AttractiePark : De Goudvis

27-06-2012 08:43 12 berichten
We zijn in de buurt van dit park. Is het de moeite om heen te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ja, is leuk! binnen is het een soort ballorig en buiten zijn er ook veel activiteiten!! en niet duur! je betaalt alleen voor het kind(eren).
Ligt er aan hoe oud je kinderen zijn...
Kinderen zijn 4,5 en 3.

We zijn in de buurt en aangezien de weersverwachting vandaag niet zo goed is leek t mij leuk voor de kinderen.
Voor die leeftijd is het zeker leuk!
Ik heb daar in de buurt gewoond en heb daar vroeger heeeeeeeeeel wat dagen doorgebracht. Ook vaak schoolreisjes. Vroeger had je er nog een zwembad maar die is al jaren weg. Het park zelf is echt heel leuk. Dat buiten gedeelte is er ook nog steeds toch? (Ben er nu al een jaar of 8 niet geweest)
Voor die leeftijd is het heel leuk! Groot luchtkussen! En de binnen is een soort ballorig inderdaad. Als jullie wel buiten gaan zitten - het is droog - neem dan wel een warm vest mee. Het is er vrij open en je hebt niet zoveel plekjes om in de luwte te zitten.
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Dat is bij Julianadorp in de buurt toch? Ben er nooit geweest, maar wel goede verhalen gehoord.
Ik krijg er een punthoofd van!
Het is een buitenpark he, dat weet je? Als je echt iets leuks zoekt voor binnen, rijd dan door naar Tuitjenhorn, holle bolle boom. Zie www.hollebolleboom.nl

Voordeel Goudvis: het is heel leuk (vooral het buitengedeelte) en goedkoop!
Ook leuk ( wel een beetje verder) sprookjeswonderland bij enkhuizen. Heel leuk en bij regen is er een geweldig poppentheater met een kindersprookje.
Bedankt voor alle tips en reacties. We zitten er al weer een paar uur in de zon en de kinderen genieten volop. Een succes dus :-)
De hollebolleboom is ook echt leuk voor kinderen.

Er is ook een nieuw dierentuin daar in de buurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven