Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Mijn vriend zit ook in een goede branche hoor. Financieen.

En hij is wel heel pienter. Maar vooral een charmeur inderdaad!

Maarrre, voor mij ook een snotaap hoor! dus ik heb hem onder controle haha!
quote:claire123 schreef op 04 april 2008 @ 02:35:

dus lolboerkjes is wel op mij van toepassing hahahahaha! thats you baby!!
Ik he in mijn werk veel te maken gehad met boeren en daar kun je alleen maar bewondering voor hebben. Wat kunnen die kerels werken zeg. En ze kunnen ook een hoop, het is niet alleen even op een tractortje rondrijden. Die runnen echt een compleet bedrijf in hun eentje. Administratie, boekhouden, deuitvoering van alle taken en noem maar op.

Ook bewondering voor hun vrouwen trouwens, want die zijn echt onmisbaar, die houden vaak het hele gezin draaiende en helpen vaak ook nog mee in het bedrijf.

Ik vond niet altijd alle dingen leuk om te horen (zeker niet bij de veeboeren), maar toch.
quote:linza schreef op 04 april 2008 @ 02:29:

Ik ook...

Maaruh soms wel een hekel aan van die wijven die zo arrogant en zelfverzekerd doen. *is vaak onzekerheid....tja wat moet/ mag je daarmee??
Wijze woorden Iry... maar irritant zijn ze wel ja.
Haha,linza en soleil,ik ook!

Is echt zo'n lied wat in je hofd blijft hangen
quote:iry schreef op 04 april 2008 @ 02:36:

[...]

hahaha! thats you baby!!I know honey!!!
Ik 'moet' daar meestal vrij weinig mee. Negeren is het credo. Maar als het TE erg wordt ze gewoon even op hun plaats zetten. haha.... lekker Evil!
@# soleil.....helemaal mee eensch
hofd???

Wij schrijven hier nachttall linza,ik hoop dat je het begrijpt,haha!
ha, klinkt wel heel evil, en ik ben best aardig...

(meestal dan)
Nachttall??? jawhol!! haha,het wordt weer te erg.
Ik begrijp.

*linza denkt dat ze -bij volgende slapeloze nachten- vaker mee gaat kletsen*
Niet evil hoor linza. gewoon soms onmacht of zelf bescherming,heel menselijk.
ah gut, im Deutsch. Das ist toll ja, schonn war
mister wasabi...lolboerkjes....garpjassen en nachttall....kortom; Ik voel het op mien klopeN aN allemaol
Nou gezellie linza!!

Dan heb je de nachtaal snel onder de knie.

Wij typen hier met sigaret in de ene hand en een glas drinken(gewoon cola light) in de andere, en corrigeren niets.
Ik ben ook een weekendje weg, Linza. Een vriendin van me houdt een feestje. Ze woont ver weg, dus ik blijf daar slapen. Vandaar de alcohol. En het is lang geleden omdat ik de laatste tijd niet veel te vieren had. En een beetje depressief was / ben. En dus voorzichtig heb gedaan met alcohol (ik had nl. in het begin een enorme drang om me te gaan bezatten, haha. Ik heb het niet gedaan hoor). Hoewel ik het met Oud en Nieuw enorm op een zuipen gezet heb, maar ik werd niet eens dronken.

Oh, en van die arrogante vrouwen zijn vervelend ja. Maar volgens mij gaat daar een hoop onzekerheid achter schuil, anders hoeven ze niet zo te (over)schreeuwen. Maar Iry had het over een man en ik ook, en die zijn daarin toch weer anders geloof ik. Die hebben dan gewoon enorm veel vertrouwen in zichzelf, maar hoeven dat niet te laten merken.
en mien vlechten...houden van mien!!! en ik van hunnie
eh ja, onmacht niet echt denk in mijn geval, verbaal behoorlijk weerbaar. (zeker als ik op mijn hoede ben bij mensen)...

irritatie meer, en ben zwaaaaaar allergisch voor mensen die doen alsof ze meer zijn dan anderen!
Ja dochter zit in haar tentamenweek,dus ik spreek alle talen op dit moment. Ze lacht mij alleen uit iedere keer???????
het gaat weer lekker hier, het typen. Wel handig, is een soort geheimtaal zo
linza

soleil....heel veel plezier meis!!!!
Wat zei ik net ook alweer? dat ik maar even langs kwam hier he

Nah, je moet je dochter wat respect bijbrengen iry Jou een beetje uitlachen, dat kan toch niet!
Lekker Soleil, even weg! Maaruh vervelend voor je dat je niet lekker in je vel zit. Hoop dat je er snel uitkomt meis!

Heb ook colalight, maar rook nie. Ik wou eik wel n wijntje maar alle wijn is al opgezopen. alleen 3 lege flessen op aanrecht :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven