Wie heeft de tip? Weekendje weg..
maandag 25 juni 2012 om 14:07
maandag 25 juni 2012 om 14:13
maandag 25 juni 2012 om 14:14
Groningen? Haarlem schijnt ook leuk te zijn.
In Dusseldorf ben ik paar jaar terug in heel leuke b&b/ hotelletje geweest: sir&lady winsor (iets in die trant). Was toen incl minibar met drankjes, leuk! En redelijk dichtbij treinstation ( er gaat een ideale intercity vanuit adam/utrecht/arnhem).
Ik heb nu ook zin in weekendje weg.
In Dusseldorf ben ik paar jaar terug in heel leuke b&b/ hotelletje geweest: sir&lady winsor (iets in die trant). Was toen incl minibar met drankjes, leuk! En redelijk dichtbij treinstation ( er gaat een ideale intercity vanuit adam/utrecht/arnhem).
Ik heb nu ook zin in weekendje weg.
maandag 25 juni 2012 om 14:20
Weekendje Londen is trouwens ook leuk..naar Hoek van Holland rijden en daar parkeren. Als voetpassagier kost het niet veel en dan kun je 2x op de boot slapen en 1x in Londen, dus vrijdagavond vertrekken, zaterdagochtend in Londen, daar overnachten en zondagavond weer op de boot.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
maandag 25 juni 2012 om 14:31
Thanx ladies ik heb al superveel inspiratie! Fijn toch zo'n forum 
@ schorpientje Ik zal even kijken, klinkt goed!
@ Engeltje79. Groningen is ook een goeie! Ben wel eens geweest maar heel lang geleden. Haarlem is zeker leuk maar kom ik heel vaak (is ook maar 15 min met de trein dus te dichtbij!
Snap dat je nu ook zin hebt, is zo lekker om samen even helemaal weg te gaan. Ben vorige maand met vriendin naar budapest geweest, ook echt een aanrader!
@ Emma 85 Waddeneilanden helemaal niet aan gedacht! Heb wel het iddee dat het nogal een onderneming is voor maar 2 dagen. Weet je ook leuk adresje?
@ schorpientje Ik zal even kijken, klinkt goed!
@ Engeltje79. Groningen is ook een goeie! Ben wel eens geweest maar heel lang geleden. Haarlem is zeker leuk maar kom ik heel vaak (is ook maar 15 min met de trein dus te dichtbij!
Snap dat je nu ook zin hebt, is zo lekker om samen even helemaal weg te gaan. Ben vorige maand met vriendin naar budapest geweest, ook echt een aanrader!
@ Emma 85 Waddeneilanden helemaal niet aan gedacht! Heb wel het iddee dat het nogal een onderneming is voor maar 2 dagen. Weet je ook leuk adresje?
maandag 25 juni 2012 om 14:41
maandag 25 juni 2012 om 15:00
@ saracenen. we gaan 6 tot 9 juli. Gentse feesten zou leuk zijn, we zijn er alleen al een keer geweest samen. Gaan we toch liever voor iets nieuws, jouw belgische kust verhaal klinkt goed. We gaan met de auto dus helemaal makkelijk dan
.
@ Marloes. Ja is lastig kiezen dan he? we gaan vooral lekker shoppen, wandelen, uit eten en naar de kroeg. 1 dagje stad en dan 1 natuur is ideaal. Dan is
@ Marloes. Ja is lastig kiezen dan he? we gaan vooral lekker shoppen, wandelen, uit eten en naar de kroeg. 1 dagje stad en dan 1 natuur is ideaal. Dan is
maandag 25 juni 2012 om 15:03
quote:Boertje037 schreef op 25 juni 2012 @ 14:31:
\
Schiermonnikoog Hotel van der Werff
\
Schiermonnikoog Hotel van der Werff
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!