Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
sorry
Diploma's zeggen niet altijd wat hoor soleil. Mijn vriend heeft ook geen enkele opleiding afgemaakt. Maar door veel omhoog klimmen en jobhoppen(krijg ik altijd de zenuwen van)

Heeft ie het ver geschopt. En daarnaast heeft hij nog een eigen kantoor.

Ik heb ook geen diploma's,maar ik heb het ook niet vergeschopt,dus dat is niet echt een opsteker,haha!
Mijn forumnaam bestaat trouwens uit de voorletter van mijn drie kids, dus heeft wel met mijn lievemamaimago te maken.

Maar mooi ranke sophisticated claire,je wil toch niet gaan vertellen dat je een klein bol boerinneke bent met appelwangen en vlechtjes???
haha jaja niet ver geschopt.....

Nou ik laat dat maar voor wat het is iry....

Soliel.... voor jou....gewoon omdat jet het verdient!!!
Haha,moet aan een liedje denken van een kinderanimatie.

Pieter post, pieter post, met zijn poes verdient de kost....

Vind ik zo'n ranzig liedje
quote:iry schreef op 04 april 2008 @ 02:19:

Mijn forumnaam bestaat trouwens uit de voorletter van mijn drie kids, dus heeft wel met mijn lievemamaimago te maken.

Maar mooi ranke sophisticated claire,je wil toch niet gaan vertellen dat je een klein bol boerinneke bent met appelwangen en vlechtjes???nou dat dacht ik toch wel!!! en wat is daar nou weer mis mee....potver...ik ga er voor staan hoor!!!
ha ladies,

Klinkt goed wat je allemaal gekocht hebt Iry... Je voorjaarsgaderobe lekker aangevult dus. Nou t weer nog.

Ik ga t weekend naar Groningen met vriendinnen. Wordt wel leuk denk ik zo, wel een groot kippehok. *zal de asperientjes maar meenemen*
ik hou van mijn vlechten en zei houden van mij!!!
veel plezier linza!!
quote:iry schreef op 04 april 2008 @ 02:17:

Diploma's zeggen niet altijd wat hoor soleil. Mijn vriend heeft ook geen enkele opleiding afgemaakt. Maar door veel omhoog klimmen en jobhoppen(krijg ik altijd de zenuwen van)

Heeft ie het ver geschopt. En daarnaast heeft hij nog een eigen kantoor.

Ik heb ook geen diploma's,maar ik heb het ook niet vergeschopt,dus dat is niet echt een opsteker,haha!

nee, IK vind dat ook. Diploma's zeggen zeker niet alles. Ik ken hele domme mensen met heel veel diploma's en ik ken mensen met geen enkele opleiding die erg intelligent zijn.

Ik weet ook -jaja, zelfs nu D-X- dat ik heel veel in mijn mars heb. Ik ben intelligent, heb een brede kennis en interesse en kan veel leren en me eigen maken. Helaas hebben werkgevers toch wat meer moeite om voorbij mijn cv te kijken en voorbij die niet-afgemaakte opleiding.

Knap dus dat jouw vriend wel verder heeft weten te komen!
en ik hou van mijn klompen....ik voel ook veel op mien klopmN an!!!
anoniem_51715 wijzigde dit bericht op 04-04-2008 02:25
Reden: tja drentsch
% gewijzigd
Thanks!

Maaruh ben jij zo'n boerinneke dan Claire?

Hoe kom je dan op die nickname? ben wel nieuwsgierig
quote:claire123 schreef op 04 april 2008 @ 02:14:

[...]

vond ik ook super lief soleil!!! doet me ook echt goed!!!

Maar lieve schat...er is geen groepje en die weegschaal laten we voor wat het is...oke??

Geloof in jezelf meid!!! Jij komt er wél!!!! Hoe dan ook!!!!

Zo bedoelde ik het ook niet hoor. Maar ik kan gewoon niet over het onderwerp meepraten zeg maar.

En lief dat je zoveel vertrouwen in me hebt!
Tsja,mijn vriend is een charmeur,met zijn trouwe blauwe ogen en brede lach pakt hij iedereen in. En hij loopt over van zelfvertrouwen,daar ben ik altijd jaloers op.
tja gebrek aan creativiteit was dat....maar ik ben wel een geboren kinderboerderij...boerin....haha
anoniem_51715 wijzigde dit bericht op 04-04-2008 02:28
Reden: sjonge
% gewijzigd
Pfff..claire,ik geloof er niets van!

niet dat daar wat mis mee is natuurlijk,maar dat maak je mij niet wijs,lolbroek.
Ik ook...

Maaruh soms wel een hekel aan van die wijven die zo arrogant en zelfverzekerd doen. Terwijl je weet dat ze zo neurotisch zijn als de pest. haha.

Waarom gaat zelfverzekerdheid zo vaak samen met minder leuke eigenschappen als arrogantie/ bitcherigheid ed?

*zomaar een late-night-hersenspinsel, niks met je charming mannetje te maken dus*
Dat klinkt erg gezellig linza! lekker meiden onder elkaar. maar dat kakelt meestal wel ja,haha!

Ja ik heb zin in het voorjaar en nog meer in de zomer!

Ik haat kou.Slecht voor mijn humeur.

Maar ik stort mij idd vast in de voorjaarskleding,i'm prepared!!!!
Ik vind Pieter Post juist leuk

Als dat eenmaal in mijn kop zit (nu dus) zing ik het dagenlang

O ja, asperientjes meenemen is wel handig. Ik zal ook wel wat alcohol nuttigen dit weekend, vrees ik :-)

En da be ik niet meer gewend. En dan ook nog op maandenlang slecht eten... Dat wordt leuk. Of misschien niet.
toch is het wel een beetje zo....ik ben op een soort boerderij opgegroeit en heb veel .....erg veel respect voor nuchtere boeren...

mijn mams komt van de boerderie en mijn oma.....die heeft een tijd bij ons in huis gewoont...daar heb ik erg veel van geleerd.

Maar idd als je mij zou zien....dan "verdenk" je mij daar niet van haha...

zonder gekheid ik ben er trots op....op mijn afkomst.
quote:iry schreef op 04 april 2008 @ 02:27:

Tsja,mijn vriend is een charmeur,met zijn trouwe blauwe ogen en brede lach pakt hij iedereen in. En hij loopt over van zelfvertrouwen,daar ben ik altijd jaloers op.

O ja, ik ken ook zo iemand. Nog minder opleiding dan ik, maar die gelooft echt zo enorm in zichzelf. Inderdaad om jaloers op te zijn. Die wordt dus ook altijd en overal aangenomen. Moet wel zeggen dat die in een betere branche zit dan ik.

En het is ook een charmeur ja
Die overschreeuwen hun onzekerheid linza. Dat is idd niet altijd prettig om mee om te gaan.

Maar als je daar doorheen kan prikken,zie je vaak dezelfde onzekreheden,alleen gaan hun er anders mee om.
dus lolboerkjes is wel op mij van toepassing haha
Soleil vertel mij, waarom ga jij alcohol nuttigen? (ik kan eigenlijk beter vragen waarom het zo lang geleden is, shame on you ) En wel goed eten he?!

Weekend wordt wel leuk ja, maar superdruk. Wij zijn met zn allen echt zo super aanwezig, maakt niet uit waar, iedereen geniet mee. Ook zin in zomer! Wat is voor jullie t ultieme zomergevoel?

Nou heb ik ook Pieter Post in mn hoofd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven