nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
zaterdag 23 juni 2012 om 08:14
ik bedoelde vooruit inparkeren. met lessen vaak gedaan maaar ik onthou het weer es niet. ik d8 als spiegel bij streep is van het vak waarin je staan wilt, maar volgens mij klopt dat niet, zijspiegel dus bij helft vorige vak? thanks.
mdf: nu snap ik wat je bedoelt. bedankt voor het compliment! ik hoor vaker dat ik leuk schrijf, vandaar dit blog.
nutteloos: mijn vader is vandaag jarig, ga straks naar hem toe.
ik ben a.s. woensdag de lul....
verder: heeft iedereen mijn nieuwe blog al gelezen (die van woensdag)
mdf: nu snap ik wat je bedoelt. bedankt voor het compliment! ik hoor vaker dat ik leuk schrijf, vandaar dit blog.
nutteloos: mijn vader is vandaag jarig, ga straks naar hem toe.
ik ben a.s. woensdag de lul....
verder: heeft iedereen mijn nieuwe blog al gelezen (die van woensdag)
zaterdag 23 juni 2012 om 12:12
@ MP, gefeliciteerd met je vader!
Hier een goede nachtrust gehad, heerlijk lang geslapen en zoon ook. Maar nog steeds erg moe. Man is naar verjaardag, ik heb mezelf netjes afgemeld. Aangezien zoon ook erg moe is, heb ik hem lekker thuis gehouden (tot teleurstelling van sommige familieleden). Zoon schijnt het nodig te hebben, heeft al veel geslapen vanmorgen en nu slaapt hij weer. Erg fijn dat hij goed aangeeft wat hij nodig heeft.
Nu even lekker tijd om niks te doen. De 2e was draait in de machine, de 1e hangt al op, ben best tevreden zo.
Hier een goede nachtrust gehad, heerlijk lang geslapen en zoon ook. Maar nog steeds erg moe. Man is naar verjaardag, ik heb mezelf netjes afgemeld. Aangezien zoon ook erg moe is, heb ik hem lekker thuis gehouden (tot teleurstelling van sommige familieleden). Zoon schijnt het nodig te hebben, heeft al veel geslapen vanmorgen en nu slaapt hij weer. Erg fijn dat hij goed aangeeft wat hij nodig heeft.
Nu even lekker tijd om niks te doen. De 2e was draait in de machine, de 1e hangt al op, ben best tevreden zo.
zaterdag 23 juni 2012 om 13:11
MP, niet de spiegel hoor! Als het midden van het vak halverwege de zijruit is. Dus dan klopt het wel aardig met die spiegel thv de streep. Maar heeft er ook veel mee te maken met hoe vlot je instuurt, en hoe ver je van de vakken afstaat.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zaterdag 23 juni 2012 om 21:28
ok dus zeg maar de achterkant van je stoel/midden van de auto?
mensen hebben ook geadviseerd om het mezelf vooral makkelijk te maken. dat deed ik met de greenwheels gister duidelijk niet, bij de ikea pakte ik het 1e vak, bochtje vooruit.
echter als je ergens recht in kan rijden is dat veel makkelijker.....
nutteloos: ik word a.s wo dus 30. echter dat zie je nog helemaal niet aan me zegt iedereen. dat vind ik dus reuze irritant...
ik voel me namelijk nog 14 en die reactie bevestigd dat (weet dat dat niet zo is maar toch) alleen maar.
wat doe ik daaraan? mn haar grijs verven ?
mensen hebben ook geadviseerd om het mezelf vooral makkelijk te maken. dat deed ik met de greenwheels gister duidelijk niet, bij de ikea pakte ik het 1e vak, bochtje vooruit.
echter als je ergens recht in kan rijden is dat veel makkelijker.....
nutteloos: ik word a.s wo dus 30. echter dat zie je nog helemaal niet aan me zegt iedereen. dat vind ik dus reuze irritant...
ik voel me namelijk nog 14 en die reactie bevestigd dat (weet dat dat niet zo is maar toch) alleen maar.
wat doe ik daaraan? mn haar grijs verven ?
zaterdag 23 juni 2012 om 21:57
Nee, halverwege de bijrijdersruit (de voorste zijruit dus). Maar ik denk wel dat dat klopt met de spiegel bij de lijn, dus dat is misschien wel makkelijker. Maar het makkelijkst is gewoon oefenen en kijken waar je uitkomt, daar vervolgens je moment van sturen op aanpassen. Of gewoon achteruit inparkeren , vind ik persoonlijk makkelijker en je kunt ook nog makkelijker wegrijden dan.
En ja, als je ergens gewoon recht vooruit in kunt rijden, moet je het vooral niet laten. Geen reden om het jezelf moeilijk te maken!
Ik ben inmiddels 31, en dat voel ik me echt niet. Voel me in veel dingen echt nog een groentje ... Maar dat vind ik niet zo erg. Voel me liever jonger dan ouder! Wat je ook kunt doen is je haar meteen pastelblauw verven en in de rollers zetten, gewoon die hele 30 overslaan en op naar de 70 !
En ja, als je ergens gewoon recht vooruit in kunt rijden, moet je het vooral niet laten. Geen reden om het jezelf moeilijk te maken!
Ik ben inmiddels 31, en dat voel ik me echt niet. Voel me in veel dingen echt nog een groentje ... Maar dat vind ik niet zo erg. Voel me liever jonger dan ouder! Wat je ook kunt doen is je haar meteen pastelblauw verven en in de rollers zetten, gewoon die hele 30 overslaan en op naar de 70 !
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zondag 24 juni 2012 om 11:10
dit is de goeie (moest ff anoniem voor iets anders...)
meteen door naar de 70, das een idee
ok dus zo raar is het niet...
maar ik vind het erg irri dat ik altijd jonger word geschat.
ik weet het, vreemd, maar ik vind dat toch.
(ook wel omdat dat mn eigen gedachten bevestigd, maar goed)
nutteloos: vriend moest onverwacht werken, ik heb slecht geslapen en ben reuze sloom. ga dus een poging doen weinig te doen..
meteen door naar de 70, das een idee
ok dus zo raar is het niet...
maar ik vind het erg irri dat ik altijd jonger word geschat.
ik weet het, vreemd, maar ik vind dat toch.
(ook wel omdat dat mn eigen gedachten bevestigd, maar goed)
nutteloos: vriend moest onverwacht werken, ik heb slecht geslapen en ben reuze sloom. ga dus een poging doen weinig te doen..
zondag 24 juni 2012 om 16:57
Hier ook een slome dag; uitgeslapen!!!
Wel nog even gestofzuigd en gedweild, omdat we (redelijk onverwacht) bezoek kregen.
Vakantie is geboekt!!! Joepie!!! Nog 2,5 maand wachten en dan is het zover.
@ MP, ik word ook nog steeds jonger geschat, toen er nog ergens een minimum leeftijd was die ik dan wel haalde, maar que uiterlijk dan weer niet, moest ik mij altijd legitimeren, heel irri, nu vind ik het prima. Als ik ooit 40 ben en ze zeggen dat ik er dan nog uitzie als 30 vind ik het goed. Voel me soms nog gewoon 10, net zoveel kattekwaad in me als vroeger
Ik vind "Oeps" wel heel nutteloos (echte bericht was al weg voor ik hier kwam).
Nutteloos; we kregen bezoek en hadden niks lekkers in huis, ik voel me dan best heel lullig (en den bedoel ik nog niet eens een koekje). Hier geen koekjes, chips of chocolade in huis, teveel verleidingen..... niet goed voor mij en man.
Wel nog even gestofzuigd en gedweild, omdat we (redelijk onverwacht) bezoek kregen.
Vakantie is geboekt!!! Joepie!!! Nog 2,5 maand wachten en dan is het zover.
@ MP, ik word ook nog steeds jonger geschat, toen er nog ergens een minimum leeftijd was die ik dan wel haalde, maar que uiterlijk dan weer niet, moest ik mij altijd legitimeren, heel irri, nu vind ik het prima. Als ik ooit 40 ben en ze zeggen dat ik er dan nog uitzie als 30 vind ik het goed. Voel me soms nog gewoon 10, net zoveel kattekwaad in me als vroeger
Ik vind "Oeps" wel heel nutteloos (echte bericht was al weg voor ik hier kwam).
Nutteloos; we kregen bezoek en hadden niks lekkers in huis, ik voel me dan best heel lullig (en den bedoel ik nog niet eens een koekje). Hier geen koekjes, chips of chocolade in huis, teveel verleidingen..... niet goed voor mij en man.
zondag 24 juni 2012 om 20:06
hihi ja foutje, was ff anoniem voor ander bericht.
dat is altijd een drama, ik vergeet me dan uit te loggen,
en weer in te loggen als ik weer naar dat topic ga.
erg onhandig
relaxed dagje gehad. ik wilde appeltaart maken (vast voor woensdag) maar had niet genoeg appels. toen heb er ipv appel stukjes ananas ingedaan. is erg goed gelukt, je proefde niet dat het geen appel was. experiment gelukt, joehoe!
dat is altijd een drama, ik vergeet me dan uit te loggen,
en weer in te loggen als ik weer naar dat topic ga.
erg onhandig
relaxed dagje gehad. ik wilde appeltaart maken (vast voor woensdag) maar had niet genoeg appels. toen heb er ipv appel stukjes ananas ingedaan. is erg goed gelukt, je proefde niet dat het geen appel was. experiment gelukt, joehoe!
zondag 24 juni 2012 om 20:41
@ MP, klinkt best lekker zo'n ananas-taart. Peer wil ook wel werken. Zelf doe ik graag een grote hand notenmix door de appeltaart heen, maar alleen als ik weet dat er niemand is met een notenallergie.
Hier begon het relaxt, maar toch nog veel gedaan vandaag;
stofzuigen, dweilen, woonkamer opruimen, wc poetsen (zou het opvallen dat ik bezoek kreeg?) Vanavond de was opgevouwen; 3 machines hingen er nog te wachten op me. Nu alles weggewerkt en voldaan!
Morgen weer bezoek, gezellig, heb er zin in!
20.41
Hier begon het relaxt, maar toch nog veel gedaan vandaag;
stofzuigen, dweilen, woonkamer opruimen, wc poetsen (zou het opvallen dat ik bezoek kreeg?) Vanavond de was opgevouwen; 3 machines hingen er nog te wachten op me. Nu alles weggewerkt en voldaan!
Morgen weer bezoek, gezellig, heb er zin in!
20.41
maandag 25 juni 2012 om 08:38
Ies misschien had je er zelf aan gedacht maar wat dacht je van ff naar de tandarts??
zit nu nog in pyama, vanmiddag werken.
ik weet mn cadeautje al van mn pa: joepie!!!!!! ik mag weer
parachutespringen woensdag!! m.a.w: met een leeg hoofd mijn 31 levensjaar in
ik vind dat ik het wel declareren kan bij de zorgverzekering aangezien het een therapeutische werking heeft op mij, hihi...
nutteloos: ik wil in een nieuw boek beginnen, maar ik begin maar niet... moet er toch een x tijd voor maken...
zit nu nog in pyama, vanmiddag werken.
ik weet mn cadeautje al van mn pa: joepie!!!!!! ik mag weer
parachutespringen woensdag!! m.a.w: met een leeg hoofd mijn 31 levensjaar in
ik vind dat ik het wel declareren kan bij de zorgverzekering aangezien het een therapeutische werking heeft op mij, hihi...
nutteloos: ik wil in een nieuw boek beginnen, maar ik begin maar niet... moet er toch een x tijd voor maken...
maandag 25 juni 2012 om 12:50
maandag 25 juni 2012 om 13:07
maandag 25 juni 2012 om 13:22
Zoon kwam eerst om 6.30 uur voor een voeding, daarna leg ik hem op mijn vrije dagen nog terug en dat vindt hij prima.
@ MP, ik kon voor de komst van zoon ook niet bedenken dat ik vroeg zou opstaan, zonder enig probleem. En ja nu zoon er is, doe ik het. Ik ben dus vandaag (op mijn vrije dag) om 6.30 uur opgestaan.
Heb al veel gedaan; was draait, boodschappen gedaan, wc gepoetst, opgeruimd, zoon gebadderd, zoon verkleed en mezelf ook na wat spuugwerk, klaar voor het bezoek!!
@ MP, ik kon voor de komst van zoon ook niet bedenken dat ik vroeg zou opstaan, zonder enig probleem. En ja nu zoon er is, doe ik het. Ik ben dus vandaag (op mijn vrije dag) om 6.30 uur opgestaan.
Heb al veel gedaan; was draait, boodschappen gedaan, wc gepoetst, opgeruimd, zoon gebadderd, zoon verkleed en mezelf ook na wat spuugwerk, klaar voor het bezoek!!
maandag 25 juni 2012 om 18:41
dat zijn voor mij ook niet hele rare tijden.
ik ben een zeldzaam ochtendmens en ben nog
wel eens wakker op dat tijdstip. verschil is wel dat ik (als ik vrij ben) nog wel een paar uur kan lamballen.
met een kleine gaat dat natuurlijk niet op...
nutteloos: zou ik nog oliebollen in huis hebben? morgen is mijn ouwejaar
nog 2 dagen een twintiger.... ik moet toegeven dat ik het eigenlijk
wel cool vind dat ik 30 word, hihi...
ps heeft iedereen al ge-missphoebe-weblogd?? van mdf weet ik het, en isa ook geloof ik...
ik ben een zeldzaam ochtendmens en ben nog
wel eens wakker op dat tijdstip. verschil is wel dat ik (als ik vrij ben) nog wel een paar uur kan lamballen.
met een kleine gaat dat natuurlijk niet op...
nutteloos: zou ik nog oliebollen in huis hebben? morgen is mijn ouwejaar
nog 2 dagen een twintiger.... ik moet toegeven dat ik het eigenlijk
wel cool vind dat ik 30 word, hihi...
ps heeft iedereen al ge-missphoebe-weblogd?? van mdf weet ik het, en isa ook geloof ik...
maandag 25 juni 2012 om 20:55
ik ben een typisch avondmens, maar nu steeds vaker dat ik enigzins vrjiwillig vroeg op sta. Gelukkig is zoon een hele makkelijke en als ik wil uitslapen, dan leg ik na een voeding zoon gewoon terug in bed. Dan is half 10/10 uur wel haalbaar.
Hier net even een moment dat ik onze lieftallige buurman wel wat zou willen aandoen. Buurman is druk in de tuin met een of ander herriemakend apparaat. En nog geen 5 minuten later ligt zoon hartverscheurend zielig te huilen in bed; wakker geschrokken van de enorme herrie. Druk bezig geweest zoon te kalmeren en weer in bed te krijgen, want op een kort hazeslaapje kan hij normaal wel weer even door. Keep fingers crossed dat het nu gelukt is.
Hier net even een moment dat ik onze lieftallige buurman wel wat zou willen aandoen. Buurman is druk in de tuin met een of ander herriemakend apparaat. En nog geen 5 minuten later ligt zoon hartverscheurend zielig te huilen in bed; wakker geschrokken van de enorme herrie. Druk bezig geweest zoon te kalmeren en weer in bed te krijgen, want op een kort hazeslaapje kan hij normaal wel weer even door. Keep fingers crossed dat het nu gelukt is.
woensdag 27 juni 2012 om 07:02
Gefeliciteerd met je 'nieuwjaar' MP! Fijne dag vandaag! Moet je werken? Of lekker vrij?
Nutteloos: ben inmiddels al 2 kg kwijt, en niet van plan ze nog terug te vinden. Broekriem kan al een gaatje strakker, en das niet verkeerd in deze tijd .
Nou even ontbijten en klaarmaken voor werk.
Nog nuttelozer: alleen zondag kunnen uitslapen. Alle andere dagen tussen 6 en 6:30 op. Ik begin het te merken, ben absoluut geen ochtendmens!
Nutteloos: ben inmiddels al 2 kg kwijt, en niet van plan ze nog terug te vinden. Broekriem kan al een gaatje strakker, en das niet verkeerd in deze tijd .
Nou even ontbijten en klaarmaken voor werk.
Nog nuttelozer: alleen zondag kunnen uitslapen. Alle andere dagen tussen 6 en 6:30 op. Ik begin het te merken, ben absoluut geen ochtendmens!
woensdag 27 juni 2012 om 10:34
Hi dames,
Ik heb een heerlijk weekend gehad, zelfs een beetje verbrand op mn neus! Wie had dat gedacht met de voorspellingen.
Gefeliciteerd MP! En wauw, parachutespringen, dat is zoooo gaaf! Zou t dolgraag nog een keer doen!
Hoe gaat t met je tand, Isa?
Die tip van inparkeren ga ik ook nog maar eens oefenen btw...
Ik heb een heerlijk weekend gehad, zelfs een beetje verbrand op mn neus! Wie had dat gedacht met de voorspellingen.
Gefeliciteerd MP! En wauw, parachutespringen, dat is zoooo gaaf! Zou t dolgraag nog een keer doen!
Hoe gaat t met je tand, Isa?
Die tip van inparkeren ga ik ook nog maar eens oefenen btw...
woensdag 27 juni 2012 om 13:39
HIEPERDEPIEPHOERAAAAA!!!!! MissP is 30 geworden! (en hangt nu ergens tussen hemel en aarde). Parachutespringen lijkt me geweldig en doodeng. Hoe was het?
Vanmiddag mag ik naar de tandarts. Hopelijk kan hij de pijn dan wegnemen.
Inparkeren blijft mijn nachtmerrie. Het gaat langzaam beter. Als ik moe ben, lukt het bijna niet. Als ik fit ben, kan ik hem in één keer prachtig indraaien. Blijft raar, dat ruimtelijk inzicht.
Ben weer een keer onderuit gegaan met een auditie. En ik heb meteen een afspraak gemaakt met de huisarts voor een verwijsbrief. Ik wil nu hulp om mijn angst te overwinnen.
Vanmiddag mag ik naar de tandarts. Hopelijk kan hij de pijn dan wegnemen.
Inparkeren blijft mijn nachtmerrie. Het gaat langzaam beter. Als ik moe ben, lukt het bijna niet. Als ik fit ben, kan ik hem in één keer prachtig indraaien. Blijft raar, dat ruimtelijk inzicht.
Ben weer een keer onderuit gegaan met een auditie. En ik heb meteen een afspraak gemaakt met de huisarts voor een verwijsbrief. Ik wil nu hulp om mijn angst te overwinnen.