Laat op het forum?
vrijdag 4 april 2008 om 02:47
Ja daar houd ik ook niet van idd,maar daar prik ik ook wel doorheen,of zet ze even terug. Ik ben ook best wel sterk verbaal.
Mannen zijn idd wel anders. Mijn schat is verre van arrogant. Meer last van hoogmoedswaanzin!! haha. hij dnekt gewoon dat ie alles kan.
Ee badkamer verbouwen in een weekend. een heel huis verbouwen zelf keuken plaatsen,badkamer plaatsen alles schilderen etc,in 6 weken na werktijd,haha..
Die moet ik af en toe terug naar de realiteit fluiten.
maar hij kan wel veel hoor,maakt het alleen nooit helemaal af,grrrrrr!!! zit nog steeds met mooie keuken zonder plinten
Mannen zijn idd wel anders. Mijn schat is verre van arrogant. Meer last van hoogmoedswaanzin!! haha. hij dnekt gewoon dat ie alles kan.
Ee badkamer verbouwen in een weekend. een heel huis verbouwen zelf keuken plaatsen,badkamer plaatsen alles schilderen etc,in 6 weken na werktijd,haha..
Die moet ik af en toe terug naar de realiteit fluiten.
maar hij kan wel veel hoor,maakt het alleen nooit helemaal af,grrrrrr!!! zit nog steeds met mooie keuken zonder plinten
vrijdag 4 april 2008 om 02:48
Thanks Claire. Zoals ik al schreef, zie ik er ontzettend tegenop, maar als ik er ben wordt het vast wel leuk. dat is meestal zo met die dingen. Ik heb mezelf verplicht ernaartoe te gaan. Een beetje onder de mensen komen en wat nieuwe mensen leren kennen is misschien wel goed. En als het niet leuk wordt, jammer dan, dan heb ik het geprobeerd.
vrijdag 4 april 2008 om 02:49
vrijdag 4 april 2008 om 02:51
vrijdag 4 april 2008 om 02:54
quote:linza schreef op 04 april 2008 @ 02:51:
soleil, als je er bent wordt het vast wel leuk!
Hoort een beetje bij t depressief zijn toch, nergens zin in hebben... maar als je niet onder de mensen komt dan kom je er ook nie uit? (weet niet of zo is, denk alleen)
claire, oh en ik mar denken dat je van brutaal houdt hahahahahaha huh??
soleil, als je er bent wordt het vast wel leuk!
Hoort een beetje bij t depressief zijn toch, nergens zin in hebben... maar als je niet onder de mensen komt dan kom je er ook nie uit? (weet niet of zo is, denk alleen)
claire, oh en ik mar denken dat je van brutaal houdt hahahahahaha huh??
vrijdag 4 april 2008 om 02:56
Ik heb dat altijd al een beetje hoor, van tevoren ergens geen zin in hebben. Maar ik ga meestal wel. Ook nu, dat heb ik vanaf het begin gedaan, ook al leek het me helemaal niks. Maar ik vind het nu gewoon eng om te moeten vertellen wat er allemaal gebeurd is het laatste half jaar, dat voelt zo mislukt.