Wie heeft de tip? Weekendje weg..

25-06-2012 13:59 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over twee weken wil een weekendje weg in NL belgie of duitsland, max 3 uur rijden van Amsterdam.

Mag lekker kneuterig zijn of leuke stad. (Antwerpen, Brussel, Maastricht en Keulen al gehad).

Iemand leuke ervaringen/ tips voor mij??
Gent!
Düsseldorf!
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Dusseldorf? Net even anders dan Keulen met heerlijke terrasjes langs de Rijn, waar je lekker mensen kan kijken met biertje/ wijntje/frisje. Dat wat in Keulen "mist", zeg maar.

En met de Ko natuurlijk, mega sjieke shopstraat.
Gent,zeker weten! :-)
quote:maantje91 schreef op 25 juni 2012 @ 14:00:

Gent!Gent is echt superleuk!~!
Gent ken ik ook al erg goed. Maar zeker goede tip :-)

Dusseldorf?? Is dat echt leuk?
Dusseldorf is dus echt echt leuk! Leuker dan Keulen (vind ik). Voornamelijke Qua shoppen en terrasjes. Is Bremen nog een optie? Ook leuk.
Brugge al gehad?
Schier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hé of een waddeneiland?
Oh joh wat goed ik zit al te zoeken op B&B's in Dusseldorf en Bremen. Allemaal wel redelijk betaalbaar, zeker goede optie!

En in Nederland? In het oosten of noorden ergens nog wat te beleven?

Bedenk me net dat ik heel de wereld over heb gereisd maar van mijn eigen landje nog zo weinig heb gezien!
Gent!

Of de Belgische kust, altijd leuk.
quote:camry schreef op 25 juni 2012 @ 14:08:

Gent!

Of de Belgische kust, altijd leuk.Kan je wat specifieker zijn? Waar aan de kust? Is Knokke bijvoorbeeld leuk?
Vlieland
friesche meren, lekker bootje varen.

Nijmegen

Den Bosch.
Voor Düsseldorf kan ik je het VIP Hotel aanbevelen..hotel in Amerikaanse stijl met eigen parkeergarage eronder. Redelijke kamers, goed ontbijt en goede ligging (ca. 8 minuutjes lopen van station).
Groningen? Haarlem schijnt ook leuk te zijn.

In Dusseldorf ben ik paar jaar terug in heel leuke b&b/ hotelletje geweest: sir&lady winsor (iets in die trant). Was toen incl minibar met drankjes, leuk! En redelijk dichtbij treinstation ( er gaat een ideale intercity vanuit adam/utrecht/arnhem).

Ik heb nu ook zin in weekendje weg.
Weekendje Londen is trouwens ook leuk..naar Hoek van Holland rijden en daar parkeren. Als voetpassagier kost het niet veel en dan kun je 2x op de boot slapen en 1x in Londen, dus vrijdagavond vertrekken, zaterdagochtend in Londen, daar overnachten en zondagavond weer op de boot.
Thanx ladies ik heb al superveel inspiratie! Fijn toch zo'n forum :-)

@ schorpientje Ik zal even kijken, klinkt goed!

@ Engeltje79. Groningen is ook een goeie! Ben wel eens geweest maar heel lang geleden. Haarlem is zeker leuk maar kom ik heel vaak (is ook maar 15 min met de trein dus te dichtbij! :-)

Snap dat je nu ook zin hebt, is zo lekker om samen even helemaal weg te gaan. Ben vorige maand met vriendin naar budapest geweest, ook echt een aanrader!

@ Emma 85 Waddeneilanden helemaal niet aan gedacht! Heb wel het iddee dat het nogal een onderneming is voor maar 2 dagen. Weet je ook leuk adresje?
Gent én Brugge én de kust!

Wanneer ga je trouwens? De Gentse Feesten zijn ergens midden juli nl., moet je van houden.

Reis je met het OV? Het is vanaf Antwerpen 50 minuten naar Gent, en dan zo'n 15/20 minuten naar Brugge en 15/20 minuten naar Oostende, dan ben je vrijwel meteen aan zee!
Dusseldorf, Arnhem, Nijmegen, Enschede, Groningen of Maastricht?

Ik vind het allemaal leuke steden in elk geval.

Wat vind je leuk om te doen tijdens een weekendje?
@ saracenen. we gaan 6 tot 9 juli. Gentse feesten zou leuk zijn, we zijn er alleen al een keer geweest samen. Gaan we toch liever voor iets nieuws, jouw belgische kust verhaal klinkt goed. We gaan met de auto dus helemaal makkelijk dan :-).

@ Marloes. Ja is lastig kiezen dan he? we gaan vooral lekker shoppen, wandelen, uit eten en naar de kroeg. 1 dagje stad en dan 1 natuur is ideaal. Dan is
quote:Boertje037 schreef op 25 juni 2012 @ 14:31:

\

@ Emma 85 Waddeneilanden helemaal niet aan gedacht! Heb wel het iddee dat het nogal een onderneming is voor maar 2 dagen. Weet je ook leuk adresje?

Schiermonnikoog Hotel van der Werff

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou naar Maastricht gaan. Heerlijke stad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven