Laat op het forum?
vrijdag 4 april 2008 om 00:54
Poez jij ook veel sterkte, ik hoop dat de uitslagen helemaal tip top in orde zijn!!
Misschien een kleine geruststelling, mijn moeder heeft ook alle stadia van pab doorlopen, eerst een biopsie daarna wat weefsel weghalen(bevriezing) en daana zelfs een operatie om een deel weg te halen. ze was toen 38. moeders is nu 54 en al 14 jaar schoon.
Claire, sarcastisch moet gewoon kunnen hoor en een leuk plaatje plakken ook! Dat maakt het allemaal toch een klein beetje minder zwart, Toch?
Hoe gaat het met jou? Hopenlijk een goede dag gehad?
Iry, vragen mag altijd! wat ik verwacht ga ik hier niet neer zetten want een mens in onzekerheid maakt gekke sprongen.
Misschien een kleine geruststelling, mijn moeder heeft ook alle stadia van pab doorlopen, eerst een biopsie daarna wat weefsel weghalen(bevriezing) en daana zelfs een operatie om een deel weg te halen. ze was toen 38. moeders is nu 54 en al 14 jaar schoon.
Claire, sarcastisch moet gewoon kunnen hoor en een leuk plaatje plakken ook! Dat maakt het allemaal toch een klein beetje minder zwart, Toch?
Iry, vragen mag altijd! wat ik verwacht ga ik hier niet neer zetten want een mens in onzekerheid maakt gekke sprongen.
vrijdag 4 april 2008 om 00:59
Truste poez! Laat je ook weten wat de uitslag straks is?
Sterkte meid.
claire..das weer het andere uiterste,haha!
Giz,ik kan mij er wel wat bij voorstellen wat je angsten zijn.
Ik heb zelf hartritme stoornissen En door mijn eetstoornis vaak een kaliumtekort wat weer een hartaanval of stilstand kan veroorzaken. Als mijn hart het dan weer op zijn heupen heeft ben ik ook altijd angstig.
Sterkte meid.
claire..das weer het andere uiterste,haha!
Giz,ik kan mij er wel wat bij voorstellen wat je angsten zijn.
Ik heb zelf hartritme stoornissen En door mijn eetstoornis vaak een kaliumtekort wat weer een hartaanval of stilstand kan veroorzaken. Als mijn hart het dan weer op zijn heupen heeft ben ik ook altijd angstig.
vrijdag 4 april 2008 om 01:00
quote:Gizzie schreef op 04 april 2008 @ 00:54:
Poez jij ook veel sterkte, ik hoop dat de uitslagen helemaal tip top in orde zijn!!
.
sarcasme houdt me op de been....kan enorm lachen om grove dingen vooral over mezelf.....zelfspot is soms echt super....ook al kan dat niet altijd...
Ik heb echt een goede dag gehad...moeilijk in woorden te omvatten maar helemaal oke!!
Hoop hetzelfde voor jou morgen...en nogmaals ik zal aan je denken...
veel kracht en sterkte voor jou!!!
.
sarcasme houdt me op de been....kan enorm lachen om grove dingen vooral over mezelf.....zelfspot is soms echt super....ook al kan dat niet altijd...
Ik heb echt een goede dag gehad...moeilijk in woorden te omvatten maar helemaal oke!!
Hoop hetzelfde voor jou morgen...en nogmaals ik zal aan je denken...
veel kracht en sterkte voor jou!!!
vrijdag 4 april 2008 om 01:04
Maar pijn op de borst,daar denk je gelijk het ergste bij, Echter kan het zoveel onschuldige oorzaken hebben. Er lopen daar veel spieren,je maag je slokdarm. Ook stress,hyperventilatie etc. Maar het is heel goed dat je je laat onderzoeken. Wat beter weten wat er wel of niet aan de hand is dan onzekerheid en angst.
Ik bedenk mij nu dat mijn laatste berichtje zeer ongepast is op dit moment naar jou toe. Sorry,meid. Maar ik probeer ermee te zeggen dat ik je angst herken en dat dat heel naar is.
Ik hoop dat je uitslagen goed zijn. Maar spanningen zal je wel last van hebben nu. Moet je morgen vroeg?
Ik bedenk mij nu dat mijn laatste berichtje zeer ongepast is op dit moment naar jou toe. Sorry,meid. Maar ik probeer ermee te zeggen dat ik je angst herken en dat dat heel naar is.
Ik hoop dat je uitslagen goed zijn. Maar spanningen zal je wel last van hebben nu. Moet je morgen vroeg?
vrijdag 4 april 2008 om 01:10
Oh ik was nog niet klaar??
Iry, ik laas nu ook je bericht erna, Ben je nou helemaal beduveld!!!! Jou bericht is verre van ongepast!, juist van iemand die dat ook wel gevoeld heeft is het juist fijn om te horen dat het niet het einde van de wereld is!
Meis, ik spap hoe je het bedoeld en dat vind ik heeel lief
Ook een dikke voor poez en Claire.
Slaap lekker
Iry, ik laas nu ook je bericht erna, Ben je nou helemaal beduveld!!!! Jou bericht is verre van ongepast!, juist van iemand die dat ook wel gevoeld heeft is het juist fijn om te horen dat het niet het einde van de wereld is!
Slaap lekker
vrijdag 4 april 2008 om 01:11
vrijdag 4 april 2008 om 01:14
quote:Gizzie schreef op 04 april 2008 @ 01:10:
Slaap lekker
Oh gelukkig claire,was even bang dat ik je nog nerveuzer ging maken en dat is wel het laatste wat ik wil.
Slaap lekker lieve meid!
En ik zal aan je denken morgen,ik hoor graag hoe het is geweest.
Ik hoop dat ik een juichende smiley kan plaatsen.
Slaap lekker
Oh gelukkig claire,was even bang dat ik je nog nerveuzer ging maken en dat is wel het laatste wat ik wil.
Slaap lekker lieve meid!
En ik zal aan je denken morgen,ik hoor graag hoe het is geweest.
Ik hoop dat ik een juichende smiley kan plaatsen.
vrijdag 4 april 2008 om 01:17
vrijdag 4 april 2008 om 01:22