Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
ach dat kind heeft je effe nodig....en dan ben je er toch?? dat haal ik eruit!!!

Kortom eeen betrokken mama
Je hebt ook gelijk hoor Ity. Het kost me alleen bij alles een paar dagen om me ertoe te zetten.
Ity??? Ik bedoel Iry natuurlijk
quote:claire123 schreef op 04 april 2008 @ 01:38:

[...]

tja god...toch wel...sorry ken het nie helpuh!!!

Nou moe..je had moeten zien hoe ik op dat beest inhakte en verpletterde, en vervolgens bulderend van de lach in de prullebak gooide en hem na spuugde, meedogenloos!!

da was echt nie lief hoor!
. voor jou soliel....ik leef echt met je mee schat!!
quote:_Soleil_ schreef op 04 april 2008 @ 01:42:

Ity??? Ik bedoel Iry natuurlijk Geeft niet hoor soliel
Ik was vanmiddag trouwens ineens zo kwaad. Voor het eerst eigenlijk dat ik zo boos werd. Ik liep te zeulen in de stad, moest boodschappen doen en een cadeautje kopen en kleren voor dat feest en weet ik veel wat allemaal en ik werd kwaad dat ik dat allemaal alleen liep te doen. Dat hij me alles maar alleen laat doen nu. Ik heb verdorie jarenlang voor hem gezorgd, vanalles geregeld, het huishouden op me genomen en noem maar op. Met liefde hoor, daar niet van. Maar nu hij alles in orde heeft -mede dankzij mij- heeft hij me niet meer nodig? Ik moest moeite doen om niet met tranen op mijn wangen door de straten te lopen.
quote:iry schreef op 04 april 2008 @ 01:42:

[...]

Nou moe..je had moeten zien hoe ik op dat beest inhakte en verpletterde, en vervolgens bulderend van de lach in de prullebak gooide en hem na spuugde, meedogenloos!!

da was echt nie lief hoor!

potver...mijn beeld is veranderd!!

maar toch die kinderboerderij hè.....krijg het niet uit mijn netvlies!!! vind het zo vertederend...
quote:_Soleil_ schreef op 04 april 2008 @ 01:41:

Je hebt ook gelijk hoor Ity. Het kost me alleen bij alles een paar dagen om me ertoe te zetten.

Dat weet ik soleil. heel goed zelfs.

Maar ik hoop je een zetje te kunnen geven. Het is beter voor je namelijk.

Wel balen ook dat je nog steeds geen baantje hebt?

Kan je ook niet iets tijdelijk doen? via uitzendburo ofzo?

(hoor de wao-er,geeft tips om aan het werk te komen,niet mijn gebied)
ja soleil....of nu meer soliel....kan het me voorstellen...klotezooi!!!
quote:iry schreef op 04 april 2008 @ 01:42:

[...]

da was echt nie lief hoor! dat is de invloed van Mr wasabi
Ja meid dat is zuur. dat zijn de momenten dat de man met de hamer even langskomt.
Ik ben bezig via o.a. uitzendbureaus, maar daar is ook nog niks uitgekomen. Er is hier gewoon enorm veel werkloosheid.

Alle baantjes waar ze mee komen lijken me ook verschrikkelijk, maar ja, misschien is het wel beter dan niks. Of het is zeker beter dan niks, anders raak ik straks ook nog in de schukden.
Haha claire! daar past die avatar wel heel goed bij!!

evil iry!!

Heb ik nu mijn imago verpest
quote:claire123 schreef op 04 april 2008 @ 01:45:

[...]

potver...mijn beeld is veranderd!!

maar toch die kinderboerderij hè.....krijg het niet uit mijn netvlies!!! vind het zo vertederend... een moeder met haar zoontje...gillend en wel....das toch echt liefde denk ik dan...
Gatver!! ik word mister wasabi!! hij neemt mijn ziel over!
quote:_Soleil_ schreef op 04 april 2008 @ 01:48:

Ik ben bezig via o.a. uitzendbureaus, maar daar is ook nog niks uitgekomen. Er is hier gewoon enorm veel werkloosheid.

Alle baantjes waar ze mee komen lijken me ook verschrikkelijk, maar ja, misschien is het wel beter dan niks. Of het is zeker beter dan niks, anders raak ik straks ook nog in de schukden.lieve schat...ik hoop echt dat je iets vind waarbij je je prettig voelt!!
Haha! claire,vind je dat liefde? nou das meer voor schut.

Maar ik geef toe,ik ben best een lieve mama.
ja mied dat hoop ik ook. al is het niet gelijk ideaal,maar dat je je er prettig bij voelt. al is het baantje niets,maar heb je leuke mensen om je heen waar je je een beetje aan op kan trekken.
quote:iry schreef op 04 april 2008 @ 01:50:

Gatver!! ik word mister wasabi!! hij neemt mijn ziel over!vrouw!!! bel de ggz ggd en alles wat er te vinden is.....doe er iets aan....neem anti psychotica of prychoticum...weet ik het...doe iets!!! de huisartsenpost....ik leef met je mee
Mied????
Ja, dat zou wel fijn zijn claire. Mijn laatste baan was verschrikkelijk en daar ging ik op het eind bijna aa onderdoor, dus daar ben ik wel w
Ja, dat zou wel fijn zijn claire. Mijn laatste baan was verschrikkelijk en daar ging ik op het eind bijna aa onderdoor, dus daar ben ik wel weer bang voor. Maar feit is, dat ik nu gewoon eerst aan de financien moet denken en dan pas aan of het wel leuk is.
quote:claire123 schreef op 04 april 2008 @ 01:53:

[...]

vrouw!!! bel de ggz ggd en alles wat er te vinden is.....doe er iets aan....neem anti psychotica of prychoticum...weet ik het...doe iets!!! de huisartsenpost....ik leef met je mee

(iry rukt kast open,schuift de lightappelmoes opzij,en trekt een paar ap pillen uit het doosje)

Whaaaaa!!!!!!!! ik hoop dat ik op tijd ben.
Ha!

Ik kannie slapen, ofwel, heb het nog niet geprobeert...

Was vandaag zo laat op en wilde vanalles doen. Bij mijn kledingkast uitzoeken is het gestaakt vrees ik.

Vervelend van werk, heb ik vorig jaar ook gehad. Je ertoe zetten te solliciteren... poeh. moeilijk *zucht*

Maar think positive, 't komt echt wel goed! (als je mar actief blijft danne)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven