Laat op het forum?
vrijdag 4 april 2008 om 01:42
vrijdag 4 april 2008 om 01:45
Ik was vanmiddag trouwens ineens zo kwaad. Voor het eerst eigenlijk dat ik zo boos werd. Ik liep te zeulen in de stad, moest boodschappen doen en een cadeautje kopen en kleren voor dat feest en weet ik veel wat allemaal en ik werd kwaad dat ik dat allemaal alleen liep te doen. Dat hij me alles maar alleen laat doen nu. Ik heb verdorie jarenlang voor hem gezorgd, vanalles geregeld, het huishouden op me genomen en noem maar op. Met liefde hoor, daar niet van. Maar nu hij alles in orde heeft -mede dankzij mij- heeft hij me niet meer nodig? Ik moest moeite doen om niet met tranen op mijn wangen door de straten te lopen.
vrijdag 4 april 2008 om 01:45
quote:iry schreef op 04 april 2008 @ 01:42:
[...]
Nou moe..je had moeten zien hoe ik op dat beest inhakte en verpletterde, en vervolgens bulderend van de lach in de prullebak gooide en hem na spuugde, meedogenloos!!
da was echt nie lief hoor!
potver...mijn beeld is veranderd!!
maar toch die kinderboerderij hè.....krijg het niet uit mijn netvlies!!! vind het zo vertederend...
[...]
Nou moe..je had moeten zien hoe ik op dat beest inhakte en verpletterde, en vervolgens bulderend van de lach in de prullebak gooide en hem na spuugde, meedogenloos!!
da was echt nie lief hoor!
potver...mijn beeld is veranderd!!
maar toch die kinderboerderij hè.....krijg het niet uit mijn netvlies!!! vind het zo vertederend...
vrijdag 4 april 2008 om 01:46
quote:_Soleil_ schreef op 04 april 2008 @ 01:41:
Je hebt ook gelijk hoor Ity. Het kost me alleen bij alles een paar dagen om me ertoe te zetten.
Dat weet ik soleil. heel goed zelfs.
Maar ik hoop je een zetje te kunnen geven. Het is beter voor je namelijk.
Wel balen ook dat je nog steeds geen baantje hebt?
Kan je ook niet iets tijdelijk doen? via uitzendburo ofzo?
(hoor de wao-er,geeft tips om aan het werk te komen,niet mijn gebied)
Je hebt ook gelijk hoor Ity. Het kost me alleen bij alles een paar dagen om me ertoe te zetten.
Dat weet ik soleil. heel goed zelfs.
Maar ik hoop je een zetje te kunnen geven. Het is beter voor je namelijk.
Wel balen ook dat je nog steeds geen baantje hebt?
Kan je ook niet iets tijdelijk doen? via uitzendburo ofzo?
(hoor de wao-er,geeft tips om aan het werk te komen,niet mijn gebied)
vrijdag 4 april 2008 om 01:46
vrijdag 4 april 2008 om 01:48
Ik ben bezig via o.a. uitzendbureaus, maar daar is ook nog niks uitgekomen. Er is hier gewoon enorm veel werkloosheid.
Alle baantjes waar ze mee komen lijken me ook verschrikkelijk, maar ja, misschien is het wel beter dan niks. Of het is zeker beter dan niks, anders raak ik straks ook nog in de schukden.
Alle baantjes waar ze mee komen lijken me ook verschrikkelijk, maar ja, misschien is het wel beter dan niks. Of het is zeker beter dan niks, anders raak ik straks ook nog in de schukden.
vrijdag 4 april 2008 om 01:50
vrijdag 4 april 2008 om 01:51
quote:_Soleil_ schreef op 04 april 2008 @ 01:48:
Ik ben bezig via o.a. uitzendbureaus, maar daar is ook nog niks uitgekomen. Er is hier gewoon enorm veel werkloosheid.
Alle baantjes waar ze mee komen lijken me ook verschrikkelijk, maar ja, misschien is het wel beter dan niks. Of het is zeker beter dan niks, anders raak ik straks ook nog in de schukden.lieve schat...ik hoop echt dat je iets vind waarbij je je prettig voelt!!
Alle baantjes waar ze mee komen lijken me ook verschrikkelijk, maar ja, misschien is het wel beter dan niks. Of het is zeker beter dan niks, anders raak ik straks ook nog in de schukden.lieve schat...ik hoop echt dat je iets vind waarbij je je prettig voelt!!
vrijdag 4 april 2008 om 01:53
vrijdag 4 april 2008 om 01:55
quote:claire123 schreef op 04 april 2008 @ 01:53:
[...]
vrouw!!! bel de ggz ggd en alles wat er te vinden is.....doe er iets aan....neem anti psychotica of prychoticum...weet ik het...doe iets!!! de huisartsenpost....ik leef met je mee
(iry rukt kast open,schuift de lightappelmoes opzij,en trekt een paar ap pillen uit het doosje)
Whaaaaa!!!!!!!! ik hoop dat ik op tijd ben.
[...]
vrouw!!! bel de ggz ggd en alles wat er te vinden is.....doe er iets aan....neem anti psychotica of prychoticum...weet ik het...doe iets!!! de huisartsenpost....ik leef met je mee
(iry rukt kast open,schuift de lightappelmoes opzij,en trekt een paar ap pillen uit het doosje)
Whaaaaa!!!!!!!! ik hoop dat ik op tijd ben.
vrijdag 4 april 2008 om 01:55
Ha!
Ik kannie slapen, ofwel, heb het nog niet geprobeert...
Was vandaag zo laat op en wilde vanalles doen. Bij mijn kledingkast uitzoeken is het gestaakt vrees ik.
Vervelend van werk, heb ik vorig jaar ook gehad. Je ertoe zetten te solliciteren... poeh. moeilijk *zucht*
Maar think positive, 't komt echt wel goed! (als je mar actief blijft danne)
Ik kannie slapen, ofwel, heb het nog niet geprobeert...
Was vandaag zo laat op en wilde vanalles doen. Bij mijn kledingkast uitzoeken is het gestaakt vrees ik.
Vervelend van werk, heb ik vorig jaar ook gehad. Je ertoe zetten te solliciteren... poeh. moeilijk *zucht*
Maar think positive, 't komt echt wel goed! (als je mar actief blijft danne)