Laat op het forum?
vrijdag 4 april 2008 om 03:36
Nou, ik heb hem nog hoor Claire! Ik had er op geklikt namelijk en dan opent ie in zo'n scherm in Outlook.
Ik zal hem opslaan en dan mail ik je binnenkort wel eens. Als je dat leuk vindt tenminste.
Maar nu moet ik gaan slapen. Of in ieder geval in bed gaan liggen. Anders loop ik straks met wallen op dat feest en dan gaat iedereen me uit de weg. Bovendien moet ik op chic en daar passen wallen ook niet bij hè.
Ik zal hem opslaan en dan mail ik je binnenkort wel eens. Als je dat leuk vindt tenminste.
Maar nu moet ik gaan slapen. Of in ieder geval in bed gaan liggen. Anders loop ik straks met wallen op dat feest en dan gaat iedereen me uit de weg. Bovendien moet ik op chic en daar passen wallen ook niet bij hè.
zaterdag 5 april 2008 om 00:02
Jullie hebben het weer laat gemaakt gisteren , ik hoop dat het vanavond beter gaat met slapen.
Kleine update van deze kant: De foto's zien er goed uit!!
Longen zijn schoon en mijn hart doet ook wat hij moet doen, joepie!!!!
Ik moet nu doorgaan met de meds die ik al had en als er maandag niets veranderd is dan Moet ik dinsdag terugkomen voor meer onderzoeken.
Zijn er al meisjes van de "late club"????
X G
Kleine update van deze kant: De foto's zien er goed uit!!
Longen zijn schoon en mijn hart doet ook wat hij moet doen, joepie!!!!
Ik moet nu doorgaan met de meds die ik al had en als er maandag niets veranderd is dan Moet ik dinsdag terugkomen voor meer onderzoeken.
Zijn er al meisjes van de "late club"????
X G