Het is uit :'(

27-06-2012 00:32 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou... Gisteren opende ik nog een topic dat ik zo bezorgd was, vandaag is het uit... Ik zag het van mijlen ver aankomen eigenlijk, maar ik ben kapot... :'(
Heb je topic van gisteren niet gezien, wat is er gebeurd?
Gisteren reageerde ze maar niet op haar telefoon en ik was bezorgd omdat ze normaal altijd ff zei waar ze was en nu dus niet.
quote:sjors03 schreef op 27 juni 2012 @ 00:34:

Gisteren reageerde ze maar niet op haar telefoon en ik was bezorgd omdat ze normaal altijd ff zei waar ze was en nu dus niet.Heb je topic gevolgd gister. Waarom is het uit dan? Hebben jullie ruzie gehad?
Ah.. Dus je bezorgdheid van gister was eigenlijk niet zozeer omdat je bang was dat er iets gebeurd zou zijn onderweg?
Nee, het is gewoon op. We houden nog van elkaar maar niet meer op 'die' manier. Ik had nog wel (weer) willen proberen, maar zij niet.
Ach wat rot, had je topic gisternacht gelezen toen het al opgelost was. Je schrijft (weer) neem aan dat je hiermee bedoeld dat het eerder is gebeurd. Soms is het beter dat het over is als het niet wilt lukken hoe rot het ook is dan. Ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen!

Liefs
@ Waldorff, juist wel xD voor mijn gevoel ging het juist weer goed tussen ons. Die bezorgdheid was echt omdat ik bang was dat ze gevallen was ofzo.
Ohhh oke Wat jammer voor je :( maar als het niet meer van twee kanten komt houdt het op. Sterkte
Soms is houden van niet meer genoeg helaas :( Veel sterkte en hopelijk heb je lieve mensen om je heen die je er een beetje doorheen kunnen slepen.
Het is eigenlijk al een tijdje alsof we gewoon vriendinnen zijn, maar nu het is uitgesproken moet ik dat loslaten en dat vind ik zo moeilijk
Ik zit nu in een soort 'ik wil nooit meer een nieuwe man/vrouw' mood... Hoe kom ik daar vanaf?

Mijn grootste angst is me overkomen, ik ben verlaten
Hee Sjors,

Het is nu gewoon even verschrikkelijk en waarschijnlijk doet alles je nu aan haar denken, muziek, straatnamen whatever en voelt het alsof het nooit meer over gaat. Maar trust me, op een gegeven moment (week, weken, maand) wordt je s ochtends wakker en voel je je ok! Het komt goed!
quote:kersenpit87 schreef op 02 juli 2012 @ 11:29:

Hee Sjors,

Het is nu gewoon even verschrikkelijk en waarschijnlijk doet alles je nu aan haar denken, muziek, straatnamen whatever en voelt het alsof het nooit meer over gaat. Maar trust me, op een gegeven moment (week, weken, maand) wordt je s ochtends wakker en voel je je ok! Het komt goed!

Hi! Op miraculeuze wijze ben ik genezen van mijn liefdesverdriet! Op dinsdag hebben we het uitgemaakt, op donderdag hebben we samen gegeten en nog even Heul Hard gehuild en toen was het klaar. De behoefte om constant bij haar te zijn was en is weg, net als het de hele tijd willen bellen, whatsappen, mailen.

Ik heb zaterdag zonder schuldgevoel met een ander gezoend en ik heb hier gisteren een topic geopend over een Facebook vriendschapsverzoek.

Ik hoop dat het hierbij blijft. Zij is er nog steeds kapot van en dat vind ik jammer om te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven