helemaal beduveld!!!! Jou bericht is verre van ongepast!, juist van iemand die dat ook wel gevoeld heeft is het juist fijn om te horen dat het niet het einde van de wereld is!

Meis, ik spap hoe je het bedoeld en dat vind ik heeel lief

Ook een dikke voor poez en Claire.

Slaap lekker
Ik zie er breekbaarder uit dan ik ben

Das ook altijd lol,iedereen kijkt verbaasd als de mannen die pot appelmoes niet opengedraait krijgen,en ik met mijn kippearmpjes en twee vingers in mijn neus de deksel eraf floep haha!

Niemand durft met mij handje te drukken.
quote:Gizzie schreef op 04 april 2008 @ 01:10:

Oh ik was nog niet klaar??

Iry, ik laas nu ook je bericht erna, Ben je nou helemaal beduveld!!!! Jou bericht is verre van ongepast!, juist van iemand die dat ook wel gevoeld heeft is het juist fijn om te horen dat het niet het einde van de wereld is!

Meis, ik spap hoe je het bedoeld en dat vind ik heeel lief

Ook een dikke voor poez en Claire.

Slaap lekker

Oh gelukkig claire,was even bang dat ik je nog nerveuzer ging maken en dat is wel het laatste wat ik wil.

Slaap lekker lieve meid!

En ik zal aan je denken morgen,ik hoor graag hoe het is geweest.

Ik hoop dat ik een juichende smiley kan plaatsen.

nou dan vind ik deze avatar wel mooi!!
quote:claire123 schreef op 04 april 2008 @ 01:08:

dat waardeer ik ook van jou!! Mister wasabi...lolboerkjes en garpjassen en en en...

Hahaha!

weet je dat ik de naam wasabi tegen woordig veel lees. Maar dan blijkt er iets anders te staan wat erop lijkt.

Ik word een beetje schizofreen van die vent!!
Hey!

Ik kom nog even een kijkje nemen. Maar niet te lang, wat ik moet nog wat dingen doen en heb morgen een drukke dag en daana een druk weekend voor de boeg.

Gizzie, ik hoop dat er niks aan de hand is! En voor Poezewoes hoop ik ook dat de uitslagen meevallen!
nerveus...door jou? nee hoor!! Ik moet altijd glimlachen als ik aan je denk als mama bij de kinderboerderij...met je zoon...Ik vind het leuk en dapper van je!!!
quote:claire123 schreef op 04 april 2008 @ 01:16:

[afbeelding]

nou dan vind ik deze avatar wel mooi!! Hahahaha! cool!....Is ie er ook in een light-versie? dan is het op mijn lijf geschreven
ik duim en ik duim en ik hoop en ik hoop!!! voor gizzie en poez!!!

Dikke vette ;hug;

Soleil!!! heeeej meis!!!
quote:iry schreef op 04 april 2008 @ 01:20:

[...]

Hahahaha! cool!....Is ie er ook in een light-versie? dan is het op mijn lijf geschreven haahaha ja hoor speciaal voor jou....is er een light-versie je mag de halve pot tot je nemen!!!
Ik kan wel eens kijken of ik een avatar voor je kan maken Iry.

Maar dan moet je wel even wat voorkeuren doorgeven.
Oh! ik bedoelde of gizzie nerveus werd van mijn bericht.

Maar fijn om te horen dat ik jou ook niet op de zenuwen werk.

ja shit,het word weer beter weer. de tijd van de kinderboerderij breekt weer aan.

En bedankt claire!! daar word ik dan wel nerveus van,hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven