Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
vrijdag 28 maart 2008 om 23:49
quote:shining schreef op 28 maart 2008 @ 23:17:
Hij ging veel beter eten. Hij snurkte niet meer, en niet zo veel ziek meer.
Dit schrijft ze in dezelfde post.
Toch apart dat je beter gaat eten als je geen keel meer hebt?Misschien proefde hij doordat hij ook geen neus meer had en het nu rechtstreeks in de slokdarm kon mikken niet meer hoe het smaakte?
Hij ging veel beter eten. Hij snurkte niet meer, en niet zo veel ziek meer.
Dit schrijft ze in dezelfde post.
Toch apart dat je beter gaat eten als je geen keel meer hebt?Misschien proefde hij doordat hij ook geen neus meer had en het nu rechtstreeks in de slokdarm kon mikken niet meer hoe het smaakte?
zaterdag 29 maart 2008 om 22:54
quote:xxx schreef op 29 maart 2008 @ 21:12:
wij hopen nu zwanger te worden (of beter gezegd ik wil zwanger worden wij willen in verwachting zijn)
Op een topic voor jonge (braak) mama's..
Ik zal wel te oud zijn om te snappen wat het verschil is
Overigens schijnt er een man 5 maanden zwanger te zijn:
linkje
wij hopen nu zwanger te worden (of beter gezegd ik wil zwanger worden wij willen in verwachting zijn)
Op een topic voor jonge (braak) mama's..
Ik zal wel te oud zijn om te snappen wat het verschil is
Overigens schijnt er een man 5 maanden zwanger te zijn:
linkje
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 30 maart 2008 om 11:31
zaterdag 5 april 2008 om 17:52
quote:girl-1983 schreef op 25 maart 2008 @ 19:55:
[...]
Pruil Miss Mara. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat bij jaloezie geen (of niet perse) misgunnen inzit en bij afgunst wel (maar dit kan ik ook verkeerd in mn hoofd hebben zitten).
En hoezo zouden een uur en 60 minuten hetzelfde zijn??!! Ach, trek het je maar niet aan Girl! Dit is ook een soort Hall of Fame natuurlijk! Maar volgens mij bedoelde je met afgunst idd iemand iets misgunnen, terwijl afgunst synoniem is aan jaloezie. (zelf ook willen hebben wat een ander heeft, zonder hem of haar dat te misgunnen). Lekker hoor, even de taalpurist uithangen!
[...]
Pruil Miss Mara. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat bij jaloezie geen (of niet perse) misgunnen inzit en bij afgunst wel (maar dit kan ik ook verkeerd in mn hoofd hebben zitten).
En hoezo zouden een uur en 60 minuten hetzelfde zijn??!! Ach, trek het je maar niet aan Girl! Dit is ook een soort Hall of Fame natuurlijk! Maar volgens mij bedoelde je met afgunst idd iemand iets misgunnen, terwijl afgunst synoniem is aan jaloezie. (zelf ook willen hebben wat een ander heeft, zonder hem of haar dat te misgunnen). Lekker hoor, even de taalpurist uithangen!
zaterdag 5 april 2008 om 20:28
quote:MissMara schreef op 05 april 2008 @ 17:52:
[...]
Ach, trek het je maar niet aan Girl! Dit is ook een soort Hall of Fame natuurlijk! Maar volgens mij bedoelde je met afgunst idd iemand iets misgunnen, terwijl afgunst synoniem is aan jaloezie. (zelf ook willen hebben wat een ander heeft, zonder hem of haar dat te misgunnen). Lekker hoor, even de taalpurist uithangen!
Idd, je moet hier wel een keer gestaan hebben wil je een 'echte' forummer zijn (ik trek het me op zich niet echt aan hoor; heb alleen altijd nogal de neiging mezelf te verklaren, dús....)
En je mag van mij ook best de taalpurist uithangen hoor; had de betekenis van afgunst gewoon ietwat verkeerd (zoals je idd omschrijft) opgeslagen in mn geheugen (nu opgeslagen: jaloezie=afgunst=hetzelfde!! )
[...]
Ach, trek het je maar niet aan Girl! Dit is ook een soort Hall of Fame natuurlijk! Maar volgens mij bedoelde je met afgunst idd iemand iets misgunnen, terwijl afgunst synoniem is aan jaloezie. (zelf ook willen hebben wat een ander heeft, zonder hem of haar dat te misgunnen). Lekker hoor, even de taalpurist uithangen!
Idd, je moet hier wel een keer gestaan hebben wil je een 'echte' forummer zijn (ik trek het me op zich niet echt aan hoor; heb alleen altijd nogal de neiging mezelf te verklaren, dús....)
En je mag van mij ook best de taalpurist uithangen hoor; had de betekenis van afgunst gewoon ietwat verkeerd (zoals je idd omschrijft) opgeslagen in mn geheugen (nu opgeslagen: jaloezie=afgunst=hetzelfde!! )
zondag 6 april 2008 om 00:03
zondag 6 april 2008 om 01:56
Hij zoent met zijn mond dicht en voor hem is goede sex een stijve hebben waar ik dan zonder bovenop mag zitten, hij komt binnen twee minuten klaar zonder mij aangeraakt te hebben en dan is het voor hem ook echt klaar.
Ik denk nog even na wat zonder bovenop zitten is. De rest is mij duidelijk.
Ik denk nog even na wat zonder bovenop zitten is. De rest is mij duidelijk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 11 april 2008 om 21:23
zaterdag 12 april 2008 om 21:22
Sinds een paar maanden zijn we op zoek naar onze bank. Helaas kunnen we hem niet vinden... Ja, we hebben er eentje gevonden, die was euro! Dat vonden we een beetje overdreven... Voor wie hem kennen, het was de Free Living van Linteloo.
en nu vraagt to naar een vergelijkbare bank voor de halve prijs...
en nu vraagt to naar een vergelijkbare bank voor de halve prijs...