sms email whatsapp
dinsdag 26 juni 2012 om 14:04
mijn man en ik smsen, appen en mailen nog wel eens leuke/lekkere dingen naar elkaar... maar me fantasie is een beetje op iemand een leuk onderwerp plek of iets??
en zijn er meerdere die dit soort dingen met hun man vrouw vriend vriendin doen??
bij ons zijn de smsje vrijlang meerdere achter elkaar en we maken ook geregeld elkaars verhalen af..
heerlijk we kunnen hier bijde van genieten en elkaar zo de hele dag al opwinden en als we dat savonds alles zijn gaat het er ook heerlijk aan toe!
en zijn er meerdere die dit soort dingen met hun man vrouw vriend vriendin doen??
bij ons zijn de smsje vrijlang meerdere achter elkaar en we maken ook geregeld elkaars verhalen af..
heerlijk we kunnen hier bijde van genieten en elkaar zo de hele dag al opwinden en als we dat savonds alles zijn gaat het er ook heerlijk aan toe!
dinsdag 26 juni 2012 om 14:43
dinsdag 26 juni 2012 om 16:11
Het valt op: Elke keer als er een topic wordt geopend met slecht Nederlands én er wordt iets van gezegd, dan is het antwoord 9 van de 10 keer: Ik ben dyslectisch.
Als je dat echt bent, haal dan je tekst door een spellingscontrole, dan ben je van dat gezeur af...
Maak een foto van jezelf in lingerie en mail die mee...
Als je dat echt bent, haal dan je tekst door een spellingscontrole, dan ben je van dat gezeur af...
Maak een foto van jezelf in lingerie en mail die mee...
dinsdag 26 juni 2012 om 19:49