Laat op het forum?
vrijdag 4 april 2008 om 02:58
vrijdag 4 april 2008 om 03:00
vrijdag 4 april 2008 om 03:01
quote:iry schreef op 04 april 2008 @ 03:00:
Nou dit word echt mijn laatste sigaret, en dan ga ik slapen.
Wel haqndig hoor mijn schoonzus,die blèèrt mij wel wakker de hele morgen,haha..
Ach en het is zo'n lieverd!! ik pest haar er ook altijd mee,haha!
Als ik haar aan de telefoon heb houd ik de hoorn altijd een armlengte van mijn oor.herkenbaar....
Nou dit word echt mijn laatste sigaret, en dan ga ik slapen.
Wel haqndig hoor mijn schoonzus,die blèèrt mij wel wakker de hele morgen,haha..
Ach en het is zo'n lieverd!! ik pest haar er ook altijd mee,haha!
Als ik haar aan de telefoon heb houd ik de hoorn altijd een armlengte van mijn oor.herkenbaar....
vrijdag 4 april 2008 om 03:02
*kijkt verschrikt naar strenge Ity*
Ja nou, zo voelt het wel een een beetje hoor, als ik tegenover mensen sta meteen mooi huis, ee goede baan, een man, kinderen en noem maar op. En als ik dan naar mezelf kijk en ik leef nog als een soort student. Ik kan er wel niet veel aan doen, maar het voelt toch wat beschamend.
Ja nou, zo voelt het wel een een beetje hoor, als ik tegenover mensen sta meteen mooi huis, ee goede baan, een man, kinderen en noem maar op. En als ik dan naar mezelf kijk en ik leef nog als een soort student. Ik kan er wel niet veel aan doen, maar het voelt toch wat beschamend.
vrijdag 4 april 2008 om 03:11
quote:iry schreef op 04 april 2008 @ 03:07:
Sins wanneer staat succes gelijk aan mooi huis,goede baan etc?? soleil.
Succes zit in de mens. Als je een mooi, liefdevol en begaan mens bent geworden ben je geslaagd.
Bij deze ...gefeliciteerd meid! je bent gelukt!!
Tja, als je het zo bekijkt
Maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. het is ook niet zo dat ik het perse zo zie, maar zo wordt het gezien door de omgeving en de samenleving. En het waren natuurlijk dingen waar ik mee bezig was en nu dat ik weggevallen is het gewoon even slikken als ik het bij anderen wel allemaal zie. Nogmaals, ik kan het niet zo goed verwoorden. Maar ik voel me gewoon heel klein als ik moet uitleggen hoe en wat er nu allemaal speelt in mijn leven en hoe het dan bij anderen is.
Sins wanneer staat succes gelijk aan mooi huis,goede baan etc?? soleil.
Succes zit in de mens. Als je een mooi, liefdevol en begaan mens bent geworden ben je geslaagd.
Bij deze ...gefeliciteerd meid! je bent gelukt!!
Tja, als je het zo bekijkt
Maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. het is ook niet zo dat ik het perse zo zie, maar zo wordt het gezien door de omgeving en de samenleving. En het waren natuurlijk dingen waar ik mee bezig was en nu dat ik weggevallen is het gewoon even slikken als ik het bij anderen wel allemaal zie. Nogmaals, ik kan het niet zo goed verwoorden. Maar ik voel me gewoon heel klein als ik moet uitleggen hoe en wat er nu allemaal speelt in mijn leven en hoe het dan bij anderen is.