Rode poes.

24-06-2012 14:45 91 berichten
Joepie, ik krijg een rode poes. Oh, het is een poepie, met hele lieve ogen. Heb wat foto's gekregen. Koek mal, is ze niet geweldig?

[

I'm in luvvvvvvv
Alle reacties Link kopieren
quote:redband schreef op 24 juni 2012 @ 15:07:

Zo,en het zal netjes zijn als al die andere die zo te keer gingen op de advertentie eens de excuus aanbieden.

Want? Dit verandert iets aan de situatie hoe de andere TO over haar kat praatte?

@Cateautje: ik ben blij dat de poes bij jou een fijn thuis krijgt!
Goed geregeld zo.
Gefeliciteerd Cateautje! Een rode poes, volgens onze DA is dat redelijk uniek, meestal zijn rooien katers.

En je weet het hè? Rooien en valen zijn donderstralen
quote:exces schreef op 24 juni 2012 @ 14:56:

Rood... poes.... Zeker weten? Als ze rood zijn zijn ze heel vaak voorzien van ballen.

Maar he, gefeliciteerd . Katten zijn superleuke beesten.das volledige onzin
Gefeliciteerd!!

Ik dacht eerst dat er een vraag zou komen in de trant van: "Hebben vrouwen met rood haar ook een rode poes?"
Wat een schatje!
Eind goed, al goed. Wat een knapperd is ze.
Erg lief. En ook zo fijn groot: heeeel veel poes om van te houden!
Ah...

Wanneer ga je hem eh haar eh ophalen?
Wat een leukerd! Veel plezier met haar.
quote:grobbekuiken schreef op 24 juni 2012 @ 15:13:

Gefeliciteerd Cateautje! Een rode poes, volgens onze DA is dat redelijk uniek, meestal zijn rooien katers.

En je weet het hè? Rooien en valen zijn donderstralen Mijn Cateautje was ook een rode poes, dus ik weet wat ik kan verwachten.
quote:Courage_ schreef op 24 juni 2012 @ 15:21:

Ah...

Wanneer ga je hem eh haar eh ophalen?ze wordt volgende zondag gebracht.
Wat leuk zeg! Hopelijk is het een lief beestje. Fijn dat men elkaar zo kan helpen!
quote:otrivin schreef op 24 juni 2012 @ 15:32:

Wat leuk zeg! Hopelijk is het een lief beestje. Fijn dat men elkaar zo kan helpen!Er gebeuren vaak mooie dingen hier.
Wij hebben hier thuis ook een rooie, en dat is ook een vrouwtje. Wel een pittige tante. Veel plezier met je nieuwe poes Cateautje
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
quote:Cateautje schreef op 24 juni 2012 @ 15:15:

[afbeelding] Wat een knappe dame. Hoe heet ze?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:redband schreef op 24 juni 2012 @ 15:08:

Voor Cateautje

[afbeelding]
gefeliciteerd! (en ook een beetje gefeliciteerd voor het vorige baasje, je poes heeft volgens mij een prachtige nieuwe plek!)
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 juni 2012 @ 15:37:

[...]

Wat een knappe dame. Hoe heet ze?Merha, dat betekent rood, uit te spreken met een i. Weet niet of ze zo blijft heten.
quote:nettel schreef op 24 juni 2012 @ 15:43:

gefeliciteerd! (en ook een beetje gefeliciteerd voor het vorige baasje, je poes heeft volgens mij een prachtige nieuwe plek!)Komt helemaal goed. Tenzij ze niet tegen murwknuffelen kan, maar dan belt ze maar de poezentelefoon.
quote:redband schreef op 24 juni 2012 @ 15:07:

Zo,en het zal netjes zijn als al die andere die zo te keer gingen op de advertentie eens de excuus aanbieden.

Waarom? De to van dat topic doet de poes weg omdat er een kindje is geboren. Dat is gewoon een slechte reden.

Dat cateautje zo lief is om deze poes over te nemen veranderd niets aan de reden waarom de kat gedumpt wordt.
quote:Prima69 schreef op 24 juni 2012 @ 15:34:

Wij hebben hier thuis ook een rooie, en dat is ook een vrouwtje. Wel een pittige tante. Veel plezier met je nieuwe poes Cateautje Dank je Prima. Mijn Cateautje liep altijd buiten, in het andere huis kon dat, maar hier blijft ze binnen, kan helaas niet anders.
quote:sugarmiss schreef op 24 juni 2012 @ 15:48:

[...]

Waarom? De to van dat topic doet de poes weg omdat er een kindje is geboren. Dat is gewoon een slechte reden.

Dat cateautje zo lief is om deze poes over te nemen veranderd niets aan de reden waarom de kat gedumpt wordt.Ze wordt niet gedumpt. Er wordt te vaak te emotioneel gereageerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven