leuke dingen doen Londen

24-06-2012 14:15 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort met 2 meisjes van 12, 3 dagen naar Londen. We hebben natuurlijk boekjes met bezienswaardigheden maar wie heeft nog leuke tips??
De beste tip is volgens mij: je vraag op de juiste pijler stellen zodat je waarschijnlijk meer toepasselijke reacties krijgt?
Het Nature & History Museum!!

Gratis toegang en onwijs leuk, voor zowel kinderen als volwassenen. Wij hebben er een hele dag doorgebracht en hadden nog geen kwart gezien.

En de dubbeldekkerbus, er rijden nog een paar ouderwetse op twee lijnen (wiki weet welke). Ze rijden op toeristische routes en zijn erg leuk vond ik.
Of zoek je eettips? Wij hebben geweldig en goedkoop (10p/persoon) gegeten in een tentje op eh... hoe het het nou, dat grote plein waar de theaters zitten. Als je wilt kan ik even opzoeken hoe het heette.
Dank alvast voor jullie berichtjes! Ik wil graag de naam van het eettentje weten Evelise.
Borough market op do/vr/zat om maar even op de juiste pijler te blijven. En Camden market. Daar kan je ook supergoed en betaalbaar werelds eten. En wil je 's nachts goed eten? Soho!
Shoppen bij de primark. Weet niet of die twee meiden van shoppen houden, maar bij de primark krijg je veel leuks voor heel weinig geld!
Ik woon (vlakbij) London en liep dit weekend langs Ripley's believe it or not.... leek mij erg leuk voor tieners:

http://www.ripleyslondon.com/
London Eye! Ga rond een uur of half elf s ochtends, nog niet druk kan je heel London zien! En ja shoppen op oxford street primark, hennes, topshop!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven